Schimmel zat er niet eens op joh, alleen voetbaluitslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. een foto van een beschimmelde piemol hoef ik niet te laten staan hoor..
Oh kom op.. jij weet net zo goed dat dat topic niet kan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schimmel zat er niet eens op joh, alleen voetbaluitslagen![]()
Is het niet een beetje triest als er al piemeltjes worden weg gehaald??
Dat topic lokt gebash uit, wat de eerste zoveel posts ook duidelijk bewijzen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:34 schreef JohanTop het volgende:
Ik vraag me af wat er niet respectvol was. Want het zijn allemaal _constateringen_. En constateringen doe je met je ogen, neus, oren en al je andere zintuigen.
En dhr Bolkesteijn gaf een reactie op iets wat in de OP stond. Dus ik geef daar een reactie op.
En als bashen zo erg is, dan zijn er nog meer dan genoeg andere topics waar je je in kan verdiepen. Die gewoon 10x erger zijn, omdat ze niet onderbouwd zijn.
Juistemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Janetje moet zich gewoon bij haar eigen forum houden!![]()
Pleur dan een slot op elk topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:45 schreef Janetje het volgende:
Ik tel al twee doodsverwensingenDaar doen we dus sowieso niet aan.
Doodsverwensingen worden weggehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pleur dan een slot op elk topic![]()
Zeg dat dan meteen, dat dat een kuttopic was zag zelfs.....EDIT: ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden weggehaald.
In topics die potentie hebben that is..
Topics die geen potentie iets te worden gaan dicht.
Zeg het eens ventje?quote:
Je zou m'n metselwerk eens moeten zien.quote:
Er kwamen mensen op af omdat het weer het zoveelste slecht beargumenteerde gothictopic was dat stijf stond van de bashpotentie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:05 schreef JohanTop het volgende:
Mijn topic was niet impotent, er kwamen mensen opaf, en ik spoot er dan weer ff wat uit. Dus hij was potent!
En mijns inziens was dit een KLB-topic die logisch was, ik vind het iig logischer hierover te klagen dan over mensen die wandelenh met van die stokjes
Maargoed laat ook maar.
MSN is ook een medium likkert.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoi, kan je weer ff bellen? Was ff weg...
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MSN is ook een medium likkert.
Koop beltegoed dickhead![]()
Eigenwijs + negatief zelfbeeld, gebrek aan liefde en een micropenis.quote:
- , kort msnadresquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ja en de slowchat is nu weer afgelopen.
Ga maar msn'en ofzo.
Of skypenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ga maar msn'en ofzo.
Hey, maar hoe is het nou?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ga maar msn'en ofzo.
Die Talpa kots reacties zijn irritant en worden alleen maar geplaatst om te kloten. Het is volledig inhoudloos, en wat heb je nou aan een topic dat vol staat met 'Talpaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:56 schreef PDOA het volgende:
Wat is er mis met Talpa
Dit is de running gag van FOK! notabene!
Als die lieve, lieve moslims ook tegen een muur gaan schreeuwen, mogen ze er gezellig bij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zijn jullie met Israel hier in dit topic ?![]()
Ik eis een Palestijnse vlag.
Ik vind dit serieus een vorm van discriminatie. Een nazi op dit forum post toch ook geen hakenkruis in zn topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als die lieve, lieve moslims ook tegen een muur gaan schreeuwen, mogen ze er gezellig bij.
Lieve schat, het is nu eenmaal de enige klaagmuur in de wereld. Als ie in Wisconsin, Peking of voor mijn part Moskou stond, dan hadden we daar net zo goed een foto van gebruikt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een vorm van discriminatie. Een nazi op dit forum post toch ook geen hakenkruis in zn topic.
Bron ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:16 schreef Nosh het volgende:
Daarbij, niemand van ons ís Jood, dus je punt valt sowieso nogal weg.
Biogarde's geloof is bier, Janetje offert zo nu en dan ritueel een maagd aan één of andere heidense natuurgod, en Terminator en ik gaan bij voorbaat al naar de hel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bron ?
En haal die Israelische vlag dan weg met fotoshop. Moordenaars, dat zijn het !!!!
je vergeet de agnosisten en de atheistenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Nosh het volgende:
Zo.
Moskee voor de Moslims.
Klaagmuur voor de Joden.
Darwin voor de evolutionisten.
Kerktorentje voor de katholieken.
Koe voor de hinoestanen.
Politiek correcter dan dit krijg je het niet.
En nu weer lief doen, en klagen over terechte slotjes.
De agnosten zijn te druk met zich nergens druk om maken, en de atheisten klampen zich maar vast aan Darwin.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
je vergeet de agnosisten en de atheisten![]()
ok , maar wel nog ff een panda erin voor de gothicsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
De agnosten zijn te druk met zich nergens druk om maken, en de atheisten klampen zich maar vast aan Darwin.
Slowchat, voorbij. Nu..
There you go.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok , maar wel nog ff een panda erin voor de gothics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |