Dat heeft de TPG maling aan, hier ieg...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Biancavia ==> Laat op al je pakketjes schrijven: "alleen afleveren op het juiste adres"!
Ik ga gewoon tegen mijn buren zeggen dat ze mijn pakketjes niet meer aan moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Biancavia ==> Laat op al je pakketjes schrijven: "alleen afleveren op het juiste adres"!
Bij ons zijn al een paar keer pakketjes afgegeven bij een straat schuin tegenover ons. Zónder bij ons een briefje in de bus te stoppen wáár het afgegeven is.... Gelukkig kwamen ze het netjes bij ons brengen, anders hadden we het nooit geweten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Een pakketje van Conflict ligt hier één meter vandaan zonder dat hij erbij kan.
Namelijk eergisteren aangenomen door een buurman die nooit thuis is.
Ja, hebben we ook al een paar keer gehad, afeleverd bij een buurman en vervolgens niet een briefje afgegeven dus die buur kwam het zelf bij ons brengen. Voor hetzelfde geld niet dus. Onlangs daar telefonisch een klacht over ingediend. Later een brief ontvangen over die klacht, zou aan de betreffende bezorger gemeld zijn en veel meer stond er niet in geloof ik. Heb je dus weinig aan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ons zijn al een paar keer pakketjes afgegeven bij een straat schuin tegenover ons. Zónder bij ons een briefje in de bus te stoppen wáár het afgegeven is.... Gelukkig kwamen ze het netjes bij ons brengen, anders hadden we het nooit geweten.
heb je dan ergens aangegeven dat ze het daar moeten afleveren, of lijkt je naam/straat/postcode erg op die van degene die je pakketjes altijd ontvangen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef flugeltje het volgende:
Bij ons zijn al een paar keer pakketjes afgegeven bij een straat schuin tegenover ons. Zónder bij ons een briefje in de bus te stoppen wáár het afgegeven is.... Gelukkig kwamen ze het netjes bij ons brengen, anders hadden we het nooit geweten.
Nope, de straat ligt gewoon schuin tegenover ons huis. Maar blijkbaar dichtbij genoeg voor de postbode.... Dat ie het daar afgeeft is op zich nog niet zo erg, maar dat ie dan niet even een briefje bij ons in de bus stopt dat het daar ligt vind ik behoorlijk kwalijk,quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:39 schreef Herald het volgende:
[..]
heb je dan ergens aangegeven dat ze het daar moeten afleveren, of lijkt je naam/straat/postcode erg op die van degene die je pakketjes altijd ontvangen?
Hele prestatie opzich van TPGquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Een pakketje van Conflict ligt hier één meter vandaan zonder dat hij erbij kan.
Namelijk eergisteren aangenomen door een buurman die nooit thuis is.
Dat ze uberhaubt de post bezorgen want ik ben weer 2 pakketjes kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:29 schreef R_ON het volgende:
Ik schenk mezelf eerst eens een sapje in.
Waar klagen we over?
TPG? - Ja, dat ze godverdomme.die.post.eens.een.keer op tijd.bezorgen!
Daar heeft dit geweldig winstgevende bedrijf "aangetekende verzending" voor uitgevonden... Dan betaal je extra, en beloven ze je dat ze ook echt doen waar je toch al voor betaald.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat ze uberhaubt de post bezorgen want ik ben weer 2 pakketjes kwijt![]()
Maakt niet zoveel uit, maandag dien ik 3 klachten in voor elke pakketje 1, daarnaast nog één voor het niet afgeven van bewijzen dat de pakketjes bij de beuren zijn afgeleverd en vervolgens worden ze gratis opnieuw verzonden naar mij...quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar heeft dit geweldig winstgevende bedrijf "aangetekende verzending" voor uitgevonden... Dan betaal je extra, en beloven ze je dat ze ook echt doen waar je toch al voor betaald.
Niet te geloven zegquote:Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ffop de TPG die het voor de VIERDE keer presteert om een pakketje met "alleen huisadres" bij de buren neer te zetten?!
![]()
En uitgerekend bij de buurvrouw die wel eens maanden niet thuis is.
TPG, bedankt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |