De ban knop is nogal overgevoelig en roodgloeiend daar bij jullie op kantoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je mag me best doodwensen hoor. Kan wel wat hebben![]()
Sterf!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je mag me best doodwensen hoor. Kan wel wat hebben![]()
Daar laat ik je echt niet voor bannen manquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De ban knop is nogal overgevoelig en roodgloeiend daar bij jullie op kantoor.
Laat maar![]()
Hoest verder? Mis je KLB nietquote:
Al een paar weken niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wtf. Is Tha_T geen mod meer ?
Zelden zo'n waarheid gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tha_T was tof. Want Tha_T was er nooit.
En daarom stem ik op je als moderator van het jaarquote:
Dude, doe jij eens normaal met het openen van topics.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude, doe eens normaal met dat gesluit van mijn topics.
Elke topic die ik open moet je sluitenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dude, doe jij eens normaal met het openen van topics.
Alleen als het weer zo'n vaag verzonnen topic is..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Elke topic die ik open moet je sluiten![]()
Of hij nou goed onderbouwd is of niet.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit soort topics hebben een heel hoog ONZ gehalte, dat zie jij zelf ook wel.
Dat je foto's post.. tuurlijk, prima, maar dat maakt het nog niet waar.
Mijn vriendin is in een geile bui......
Dit is een bullshit topic, die had je net zo goed zelf in ONZ kunnen zetten.
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN ! roeperts (deel2)
Deze zal ik opschonen en weer open gooien als jij er zelf ook niet meer in baggert, dus geen gedoe over darten, en hoe goed je wel niet bent. Maar ontopic.
Nee, ik sluit een paar topics van je.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skippy22 het volgende:
Heeft maikuuul mod rechten![]()
Ik ga dood
We kunnen niet gaan selecteren, omdat jij de TS anders ziet dan wij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
Stofhappen
ja en wat voor gemiste kans dat was. kijk ff naar ts, kijk dan naar zijn nutteloze topic. kom op zeg!
Dus je klaagt eigenlijk nu, omdat aan je wens is voldaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
Stofhappen
ja en wat voor gemiste kans dat was. kijk ff naar ts, kijk dan naar zijn nutteloze topic. kom op zeg!
Wat wil je dat ermee gedaan wordt dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:20 schreef Sander170 het volgende:
Zou je me met mijn topic aub even willen helpen![]()
Het gaat namelijk om dit topic van mij:
PTA ( Pics ) Cars uit de jaren (1940 - 1950) 1 2 3 !
Nou moderator Nosh verwees me hier naar toe dus vandaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ermee gedaan wordt dan?
En wat heeft het met KLB te maken?
Goeie vraag ja... Denk dat hij hier wel wat aan heeft: [PTA Feedback] CJIB & nummertjes aanvragen voor motormuizenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ermee gedaan wordt dan?
En wat heeft het met KLB te maken?
Eh.. het topic staat in PTA he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou moderator Nosh verwees me hier naar toe dus vandaar![]()
Er staat een foute post in, of je er even naar zou willen kijken![]()
Ik doe en heb geen stress hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eh.. het topic staat in PTA he?
Nosh bedoelde dus de Feedback van PTA, maar geen zorgen, ik heb je post even in het betreffende topic gezet.
Kijkt vast morgen weer een PTA modje naar..
Niet zo gestressed doen joh.. iemand post even een foutje, er is nog geen man over boord en geen man voor de trein.
Je kwam ermee in een klaagbaaktopic, dus Moderator Nosh ging er vanuit dat je een of ander onopgemerkt 'Talpaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Moderator Nosh![]()
Het hier posten is in iedergeval wel een hele omwegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
ik wil gewoon dat het geregeld word zonder een hele omweg en etcetera![]()
Ja echt wel, ben kapotquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het hier posten is in iedergeval wel een hele omweg![]()
Ga het ze in persoon vragen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
Waarom gaan k*nkerende mocro's niet terug?
Leuk, nu weten we nog geen antwoord op deze belangrijke vraag.
Ooit gehoord van respectvol met elkaar omgaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:24 schreef JohanTop het volgende:
WTF Janetje, waar slaat dat nou weer op :s, ik mag toch klagen over dat soort figuren in de trein. En ja ik vind ook dat ik ze daarbij op zo'n manier mag noemen.
En ik ben nog maar sinds half 1 thuis :s
En jij wil een serieuze reactiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:24 schreef JohanTop het volgende:
WTF Janetje, waar slaat dat nou weer op :s, ik mag toch klagen over dat soort figuren in de trein. En ja ik vind ook dat ik ze daarbij op zo'n manier mag noemen.
En ik ben nog maar sinds half 1 thuis :s
Ik ben al tijden op zoek naar zo'n MOMO voor een schappelijke prijs, ben blij dat hij hem gevonden heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef Janetje het volgende:
En ga niet zitten blaten over een of ander race stuur.
Ik zķt in m'n eigen subforum..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:31 schreef -skippybal- het volgende:
Jezus Janetje, ga even lekker in je eigen subforum de boel naar de kut modden![]()
Blijf dan weg uit ONZquote:
ik vind jou een lilliputterachtige terminale-chronische kankerdwerg = constansteringquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:34 schreef JohanTop het volgende:
Ik vraag me af wat er niet respectvol was. Want het zijn allemaal _constateringen_. En constateringen doe je met je ogen, neus, oren en al je andere zintuigen.
En dhr Bolkesteijn gaf een reactie op iets wat in de OP stond. Dus ik geef daar een reactie op.
En als bashen zo erg is, dan zijn er nog meer dan genoeg andere topics waar je je in kan verdiepen. Die gewoon 10x erger zijn, omdat ze niet onderbouwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |