Pfffft... en weg is mijn geduld. Rot es op, man.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Steinberger het volgende:
[..]
meen je dat echt?
je hebt geen leven man![]()
Ze zou dr eens in het echt moeten zien, oh wacht, dan hebben jochies als jij opeens geen woord meer te zeggen, worden ze rood en gaan ze in een hoekje stiekem zitten staren..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Steinberger het volgende:
[..]
meen je dat echt?
je hebt geen leven man![]()
denk je dat echt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zou dr eens in het echt moeten zien, oh wacht, dan hebben jochies als jij opeens geen woord meer te zeggen, worden ze rood en gaan ze in een hoekje stiekem zitten staren..
ben je nou klaar kneusjs?
Wat BEN jij toch voor een megajosti? Omdat ik nu toevallig op fok post heb IK geen leven?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:56 schreef Steinberger het volgende:
[..]
denk je dat echt?
in wat voor wereld leef jij man?![]()
kom eens achter die computer vandaan en snuif het echte leven op![]()
haha denk je echt dat ik met een of andere sociaal gestoorde ga rollebollen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat BEN jij toch voor een megajosti? Omdat ik nu toevallig op fok post heb IK geen leven?
heb je ENIG idee wat jij nu aan het doen bent?? Juist ja, op een forum posten....
God, ze worden met de dag debieler.
Ik zou nog graag met je vechten, maar ik moet helaas naar de kroeg>
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat BEN jij toch voor een megajosti? Omdat ik nu toevallig op fok post heb IK geen leven?
heb je ENIG idee wat jij nu aan het doen bent?? Juist ja, op een forum posten....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:57 schreef Steinberger het volgende:
normale mensen posten hier eens wat en dan klaar, maar echte nerds en geeks gaan een stapje verder en gaan meeten![]()
![]()
Oh, je bedoelt zoiets als gezellig met vrienden en kennissen wat gaan eten en drinken? Zoals wij gisteren gedaan hebben? Dus in tegenstelling tot sommige andere mensen die op zaterdagavond op FOK! zitten te posten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:56 schreef Steinberger het volgende:
kom eens achter die computer vandaan en snuif het echte leven op![]()
noem je dat avond?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt zoiets als gezellig wat met vrienden gaan eten en drinken? Zoals wij gisteren gedaan hebben? Dus in tegenstelling tot sommige andere mensen die op zaterdagavond op FOK! zitten te posten?
Waarom vind je het eigenlijk nodig om hier mensen aan te vallen? Er was een verjaardagsfeestje, en ik was aan het werk. En dan zijn we allemaal sociaal gestoord en hebben we geen leven? Waarom neem je dat zomaar aan? En wat is daar nou zo leuk aan?quote:
Goeie comeback, hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef Steinberger het volgende:
[..]
noem je dat avond?
dan is de middag net afgelopen man![]()
je kent mensen van een internetforum en je noemt ze naar hun nicknamequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom vind je het eigenlijk nodig om hier mensen aan te vallen? Er was een verjaardagsfeestje, en ik was aan het werk. En dan zijn we allemaal sociaal gestoord en hebben we geen leven? Waarom neem je dat zomaar aan? En wat is daar nou zo leuk aan?
Dat doe ik dus echt nooit. Nouja, bij één persoon in dit topic heb je weinig keus natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:05 schreef Steinberger het volgende:
je kent mensen van een internetforum en je noemt ze naar hun nickname
Het is inderdaad een bekend fenomeen onder internetverslaafden dat ze het gevoel voor tijd volledig uit het oog verliezen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef Steinberger het volgende:
[..]
noem je dat avond?
dan is de middag net afgelopen man![]()
daar heb je "Jane" die haar volledige sociale leven te danken heeft aan een internetforumquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is inderdaad een bekend fenomeen onder internetverslaafden dat ze het gevoel voor tijd volledig uit het oog verliezen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:05 schreef Steinberger het volgende:
[..]
je kent mensen van een internetforum en je noemt ze naar hun nickname
je gebruikt zeker ook woorden als noob, stfu, rtfm, dude en andere engelse woordjes
jij bent zooooo zielig![]()
![]()
Hè toe, I.R., mag Steinberger de volgende keer ook komen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het erg fijn dat het onderwerp je zo aan het hart gaat, Steinberger.
Blaatschaap kan het niet helpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt nooit. Nouja, bij één persoon in dit topic heb je weinig keus natuurlijk.
awwwquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:15 schreef dwerg het volgende:
Ik vind dat innepin volgend jaar gewoon als gast moet komen, IR. Regel dat.
Eg wel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:27 schreef Roellio het volgende:
Uit je verhaal merk ik dat je iig in een kwaliteitsrestaurant werkt!
Hé, als je nou gewoon gaat daten met Mike mag je volgend jaar als aanhang mee. Hij is beschaafd, afgestudeerd en heel leuk.quote:
Is het een weddenschap ofzo? Degene die Mike aan de vrouw helpt, krijgt [vulhierietsin]?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hé, als je nou gewoon gaat daten met Mike mag je volgend jaar als aanhang mee. Hij is beschaafd, afgestudeerd en heel leuk.
Nee, maar het staat in de sterren dat 'ie nu zo ongeveer aan de vrouw moet. Maar hij doet het zelf niet erg, dus we helpen 'em een handjequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Is het een weddenschap ofzo? Degene die Mike aan de vrouw helpt, krijgt [vulhierietsin]?
Neenee, dat is nou (online) vriendschap. En daarnaast is hij veruit de meest geciviliseerde van het gezelschap, dus bij hem hebben we de hoogste slagingskans.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Is het een weddenschap ofzo? Degene die Mike aan de vrouw helpt, krijgt [vulhierietsin]?
Omdat we be-taal-den.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:50 schreef VinoTinto het volgende:
Waarom hebben jullie die stakkers na 2 uur niet gewoon weggestuurd?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, dat is nou (online) vriendschap. En daarnaast is hij veruit de meest geciviliseerde van het gezelschap, dus bij hem hebben we de hoogste slagingskans.
Doen we niet aan. Zelfs toen we vier uberballen van ergens in de dertig hadden zitten, die al veel te bezopen waren toen ze binnenkwamen, vervolgens ons gingen beledigen en het restaurant verbouwen en over alles zeuren, hebben we ze er niet uitgegooid. Zelfs toen er eentje over de wc pot heeft staan kotsen nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:50 schreef VinoTinto het volgende:
Waarom hebben jullie die stakkers na 2 uur niet gewoon weggestuurd?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef dwerg het volgende:
We hebben zelfs een fooi gegeven, hoor ik net.
Okee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef innepin het volgende:
Jullie zijn altijd welkom om nog een keer langs te komen.![]()
Be carefull what you wish voor, zoals ik zei, iteejer heeft zich ingehouden. Het plafond schoonmaken is altijd lastig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef innepin het volgende:
[..]Succes.
Trouwens, over geciviliseerd gesproken, zal ik dan maar toegeven dat 't allemaal best meeviel en jullie eigenlijk best een leuke groep waren? Maakte m'n werk een stuk gezelligerJullie zijn altijd welkom om nog een keer langs te komen.
![]()
OMG! Horen jullie dat Mike & I.R.?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef innepin het volgende:
Jullie zijn altijd welkom om nog een keer langs te komen.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Okee.
Ik wil nog een nieuw toetje, want er zat een stukje doorzichtig plastic (van de verpakking waarschijnlijk) aan mijn roze ijs.
Slik...quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Be carefull what you wish voor, zoals ik zei, iteejer heeft zich ingehouden. Het plafond schoonmaken is altijd lastig.
Welke FOK!kers waren dat dan??!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Doen we niet aan. Zelfs toen we vier uberballen van ergens in de dertig hadden zitten, die al veel te bezopen waren toen ze binnenkwamen, vervolgens ons gingen beledigen en het restaurant verbouwen en over alles zeuren, hebben we ze er niet uitgegooid. Zelfs toen er eentje over de wc pot heeft staan kotsen niet![]()
Dapper hequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG! Horen jullie dat Mike & I.R.?Dat hebben we nog nooit eerder meegemaakt!
Ik moet zeggen dat ik het ook supergezellig vond.
Nee, waren geen Fok!kers, was gewoon een voorbeeld van mensen die zich veel erger misdragen dan een leuk clubje Fok!kers.quote:
Ach, bij de Copperfield zijn we na 5 jaar ook nog steeds min (of meer) welkom ondanks toch behoorlijke misdragingen aldaar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG! Horen jullie dat Mike & I.R.?Dat hebben we nog nooit eerder meegemaakt!
Ik moet zeggen dat ik het ook supergezellig vond.
zo'n goede fooi en dan nog zeikenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:33 schreef innepin het volgende:
Ja, hoi. Ik werk in de bediening in een restaurant in Utrecht, en dat is best leuk werk. Maar soms zitten er van die mensen die echt hun best doen het zo vervelend mogelijk voor je te maken, zoals gisteravond dus.
Zeventien man gourmetten, die zich er he-le-maal niks van aantrekken dat er nog een groep van 32 in dezelfde zaal zit, maar gewoon lekker schreeuwt, gilt, zingt, en op weet ik veel wat voor manieren herrie maakt.
Constant blijven zuipen... innepin, kom es, innepin, mag ik bier? - ja hallo, ik blijf niet lopen, je kan toch ook even twee minuten wachten? je ziet toch dat ik een zwaar dienblad in m'n hand heb?
Toen gingen ze nog een beetje met eten gooien ook, dus ik heb 's avonds de platgetrapte hamburgers en patatjes van de vloer mogen schrobben. Sowieso, wat een enorme bende zeg... werkelijk overal troep. heb gewoon een uur staan opruimen toen ze eindelijk weg waren - want ja, het arrangement duurt dan wel twee uur, maar daar hadden ze rustig een vol uur aan vastgeplakt.
Gingen ze me ook nog proberen te koppelen met de jarigeJa, wat moet ik daar nou weer mee?
En wordt er gevraagd of er 1 dessert opgeleukt kan worden voor deze jarige - dus ik helemaal een kunstwerk ervan gemaakt, kom ik aan, "Ja maar hij is ook jarig hoor!"vraag er dan ook twee, trut.
Was helemaal kapot aan 't eind van de avond![]()
Nou ja, ze gaven in ieder geval wel fooi
Tja, die eigenaar pakt ons alleen af en toe terug door geniepig een blad drank over iemand heen te kieperen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, bij de Copperfield zijn we na 5 jaar ook nog steeds min (of meer) welkom ondanks toch behoorlijke misdragingen aldaar.
En heel vrolijk kijken ze daar ook al niet meer als ze ons weer zien binnenkomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, die eigenaar pakt ons alleen af en toe terug door geniepig een blad drank over iemand heen te kieperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |