Als je er was vind ik je echt een trieste zak. Nog triester is dat je je als rjc supporter profileert en dan stoer een kvm avatar nemen :wquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
Er werd van beide kanten gedurende de hele wedstrijd gegooid. Dan kun je verwachten dat er iemand eens iets groters dan een ander wilt gooien. Alsof een muntstuk niet gevaarlijk kan zijn?
Groeten van de enige Limburgse Eredivisieclub!
Van vorig jaar:quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef Grimm het volgende:
filmpje?
Ik was er niet, wat heb ik te zoeken bij de Derby der Faillissementen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Als je er was vind ik je echt een trieste zak. Nog triester is dat je je als rjc supporter profileert en dan stoer een kvm avatar nemen :w
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:35 schreef FortunaHome het volgende:
mvv
Rotte kutkop dat je bent.
huilie
Wat als die twee ploegen nou tegen elkaar moeten?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik was er niet, wat heb ik te zoeken bij de Derby der Faillissementen...
Roda & KVM till I die!
KVM zijn Belgen. De vriendjes van de duitsers zeg maar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat als die twee ploegen nou tegen elkaar moeten?
Dat weet ik ook, maar wat als die twee ploegen nou in de intertotoquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
KVM zijn Belgen. De vriendjes van de duitsers zeg maar.
Hahaha niet flamen in een MVV of Fortuna topic is wel heel erg meoilijk. Die clubs verdienen het gewoon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:44 schreef Biogarde het volgende:
Even ter info: We houden het netjes. We gaan niet flamen en kutten. Doen we dit wel, dan gaat ie op slot.
Mechelen is eerste divsie Belgie, zwaar kut dus. En dan kunnen de supporters zogenaamd bij elkaar in het vak zitten enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar wat als die twee ploegen nou in de intertototegen elkaar moeten?
Dus als je baas zegt, dat je moet gaan vegen, maak je hem uit voor kankerflikker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hahaha niet flamen in een MVV of Fortuna topic is wel heel erg meoilijk. Die clubs verdienen het gewoon.
De baasquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als je baas zegt, dat je moet gaan vegen, maak je hem uit voor kankerflikker?
Of zeg je dat dan anders?
"Ter vergeljking".quote:
Moeilijk blijkbaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Ter vergeljking".
Moeilijk blijkbaar
Ik probeer te zeggen, dat je zaken ook kan 'oplossen' zonder vloeken en tieren.
Jupquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
Dus als het hem uitkomt dan is hij voor mechelen, maar asl ze dat armzalig kutclubje gaan afzeiken is hij ineens voor roda
Nep supporter
http://www.mvv.nl/include/asp/thumbshow.asp?foto=/upload/nieuws/MVV_sneakers_2.JPG&width=300quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jup![]()
En hij is voor Mechelen omdat het "vrienden" van Roda zijn. Als dat niet zo was had hij ze nooit zien staan.... Zoiets ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |