abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36761221
Hehe, eindelijk mag ik ook eens klagen.

Ik had vorige week donderdag een bestelling geplaatst bij opus. krijg ik gister eindelijk een mailtje dat het is opgestuurt.

Ik ben dus met volle moed vroeg uit de kroeg naar huis gegaan om vandaag vroeg op te kunnen staan om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen.

Kijk ik vandaag op tracktrace blijken die hufters de bezorging van mijn pakketje te hebben uitgestelt tot de volgende werkdag.

Mijn pakketje ligt nu dus 3 km van hier in een loods zonder dat ik erbij kan

is het nou zo moeilijk om een pakketje mee te nemen !

tot zover mijn geklaag
pi_36761272
Een pakketje van Conflict ligt hier één meter vandaan zonder dat hij erbij kan.
Namelijk eergisteren aangenomen door een buurman die nooit thuis is.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:46:28 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36761408
Biancavia ==> Laat op al je pakketjes schrijven: "alleen afleveren op het juiste adres"!
censuur :O
pi_36761445
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Biancavia ==> Laat op al je pakketjes schrijven: "alleen afleveren op het juiste adres"!
Dat heeft de TPG maling aan, hier ieg...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_36761555
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ga gewoon tegen mijn buren zeggen dat ze mijn pakketjes niet meer aan moeten nemen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:53:35 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36761592
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Bij ons zijn al een paar keer pakketjes afgegeven bij een straat schuin tegenover ons. Zónder bij ons een briefje in de bus te stoppen wáár het afgegeven is.... Gelukkig kwamen ze het netjes bij ons brengen, anders hadden we het nooit geweten.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_36761676
Had ik laatst ook met een pakje Gingen ze naar de buren brengen omdat ik er niet was.
Maar die waren op vakantie, de schoonmaakster was er wel.
Die let natuurlijk niet op de datum, met als gevolg dat de status bij TPG 'bezorgt' was en mijn pakketje bij de buren lag, die op vakantie waren
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_36761977
Gezamelijke aanklacht indienen ?
ne okuyon, bokmu var?
pi_36762575
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bij ons zijn al een paar keer pakketjes afgegeven bij een straat schuin tegenover ons. Zónder bij ons een briefje in de bus te stoppen wáár het afgegeven is.... Gelukkig kwamen ze het netjes bij ons brengen, anders hadden we het nooit geweten.
Ja, hebben we ook al een paar keer gehad, afeleverd bij een buurman en vervolgens niet een briefje afgegeven dus die buur kwam het zelf bij ons brengen. Voor hetzelfde geld niet dus. Onlangs daar telefonisch een klacht over ingediend. Later een brief ontvangen over die klacht, zou aan de betreffende bezorger gemeld zijn en veel meer stond er niet in geloof ik. Heb je dus weinig aan.
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:36:18 #10
139947 Candera
Eentje dan
pi_36762687
De spelfouten, mijn ogen

OT: dat is naar voor je
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:59:56 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36763276
Deze wordt centraal, iets te veel TPG topics hier...
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:17:08 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36763662
waarom wordt de mijne niet centraal

naja op van mij topic:

JA, ik dus een hardeschijf bestellen.. nou eerst moeten die lamme takken het nog binnen krijgen van de leverancier. Is het ein-de-lijk daar, moet het nog naar mij verstuurd.. ja, met... tpg Ik krijg dus mooi zo'n track en trace code. Ben ik de hele dag thuis omdat anders die paupers het bij de buren op de mat pleuren. Nou, ik heb geen pakketje gezien. Ga ik 's avonds weg en kijk ik nog ff in de brievenbus en wat ziet mijn oog. Juist, een pakketje . Hebben die megolen van tpg gewoon het pakketje in de brievenbus gepropt (wat halemeel niet past natuurlijk).

Conclusie: tpg = kut
Huilen dan.
pi_36771090
Ik heb mijn pakketje eindelijk van de buurman gekregen

Het was een antenne voor op mijn boot, voor de nieuwsgierigen
pi_36772287
Een centraal Klote TPG-topic
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:26:55 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36773155
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Skv het volgende:
Een centraal Klote TPG-topic
kan je na gaan he
Huilen dan.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:39:19 #16
3767 Herald
Come get some
pi_36773502
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef flugeltje het volgende:
heb je dan ergens aangegeven dat ze het daar moeten afleveren, of lijkt je naam/straat/postcode erg op die van degene die je pakketjes altijd ontvangen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:48:43 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36773769
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:39 schreef Herald het volgende:

[..]

heb je dan ergens aangegeven dat ze het daar moeten afleveren, of lijkt je naam/straat/postcode erg op die van degene die je pakketjes altijd ontvangen?
Nope, de straat ligt gewoon schuin tegenover ons huis. Maar blijkbaar dichtbij genoeg voor de postbode.... Dat ie het daar afgeeft is op zich nog niet zo erg, maar dat ie dan niet even een briefje bij ons in de bus stopt dat het daar ligt vind ik behoorlijk kwalijk,
pi_36803613

Ik klaag ook mee (voor mijn vader dan) die kreeg zijn loonstrook in een 'snel open gemaakte' envelop binnen....
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_37136048
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Hele prestatie opzich van TPG
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37184920
Ik schenk mezelf eerst eens een sapje in.

Waar klagen we over?

TPG? - Ja, dat ze godverdomme.die.post.eens.een.keer op tijd.bezorgen!
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_37185094
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:29 schreef R_ON het volgende:
Ik schenk mezelf eerst eens een sapje in.

Waar klagen we over?

TPG? - Ja, dat ze godverdomme.die.post.eens.een.keer op tijd.bezorgen!
Dat ze uberhaubt de post bezorgen want ik ben weer 2 pakketjes kwijt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:31:55 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37187479
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat ze uberhaubt de post bezorgen want ik ben weer 2 pakketjes kwijt
Daar heeft dit geweldig winstgevende bedrijf "aangetekende verzending" voor uitgevonden... Dan betaal je extra, en beloven ze je dat ze ook echt doen waar je toch al voor betaald.
censuur :O
pi_37189423
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Daar heeft dit geweldig winstgevende bedrijf "aangetekende verzending" voor uitgevonden... Dan betaal je extra, en beloven ze je dat ze ook echt doen waar je toch al voor betaald.
Maakt niet zoveel uit, maandag dien ik 3 klachten in voor elke pakketje 1, daarnaast nog één voor het niet afgeven van bewijzen dat de pakketjes bij de beuren zijn afgeleverd en vervolgens worden ze gratis opnieuw verzonden naar mij...
  woensdag 26 april 2006 @ 18:28:34 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37318528
Mag ik ff op de TPG die het voor de VIERDE keer presteert om een pakketje met "alleen huisadres" bij de buren neer te zetten?!

En uitgerekend bij de buurvrouw die wel eens maanden niet thuis is .

TPG, bedankt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37318761
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ff op de TPG die het voor de VIERDE keer presteert om een pakketje met "alleen huisadres" bij de buren neer te zetten?!

En uitgerekend bij de buurvrouw die wel eens maanden niet thuis is .

TPG, bedankt
Niet te geloven zeg wat zijn dat voor een selectief blinde postbezorgers
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')