quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef descendent1 het volgende:
Jezus; was je te uitdagend gekleed ofzo?
Triest ja; maar aan t zijn nog kindjes natuurlijk; ik heb als kindje ook wel eens dingen gedaan waarvan ik nu denk:![]()
![]()
Als ze toch al dood zijn kun je ze beter gebruiken om nieuwe polders voor Nederland te maken.. of de dijken op te hogen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef kanaiken het volgende:
DOOOOOOODDDDDDDD!!!!!!!!!1111111 ALLEMAAL!!!! EN DAN OP HET VLIEGTUIG
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef EsDe het volgende:
niks verkeerde opvoeding. Denk eerder dat deze kutkinderen gewoon niet opgevoed worden.
Die slachtofferrol, die hier nu al een paar keer voorkomt, is bijna even triest als het niet opvoeden cq ingrijpen bij opvoeden van kinderen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Je vraagt er zelf om. Geen burka dragen is tegenwoordig vragen om problemen
Wat zei je Geert?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet dat respecteren. Die gewelddadigheid hoort bij hun cultuur en daar zijn ze trots op. Dat brengen ze hun kinderen dus al heel vroeg bij.
Volgens de stemwijzer zou ik inderdaad op die pruikenbol moeten stemmenquote:
Er was eerst zo'n artikel over hoeveel kinderen een volwassen man zou kunnen neerslaan voordat ze hem onder de voet lopen, vanuitgaande dat ze je omsingelen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef SuperRogier het volgende:
Ik keek een x naar een marokkaantje dat niet zo goed met zijn fiets over weg kon, ging zo goed als op zijn bek en kon ongeveer overeind krabbelen, en ik gniffelde naar hem, en hij werd met toch een potje kwaadIk doe dan niks anders dan lachen en rustig blijven
Slaan doen ze toch niet, alleen soms roepen die kleine nsb'ers er hun homies bij, en meer dan 4 man kan ik niet aan![]()
Gewoon roepen dat je weet dat hun vader geen verblijfsvergunning heeft en als ze aan je komen dat je ervoor zorgt dat die terug moetquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er was eerst zo'n artikel over hoeveel kinderen een volwassen man zou kunnen neerslaan voordat ze hem onder de voet lopen, vanuitgaande dat ze je omsingelen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
Sneu voor jequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens de stemwijzer zou ik inderdaad op die pruikenbol moeten stemmen
Idd, met vrachtvervoer per vliegtuig richting afrika zit je toch op zo'n 3-4 euro per kilo, gewoon als retourvracht mee naar marokko, wij de confectie en de landbouwproducten uit het rif, zij de marokkaantjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dooie in een vliegtuig douwen... een zeecontainer volstaat ook in dit geval.
TVPquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er was eerst zo'n artikel over hoeveel kinderen een volwassen man zou kunnen neerslaan voordat ze hem onder de voet lopen, vanuitgaande dat ze je omsingelen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
Da's in ieder geval Nederlandsquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Mirel het volgende:
Hier in de buurt aantal jaren terug toen een zo'n schoffie net kon praten, hoorde hem al kankerhoer zeggen etc..
Iets met vrijheid van meningsuiting, luie mots en negerende modsquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind dit al erg ver gaan.
Een topic over Marokkanen en hij is nog niet op slot, niet normaal !![]()
Nee normaal mag je de woorden Marokkaan en Kut al niet combineren of er zit een slotje op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Iets met vrijheid van meningsuiting, luie mots en negerende mods
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef thomzor het volgende:
ey ts wats met jou joh gek, ben je rasist ofso of wat? taaazzzzzz
allah hakbar
ja ik deed onze marokkaanse vrienden even na, in de straat hebben we namelijk een paar van die mannetjes wonen die zo pratenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Zeg TS, wat is er met jou? Ben je soms gek? Ben je een racist of zoiets? Tas
![]()
Allah Hakkenbar (want ik heet Thomas, daarom)![]()
We moeten ze een enkele ticket geven!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Golradir het volgende:
Stelletje vuile racisten! Die arme jongens kunnen er ook niks aan doen dat ze zo zijn, zo worden ze door ons gemaakt. We moeten meer geld uitgeven aan scholen en betere begeleiding. En werkgevers moeten verplicht worden dit soort jongeren aan te nemen, want werkgevers discrimineren altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |