Spinnen neuken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mag ik meedoen met [afbeelding] ?
HAHA GOTCHAAA!!!!!1111111:D:D;):D;D;d;d;d:D;D:D:!!!!einzzzzweiiiiiiiippolizeiiiiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:16 schreef Hans_Gielus het volgende:
Gut oh gut, als je dan zonodig vriendelijk wilt zijn zeg dan gewoon
Je wordt niet goed van jezelf?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Ik hep er zelf altijd zoon last van. Ik irriteer me hier enorm aan en wordt er niet goed van.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
Heulig niks mis mee..
Mwah.. ach..quote:Op maandag 13 november 2006 17:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je wordt niet goed van jezelf?
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal mede schuldig.quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. ach..
'K gebruik al een flink poosje zo af en toe.
Op sarcastische wijze uiteraard, niet in dagelijkse gesprekken ende/ of brieven.
En zo is het een grote cirkel van mensen die elkaar haten/niet zo heul heel aardig vinden om hun taalgebruik...quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal mede schuldig.
Ik erger me er ook mateloos aan, nu weer aan dat heul. Terwijl ik zelf ook zo vaak lol, rofl, ftw etc. gebruik.
Jij irriteert je aan breezertaal ik irriteer me aan wanneer jij heul schrijft en een ander wanneer ik ftw schrijf.
Mwah.. ik erger me wel aan beiden..quote:Op maandag 13 november 2006 21:03 schreef Jonnyboy het volgende:
Ik vind het niet zo erg als mensen afkorting als bv, brb, lol, gebruikt. Dat is gewoon ingeburgerd. Ik erger me vooral aan het niet-met-hoofdletter-schrijven en geen interpunctie.
Dat staat zo slordig.
JA DAT KLOPTquote:Op woensdag 22 november 2006 17:48 schreef FritsBom het volgende:
GESTEM IS GVD MET EEN D.
[afbeelding]
GEDOOPT IS OOK MET EEN Dquote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
JA DAT KLOPT
MENSEN, LEER HET GODVER NOU EENS.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Het irriteert je, of je ergert je aan.
Lolllernerd, lees het hele stukje en je ziet dat het helemaal vol spelfouten en Br33Z3R taal staat. Het is dus logisch dat dit niet serieus is.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Het irriteert je, of je ergert je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |