spel dan in ieder geval der naam goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:35 schreef Luukzor het volgende:
gastslot van janette
janetteke?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
spel dan in ieder geval der naam goed
En jij ook al geacclimatiseerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef opgebaarde het volgende:
Post nu maar die penis, is het topic meteen dicht,
Lees: mijn vader is een pedo!
jij bent een nep gofficquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef Litso het volgende:
Gothic meldt.
Hoi ik heb niks tegen gothics hoor, als ze zich maar gedragen. Metaal, leren jassen en zonnebrillen vind ik jusit wel gaaf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef Litso het volgende:
Gothic meldt.
Die rage is al voorbij, sinds een aantal minuten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef Litso het volgende:
Gothic meldt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoi ik heb niks tegen gothics hoor, als ze zich maar gedragen. Metaal, leren jassen en zonnebrillen vind ik jusit wel gaaf.![]()
*past zich aan de doelgroep aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die rage is al voorbij, sinds een aantal minuten.
Ik geloof dat je als neger meer in de doelgroep van irritatie valt bij het desbetreffende publiek.
Hmmm, echt goths zijn juist wel ruig vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |