Ponchoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Of gewoon een relaxt grote parapluquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Staat het niet stoerpubertje...... liever in een regenpak over straat dan 'stoer' de halve dag in met een doorweekte broek rondlopen.
paraplu op de fiets met storm? tuurlijk joh.. je lult bullshit.. regenpakken hoeven ook niet mooi te zijn.. het gaat erom dat je niet nat wordt. maar ik zou zeggen, start je eigen regenpakken lijnquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Pciesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Staat het niet stoerpubertje...... liever in een regenpak over straat dan 'stoer' de halve dag in met een doorweekte broek rondlopen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef HassieBassie het volgende:
Motorrijden met een parapluNee dank je, toch maar niet.
Vloekt vooral zo bij dat retro-groene gras.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef drugsgebruiker het volgende:
Of wat dacht je van sommige verkeersborden, echt een lelijk blauw!
Valt tegen hequote:
hee Pino!:Wquote:Op donderdag 2 november 2006 17:00 schreef skippy22 het volgende:
Ik doe ze ook nooit Wat zullen andere wel niet denken als ze me zien![]()
![]()
Iedereen zal je aanzien voor een taxi.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef SuperRogier het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn geheel lichaam bedekkende knalgele regenoutfit ook in de hoek ligt te verstoffen, ik moet toch aan mijn imago denken
Of voor een banaan, zie je het voor je? Een banaan op een fiets? LolEinz!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Iedereen zal je aanzien voor een taxi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |