Als je er was vind ik je echt een trieste zak. Nog triester is dat je je als rjc supporter profileert en dan stoer een kvm avatar nemen :wquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
Er werd van beide kanten gedurende de hele wedstrijd gegooid. Dan kun je verwachten dat er iemand eens iets groters dan een ander wilt gooien. Alsof een muntstuk niet gevaarlijk kan zijn?
Groeten van de enige Limburgse Eredivisieclub!
Van vorig jaar:quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef Grimm het volgende:
filmpje?
Ik was er niet, wat heb ik te zoeken bij de Derby der Faillissementen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Als je er was vind ik je echt een trieste zak. Nog triester is dat je je als rjc supporter profileert en dan stoer een kvm avatar nemen :w
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:35 schreef FortunaHome het volgende:
mvv
Rotte kutkop dat je bent.
huilie
Wat als die twee ploegen nou tegen elkaar moeten?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik was er niet, wat heb ik te zoeken bij de Derby der Faillissementen...
Roda & KVM till I die!
KVM zijn Belgen. De vriendjes van de duitsers zeg maar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat als die twee ploegen nou tegen elkaar moeten?
Dat weet ik ook, maar wat als die twee ploegen nou in de intertotoquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
KVM zijn Belgen. De vriendjes van de duitsers zeg maar.
Hahaha niet flamen in een MVV of Fortuna topic is wel heel erg meoilijk. Die clubs verdienen het gewoon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:44 schreef Biogarde het volgende:
Even ter info: We houden het netjes. We gaan niet flamen en kutten. Doen we dit wel, dan gaat ie op slot.
Mechelen is eerste divsie Belgie, zwaar kut dus. En dan kunnen de supporters zogenaamd bij elkaar in het vak zitten enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar wat als die twee ploegen nou in de intertototegen elkaar moeten?
Dus als je baas zegt, dat je moet gaan vegen, maak je hem uit voor kankerflikker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hahaha niet flamen in een MVV of Fortuna topic is wel heel erg meoilijk. Die clubs verdienen het gewoon.
De baasquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als je baas zegt, dat je moet gaan vegen, maak je hem uit voor kankerflikker?
Of zeg je dat dan anders?
"Ter vergeljking".quote:
Moeilijk blijkbaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Ter vergeljking".
Moeilijk blijkbaar
Ik probeer te zeggen, dat je zaken ook kan 'oplossen' zonder vloeken en tieren.
Jupquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
Dus als het hem uitkomt dan is hij voor mechelen, maar asl ze dat armzalig kutclubje gaan afzeiken is hij ineens voor roda
Nep supporter
http://www.mvv.nl/include/asp/thumbshow.asp?foto=/upload/nieuws/MVV_sneakers_2.JPG&width=300quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jup![]()
En hij is voor Mechelen omdat het "vrienden" van Roda zijn. Als dat niet zo was had hij ze nooit zien staan.... Zoiets ja.
Zoals afgelopen augustus? Dan ben ik blij dat het 0-0 word...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat als die twee ploegen nou tegen elkaar moeten?
Een vriendschap die ver over is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jup![]()
En hij is voor Mechelen omdat het "vrienden" van Roda zijn. Als dat niet zo was had hij ze nooit zien staan.... Zoiets ja.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
Moeilijk blijkbaar
"Kunt oplossen "
Sorry, ik had het niet over mij persoonlijk ik ben altijd netjes wat betreft andere supporters. Maar er zitten bij Fortuna en MVV wel heel erg kinderachtige supporters (maar een klein percentage natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Ter vergeljking".
Moeilijk blijkbaar
Ik probeer te zeggen, dat je zaken ook kan 'oplossen' zonder vloeken en tieren.
Nee met jullie is een normaal gesprek mogelijk, die taalquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:02 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Sorry, ik had het niet over mij persoonlijk ik ben altijd netjes wat betreft andere supporters. Maar er zitten bij Fortuna en MVV wel heel erg kinderachtige supporters (maar een klein percentage natuurlijk) Daar is geen normaal gesprek mee mogelijk.
De pot verwijt de... laat maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef tong_poh het volgende:
Ik ben een Roda supporter. En voordat je het zegt; ik weet dat er ook kinderachtige mensen bij ons zitten. Maar we hebben het nu over fortuna en mvv.
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef DarkShine het volgende:
tong_poh: Straks Groningen?
En dat uit de smoel van een limbo!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee met jullie is een normaal gesprek mogelijk, die taal![]()
![]()
![]()
Ik ben in totaal 1 keer in limburg geweestquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:11 schreef tong_poh het volgende:
Aha jullie horen dus bij die kleine percentage van kinderen. Want jullie voelen je blijkbaar aangesproken.
Of hebben jullie gewoon niet goed gelezen wat ik schrijf?
Och voetbal mag je best serieus nemen. Problemen beginnen pas als je het te serieus gaat nemen.quote:
En jij bent voor?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En dat uit de smoel van een limbo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen alle met hark- fakkels- en koeienstrontvechtende kneuzen van MVV en al die andere mongolenclubs hun mond houden? Jullie houden de kop net boven water en het stadion zit niet eens voor de helft vol. Geen recht van spreken dus.
En dat geldt ook voor alle roda gasten die hier als paddestoelen uit de grond schieten. Zorg er lekker voor dat je als paddestoelen in het stadion uit de grond schiet.
![]()
Stoere taal, maar ik hoor al dat je niks van Mvv, andere clubs en voetbal afweet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En dat uit de smoel van een limbo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen alle met hark- fakkels- en koeienstrontvechtende kneuzen van MVV en al die andere mongolenclubs hun mond houden? Jullie houden de kop net boven water en het stadion zit niet eens voor de helft vol. Geen recht van spreken dus.
![]()
Feijenoord is hij volgens mij...quote:
Mooi doekquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:18 schreef FortunaHome het volgende:
[afbeelding]
De ster van mestreech :w
Dat zeg ik niet. Waar haal jij dat vandaan. Dit topic gaat op dit moment over rellen tussen Fortunezen en MVV'ers. Roda kwam mij pas ter sprake toen jij vroeg van welke club ik supporter ben. In die post gaf ik aan dat sommige roda supporters ook niet vrijuit gaan qua kinderachtig gedrag.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 1 keer in limburg geweestmaar jij mag dus fortuna en mvv wel afzeiken maar dan mogen zij niet roda ff afzeiken.
Nee hij heeft hier dan wat te zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feijenoord is hij volgens mij...
Vorig jaar zijn we ook gaan kijken gaaf man . En toen was het idd het zelfde maar dan aan de mvv kant namelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Van vorig jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=pE19UlgNmgA
ging dit jaar ongeveer hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |