Die staat in ONZ, het gaat wel over tweakers ja, zoiets hoort niet in ONZquote:
Hé ja, gelukkig.quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef LPC-JP het volgende:
Gelukkig doet het forum van tweakers het nog wel...
http://gathering.tweakers.net/forum
quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef LPC-JP het volgende:
OH NOES, TEH INTERNETZ TEH STOLEN!!11quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef wise het volgende:
oh nee, geen computerinformatie, nooooooooooooooo![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef LPC-JP het volgende:
Inderdaadquote:De site is even plat voor databaseonderhoud (Servers en stroomuitval zijn geen grote vrienden)
weheheheh... wat zal het worden?quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Jordy-B het volgende:
Tweakers ligt even plat (weheheh) en gelijk komen de tweakertjes naar Fok! toe...
De Fok!kertjes komen toch ook niet naar Tweakers als Fok! weer eens plat ligt?
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
Tweakers 200x beter dan fok
Je vergatquote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef roelofjan het volgende:
Lijkt erop alsof ze daar wel wat deskundige hulp kunnen gebruiken.
Hebben ze al contact opgenomen met fok?
Ik vind Fok! 200x beter dan Tweakers.quote:
Waarom?quote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind Fok! 200x beter dan Tweakers.
Omdat Tweakers niet goed snik zijn.quote:
Omdat Fok nooit down isquote:
Vreselijk een forum waar iedereen z'n best doet en waar iedereen netjes is!!quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat Tweakers niet goed snik zijn.
[me] royco_100 mompelt iets over een downtime van enkele dagen [/me]quote:
Precies... Het is gewoon eng, man.quote:Op maandag 6 november 2006 22:19 schreef tonks het volgende:
Vreselijk een forum waar iedereen z'n best doet en waar iedereen netjes is!!
Kan je hier trouwens nog even antwoord op geven, tonks?quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wat doe je hier dan nog?
ik mompel dan maar iets van sarcasme, cynisme mijnerzijds oid.quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef royco_100 het volgende:
[..]
[me] royco_100 mompelt iets over een downtime van enkele dagen [/me]
Hier kan je posten over niet zo serieuze dingen zoals in KLB of of in GC of dat soort dingen. Als ik iets over computers, telefoons ofzo wil weten ga ik 100x liever op tweakers kijken.quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je hier trouwens nog even antwoord op geven, tonks?
Ja, op dat vlak is Tweakers misschien beter, maar dat zei jij er niet bij.quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier kan je posten over niet zo serieuze dingen zoals in KLB of of in GC of dat soort dingen. Als ik iets over computers, telefoons ofzo wil weten ga ik 100x liever op tweakers kijken.
Nouja dan zeg ik het nu tochquote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, op dat vlak is Tweakers misschien beter, maar dat zei jij er niet bij.
held.quote:
Dat sarcasme had ik ook wel begrepenquote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ik mompel dan maar iets van sarcasme, cynisme mijnerzijds oid.![]()
dat vergat hij niet, rubberen opblaasbaar pretparkquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je vergat
/einde sarcasme
toe te voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |