Dan kun je het niet terughalen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef One_conundrum het volgende:
overgeschreven . . .
zal eens ff kijken wat ik er nog van weet, ik heb dit soort gevallen ooit op school gehad bij consumenten rechtquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef One_conundrum het volgende:
overgeschreven . . .
ook niet door de mods?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan kun je het niet terughalen.
* verder alvast als waarschuwing (dat schijnt te moeten, de laatste weken): er worden hier geen pogingen ondernomen om de "oplichter" te achterhalen, adressen te achterhalen/uit te wisselen. Fijn bedankt...
Nee. De normale manier (ik weet niet of TS dat al gedaan heeft) is zoals ik al in dit topic heb gezet (naar het ervaringen-topic en ElisaB mailen. We willen hier gewoon geen klopjacht-topics hebben.quote:
nou ja zeg, ik was me al aan het voorbereidenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee. De normale manier (ik weet niet of TS dat al gedaan heeft) is zoals ik al in dit topic heb gezet (naar het ervaringen-topic en ElisaB mailen. We willen hier gewoon geen klopjacht-topics hebben.
Mwah..quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:19 schreef Argento het volgende:
De politie pleegt zich niet te bemoeien met strikt privaatrechtelijke aangelegenheden en dat lijkt me terecht. Je moet zelf maar zien dat de verkoper zijn leveringsverplichting nakomt.
Ja en zo is het veroorzaken van schade ook strafbaar gesteld en toch verwijzen agenten dan maar wat graag naar verzekeraars c.q. de aansprakelijke partij. En ook wel terecht denk ik. In dit soort zaken gaat het om de 'vermogensrechtelijke belangen van een specifieke burger. En dergelijke belangen worden bij voorkeur met privaatrechtelijke middelen beschermd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:26 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mwah..
Er zijn wel mogelijkheden voor het doen van aangfite.
Artikel 326
Wetboek van Strafrecht
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie
De V&A-mods hebben zoveel mogelijk gedaan om TS te helpen. Maar het ziet er naar uit, dat Fok! niet veel meer kan doen voor de TS.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee. De normale manier (ik weet niet of TS dat al gedaan heeft) is zoals ik al in dit topic heb gezet (naar het ervaringen-topic en ElisaB mailen. We willen hier gewoon geen klopjacht-topics hebben.
naar je bank gaan en zeggen dat je het per-ongeluk verkeerd hebt gestort. Alst goed is krijgt meneer de oplichter dan een brief van de bank om het terug te storten. Doet hij dit niet moet de bank het na 3 weken voor je terug halen als ik me niet vergis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef One_conundrum het volgende:
overgeschreven . . .
Dan moeten arma en Qwea het maar oplossen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 08:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De V&A-mods hebben zoveel mogelijk gedaan om TS te helpen. Maar het ziet er naar uit, dat Fok! niet veel meer kan doen voor de TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |