Ach, nuances en fok...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
I know.. wou het zoals ik al zei toch nog even aankijken.. mensen die ervaringen kwijtkunnen en er over kunnen klagen. Om nou meteen zoals we het tegenwoordig noemen 'te generaliseren' is wel weer een beetje jammer.
Ongetwijfeld. Echter heeft niemand hem dan gezien.quote:[..]
Dat snap ik ook niet..![]()
Er stónd een waarschuwing in..
Nu weet ik ook genoeg.quote:[..]
Mooi![]()
Thanks, mijn dank is groot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Yildiz het volgende:
In het verkeerde subforum geplaatst, totally n00b, ik weet het, maar kan deze naar POL?
Waarom 'minder regels' een hol begrip is?
Jij neemt geen halve maatregelen he?quote:
Als je niks te melden hebt, post dan niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:34 schreef postmortum het volgende:
stiekem mij antwoord wegediten
ik antwoordde netjes en dan word ik gesencureerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, post dan niet.
"Jongens, kunnen jullie nu normaal reageren"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik antwoordde netjes en dan word ik gesencureerd![]()
Oh sorry, had je reply niet gezien!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom word ik genegeerd?
ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Jongens, kunnen jullie nu normaal reageren"
"Nee."
Zeg dan niks![]()
Mag hij een schop naar ONZ dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh sorry, had je reply niet gezien!
Ehmm.. lees je OP eens, denk je dat die ook maar íets anders dan gebagger en gezuig oplevert?
Wat je overigens ook kan zien aan alle opmerkingen die in dat topic staan.
Nee joh.. dat is toch pure bagger!quote:
Ok.quote:
Een beetje onderbouwing van je beweegredenen zou je topic goed doenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Galatasaray "supporters" Deze topic had dus geen rasictische motieven ten grondslag. Ik reageer alleen op Fiposter. En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Posts als deze: ( Galatasaray "supporters" ) lokken alleen maar 'bepaalde' reacties uit en zijn bovendien totaal overbodig.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Galatasaray "supporters" Deze topic had dus geen rasictische motieven ten grondslag. Ik reageer alleen op Fiposter. En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Nou dan, werk het uit. Gooi er foto's bij, desnoods van die keer dat heel Galgenwaard gesloopt werd.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Posts als deze: ( Galatasaray "supporters" ) lokken alleen maar 'bepaalde' reacties uit en zijn bovendien totaal overbodig.
Verder is het topic waardeloos als het op onderbouwing aankomt.
Als je wilt dat alleen voetbalfans dat topic lezen open je het maar in voetbal.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.
Als je begint over onderbouwing kun je trouwens op de helft van KLB topics een slotje gooien.![]()
Het is een klacht tegen supporter rellen. Dit heeft niets met voetbal te maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je wilt dat alleen voetbalfans dat topic lezen open je het maar in voetbal.
Mwoh, dat valt ook wel weer mee. En op goed onderbouwde topics wordt veel vaker serieus gereageerd, topics zoals die van jou lopen binnen de kortste keren uit op bagger.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.
Als je begint over onderbouwing kun je trouwens op de helft van KLB topics een slotje gooien.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een klacht tegen supporter rellen. Dit heeft niets met voetbal te maken.
Sorry?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil dan klagen dat Sandstorm weer flink zit te kutten en geen vraag of post, zonder te vloeken kan intikken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil hier klagen dat Biogarde vanavond een verschrikkelijk chagrijn is en dat hij eens duchtig aan een vrouw geholpen moet worden.
Dan nog is het topic nummer zoveel over regenpakken en aanverwante zaken.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
Mensen in regenpak
Das geen lemming joh, mongool
Doe es heel snel open.
Thnxquote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef Biogarde het volgende:
Ik gooi hem open. Baggeren is dicht he!
Ik ben ook best wel slim en serieus. Maar om hier mee te kunnen praten moet je juist dom, bot en lomp doenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil dan klagen dat Sandstorm weer flink zit te kutten en geen vraag of post, zonder te vloeken kan intikken.
Ik ben verre van een chagrijn. Je bent echt aan het kloten Sandstorm, gewoon niet meer doen.
En het is jammer, omdat je best serieus kan zijn.
Als iedereen zo zou denken, zou je dus één gigantische neerwaartse spiraal krijgen, die eindigt in 'IK ZAG NEGER! NEGER STOM! HARGHBLB!' topics.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel slim en serieus. Maar om hier mee te kunnen praten moet je juist dom, bot en lomp doen![]()
Jah duidelijk over THT-datumquote:
Als je serieus wil klagen dan kom je maar met een beter onderbouwde OP, en niet met zo'n onduidelijk baggertopic.quote:
Zou qua topictijd erg vaag zijn. Copy gewoon je OP, en maak een nieuwe.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Jah duidelijk over THT-datum
Doe ff dat topic open met een schopje dan!![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je serieus wil klagen dan kom je maar met een beter onderbouwde OP, en niet met zo'n onduidelijk baggertopic.
Ja?quote:
Is een principekwestie!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou qua topictijd erg vaag zijn. Copy gewoon je OP, en maak een nieuwe.
Oke.quote:
Bio, doe eens wat aan je nerdkennisquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Biogarde het volgende:
Maak je OP iets duidelijker. Niemand weet waar het over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |