quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
Ik verveelde me dus ik ging nog maar 's spelen.
Ze was zwanger van een tweeling! Ik schrok me rot joh bij de bevalling
. Maar het gezin is er blij mee.
Baby Sean die een evenbeeld is van zn paps..
Baby Isabella die op dr mams lijkt..
Al snel zijn ze peuters.
Netjes je mondje afvegen bij het eten.
Met paps naar de Teletubbies (ofzo) kijken.
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef DrDentz het volgende:
dit is mijn echtpaartje:
[afbeelding]
[afbeelding]
ze bezitten de Griezelig Gezellige Nachtclub, ik heb daar iedereen in zo'n pak laten lopen + hoed, helemaal in stijl![]()
ja ze zien er erg mooi (nouja mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:13 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf haha
Nee cker niet! Ik kan ook niet w8en, kijk er zo naar uit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is?Het lijkt me echt zooooo tof
liefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik ga lekker nog een keer mn laatste screenies posten.
[..]
Dit is mn eerste mannelijke Sim die ik een beetje opgekalefaterd heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef SickBitch het volgende:
[..]
liefje sim is wel een emo zeg hehe
De stoelen komen van modthesims2 en ik kan 'm idd weer niet terugvindenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:08 schreef releaze het volgende:
trouwens peri, waar heb je die prachtige babydingen vandaan? free of pay? Die kinderstoel is erg mooi
Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:32 schreef PeRi het volgende:
Nee! Ik weet het alweer! De stoelen komen van aroundthesims! Ook een hele mooie site voor spulletjes. http://www.aroundthesims2.com/objects/sets_nursery/001/index.html
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spelquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een mooi simpel bedje en commode: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194604
Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?
Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel![]()
-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.quote:Here is a unisex nursery for your little sims, in vanilla tones. For this recolor to work you will need to go follow the link and get the meshes there. I only recolored the crib,changingtable and rug since they were the only objects that were recolorable.Enjoy!
Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Sinds kort doe mijn Sims het niet meer![]()
ALs ik hem dan wil opstarten start hij niet meer op.
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
en zie ik geen Sims op mijn scherm![]()
Volgens mij is de Autorun dood![]()
Dat is zonde!! Klote zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
Ja maar ze heeft al een hele tijd geen Sims gespeeld ivm tijdgebrek en dat gaat nog wel even duren dus dr site zal heel lang niet ge-update worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:30 schreef _-my-_ het volgende:
PeRi?
is sanne de laatste tijd nog op fok geweest?
Aha, hele lijst, jeetje.. maar toch bedankt!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zo.
[..]
Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?
-edit - Ik zie het al, je moet een mesh hebben maar ik zie geen link. Misschien die uit zn sig proberen?
[..]
-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.
mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel![]()
Ja klopt ik las het maar ik kan de mesh op de site niet vinden... Kwam er inderdaad ook net pas 8er dat daar de mesh staat.. Maar had het al geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:38 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dus![]()
Ooh lijkt me ook leuk!!... Maar veheug me nu eerst heel erg op Pets...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
Seizoenen in nieuwe uitbreiding The Sims 2
[afbeelding]
Aankomende donderdag verschijnt er een uitbreiding voor The Sims 2 met daarin huisdieren als grootste toevoeging. In het doosje van dit uitbreidingspakket zit ook nog eens een foldertje dat onthult dat het thema van de daaropvolgende uitbreiding 'seizoenen' zal zijn. Of de naam van de uitbreiding ook daadwerkelijk The Sims 2: Seasons wordt is nog niet bekend. En ook de vraag wat voor invloed het wisselen der seizoenen op de gameplay zal hebben blijft vooralsnog onbeantwoord.
Fok!Games
En ik maar hopen dat het al bij Pets zou zittenAl flikkeren ze nou een keer bij elkaar in plaats van steeds uitbreidingen ervan te maken
Koop je geen uitbreidingen verder dan, helemaal niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
Oh die uitbreiding lijkt me best leuk. Al weten we nog niet wat de uitbreiding precies inhoudt. Maar ik weiger van mn geloof 'geen-sims2uitbreidingen-kopen-want-ze-voegen-niet-zoveel-toe ' af te stappen..
Ik heb nog nooit wat gedownload voor mijn Sims 2.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnen. Kon ik al mn laatste downloads gaan testen want ik wilde ze niet allemaal weggooien of opnieuw beginnen.
En dan sturen ze hem gewoon naar je op?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik koop Pets gewoon weer via cdwow, maar 23.99 en met mn kortingsbon erbij maar 20.99(heb trouwens nog wel wat kortingsbonnen over, voor de liefhebbers
)
Yep, en geen verzendkosten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
En dan sturen ze hem gewoon naar je op?
Denk dat ik hem toch gewoon in de winkel haal, dinsdag.
ik weet niet welke expansion je speeltquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Nee. Heb wel alle Sims1 uitbreidingen, al speel ik er niet meer meequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
Koop je geen uitbreidingen verder dan, helemaal niet?
Als alles weg is, kun je niet beter opnieuw installeren? Maar dat zul je vast wel uitgeprobeerd hebben.. En ligt het niet aan je cd? Misschien die patches proberen dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gedownload voor mijn Sims 2.
Ik heb de laatste tijd wel last gehad van een virus, en via Avast! zijn alle mogelijke infecties verwijderd.
Ik denk dat dat &*@^$&@$%programma nu ook dingen van Sims heeft verwijderd die cruciaal zijn voor het opstarten.![]()
Ik heb hem nog niet besteld, maar de verzenddatum is aanstaande vrijdag. Dan zal hij ongeveer de dinsdag/woensdag erna binnenkomen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef Danaa het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer je hem binnen krijgt? Dinsdag al of niet?
Op het reflexsims-forum is al eens eenhele reeks spiegelende vloeren gepost. dan moet je idd wel de spiegels aan hebben staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Als je een plaatje upload komt er vanzelf een link te staan.. Net als www.modthesims2.com b.v een link is![]()
Weet iemand trouwens hoe je die "glazen/doorzichtige" vloer krijgt? Zoals hier:
[afbeelding]
Mooie Screen!!quote:
Nou, ik heb vanaf 4 uur mn hele pc uitgepluist. Die stomme avast! deraf geknalt en de viruskluis bekeken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ik weet niet welke expansion je speelt
maar als je autorun kapot is en je hebt alles gepatched en alle expansions erop zitten
dan kan ik je wel een aantal autoruns sturen om te kijken of dat je probleem verhelpt
als je niet hebt gepatched zou ik gewoon even allee patches downloaden en instaleren
Geweldig dat ie het weer doet!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanaf 4 uur mn hele pc uitgepluist. Die stomme avast! deraf geknalt en de viruskluis bekeken.
Blijkt dat dat stomme k-programma mn autorun in de kluis had geplaatst en nog wel 100 andere bestanden die bij the Sims 2 hoort. Ik deruit gehaald en proberen op te starten. Lukte niet, ik had niet de machtingen daarvoor![]()
Dus ik pc uit en weer aan. Alle patches gedaan en warempel! Ik klik op run en![]()
![]()
daar zag ik Sims op mn scherm verschijnen
![]()
![]()
.
Allemaal bedankt voor de reactie's![]()
Nu wil ik een aantal screens plaatsen, maar ik kan ze nergens vinden![]()
Dat kapsel van dat meisje, waar heb je die van? Volgens mij is dat de gene die ik al heel lang zoekquote:
Jaa dat haar is geweldig.. zou ook graag willen weten waar het vandaan komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:52 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dat kapsel van dat meisje, waar heb je die van? Volgens mij is dat de gene die ik al heel lang zoek![]()
Pfooeee woont ze op de universiteit waar ze is aangesloten met een genootschap??quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:58 schreef Revenge2005 het volgende:
ok dit is vaag
mijn tiener werd net opgehaald met een limo en in de handboeien geslagen
Geheim genootschap denk ik
Hoe kom ik hier weer af ?
vind het nogal lam om altijd om 12 uur opgehaald te worden als ik lig te maffen
iemand die weet hoe ik hier weer afkom ?
Gevonden! Nu eens kijken of ze erin staan. Bedanktquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op het reflexsims-forum is al eens eenhele reeks spiegelende vloeren gepost. dan moet je idd wel de spiegels aan hebben staan.
Ik ben zelf nooit lid geweest van een genootschap maar wat ik me kan herinneren is dat je via de telefoon kan bellen naar zo'n genootschap(of iets met een andere naam) Ik zou eens gaan zoeken in het telefoon menu.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef Revenge2005 het volgende:
ze zit idd op een universiteit ( speel dan ook sims2 uni )
ze is vrienden met 3-4 man van dat genootschap ( teminste die lopen er ook dus )
maar ik word nu elke keer om 12 uur van bed gelicht
dus mijn vraag hoe kom ik hier weg
ze zit op de Langraaf uni ( 8 kamers )
en ze is ook lid van het landgraaf genootschap schijnbaar
alhoewel ik dit nergens terug kan vinden
er moet tog een manier zijn om ermee te stoppen ?
Ctrl Shift C tegelijk indrukken en toets dan in... moveobjects onquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Miepje01 het volgende:
Die vloeren staan wel in mijn spel, maar ik kan ze niet plaatsenHij blijft rood aangeven, net als dat je b.v een kast niet in een bed kan plaatsen
Bedankt ga even kijken!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:22 schreef Lotjeb het volgende:
Het kapsel met die twee staarten komt volgens mij van www.xmsims.com
Dank je! Gevonden. Het was niet helemaal die ene die ik zocht, dat is namelijk met 1 schuine staart, maar deze is ook erg leuk!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:22 schreef Lotjeb het volgende:
Het kapsel met die twee staarten komt volgens mij van www.xmsims.com
Oke bedankt! Ik ga 't proberenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ctrl Shift C tegelijk indrukken en toets dan in... moveobjects on
Dan kun je ze plaatsen
Wanneer je ze hebt geplaatst weer Ctrl Shift C tegelijk indrukken en intoetsen moveobjects off
Voila!!![]()
ze komen me niet meer halen om 12 uurquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit lid geweest van een genootschap maar wat ik me kan herinneren is dat je via de telefoon kan bellen naar zo'n genootschap(of iets met een andere naam) Ik zou eens gaan zoeken in het telefoon menu.
Misschien dat daar iets tussen staat en dan even kijken wanneer je het belt of je je kan afmelden.
Succes!
Wel mee oppassen he met dat hackenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:23 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ze komen me niet meer halen om 12 uur
was maar 1 of 2x gelukkig
zon genootschap heeft zo zijn +punten zie ik alwel
als je sim het slecht doet kun je gewoon de cijfers hackenzodat je een goed semester afsluit
ook kan je geld drukken in het genootschaps gebouw
en bijna alle careerd rewards gebruiken die er zijn ( staan in het gebouw )
Mijn nieuwste Tiener Sim
Suzanne Pluim![]()
in haar Genootschaps kleren![]()
[afbeelding]
hahaa ja kloptquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel mee oppassen he met dat hacken
Als je niet genoeg inzicht heb en je wordt gesnapt ben je de lul
Een boete en je cijfers worden verlaagd![]()
Ik heb Gaan het Maken nog geeneens!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
hahaa ja klopt
niet dat ik hoef te hacken want ik maak altijd een studibol van mijn sims
wel ga ik het proberen in het volgende jaar gewoon is om te zien of het werkt
zal wel eerst ff saven voor die tijd
enne nog 3-4 Dagen Tot aan PETS![]()
Nee, seizoenen wordt de nieuwe uitbreiding NA petsquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je seizoenen bij Pets? Of moet je daar iets speciaals voor downloaden
ah nou ik heb op het moment alle expansionsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb Gaan het Maken nog geeneens!![]()
Maar dat kwam ook omdat mn Sims het niet meer deed, en nu dus wel weer![]()
Ik heb zin in die Seizoenending. Eindelijk sneeuw en regen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef Lotjeb het volgende:
De familie Bakman heeft er een zoontje bij![]()
[afbeelding]
Dat gaat ons zeker lukken, we zijn vandaag ook alweer lekker bezig geweest, het gaat hardquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ah nou ik heb op het moment alle expansions
dit komt denk ik omdat ik altijd een vaste klant ben bij Dynabyte ( ik haal daar echt alles )
op alle sims2 games/uitbreidingen kreeg ik in totaal 40 euro korting
bovenop de 20 euro korting die ik al kreeg met me klantenkaart
zodoende heb ik PETS ook al besteld bij ze
ik zal 19 oktober wel een telefoontje krijgen dat ie klaar ligt![]()
ook vind ik het fijne aan de sims2 dat je gewoon doen en laten kan wat je wilt
je kan dankzij custom content zoveel kanten op en dingen doen in die game das gewoon abnormaal
de uitbreidingen voegen welw eer leuke dingen toe
zoals een studentenlevennachtleven en bedrijfen starten en straks ook weer huisdieren
nah we gaan hier op fok nog heel wat topics volmaken denk ik zo
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Leuke vloerkleed, vloer en behang. De simmeneer mag er best wezen ook.
.
Dankje Sem.. ik wil het kapsel wel hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind 't persoonlijk mooi mannenhaar en het is net online gezet, dus tast toe: (als je 't niks vind, geeft ook niet)
[afbeelding]
http://coris.byus.net/zboard/view.php?id=downloads&no=70
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:18 schreef PeRi het volgende:
Leuke screens Danaa!
Ik ben niet zo van de matjes Sem, ik sla deze over..
Ook deze neem ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien vind je de vrouwenversie wel leuk, Peri![]()
[afbeelding]
http://coris.byus.net/zboard/view.php?id=downloads&no=69
Deze 'matjes' vind ik weer veel leuker idd. Mijn Sims danken u hartelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Deze is leukerquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Je bent ook helemaal niet friggin' annoying ofzoquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:44 schreef _-my-_ het volgende:
Danaa vanwaar heb je Jade haar kapsel?
Je moet gewoon iets meer moeite doen, zoek gewoon de screen op met het meisje met die haren en lees ff een paar reacties verder en daar moet dan de site staan, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:47 schreef _-my-_ het volgende:
ja srr danaa
ja semtex t komt omdat ik alleen naar de laatste pagina kljk waar op geschreven is en k zal in t vervolg niet irritant doen ok??
Staat er iets voor de telefoon waardoor ze er niet bij kunnen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn sims kunnen opeens niemand meer bellen! Als ik de telefoon aanklik kan ik er nog wel kiezen om een sim te bellen maar mijn sims kunnen die opdracht dan niet uitvoeren? Kent iemand dit probleem?
Ahh wat leuk!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:23 schreef Revenge2005 het volgende:
Ga zo werken
als ik vanmiddag thuiskom ( half 2 )
dan even de Dynabyte bellen of ze em al hebben want hij is van de preorder lijst af bij ze dus ik neem aan dat ze em al hebben -. mocht dat zo zijn dan gaan we em straks even ophalen
ik krijg ook geen kans om zelfs de sims2 te spelen
me neefjes/nichtjes en die van miijn vriendin zitten hele dagen hier om te simmen hahaha![]()
zelfs de kinderen uit de buurt willen regelmatig simmen
tis maar goed dat ik boven een PC heb nog die de Sims2 met alle expansions ook aankan
kunnen ze lekker hun gang gaan als ze hier zijn
mogen ze een fles limonade meenemen en een pakje koekjesen je hoort ze de hele dag niet weer
![]()
Dat er iets voor staat is ook mijn gedachte, maar daar heb je zelf misschien ook wel aan gedacht? Bij al je telefoons, dan is het misschien een bug? Heb je iets nieuws gedownload?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn sims kunnen opeens niemand meer bellen! Als ik de telefoon aanklik kan ik er nog wel kiezen om een sim te bellen maar mijn sims kunnen die opdracht dan niet uitvoeren? Kent iemand dit probleem?
Dat laatste is herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ahh wat leuk!!![]()
Ik vraag me af ik ik uberhaupt deze week de tijd krijg om met Pets te gaan spelen. Of als ik thuis kom heb ik nog genoeg te doen! Als ik wel even een uurtje de tijd heb vind ik het toch te kort en begin ik er niet eens aan.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:20 schreef Elvi het volgende:
Huh hij komt toch de 19de pas uit?
Hebbesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Vandaag krijgen een boel mensen Pets lees ik, dus ik verwacht veel screens vanavond..
zit er geen Dynabyte bij jullie ? of een Free Record shop ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:48 schreef Danaa het volgende:
Ik baal zo erg !! Kom ik vanmorgen in de Bart Smit, zijn ze er nog niet! Komen ze pas morgen binnen.
Ik hoop echt op heeeeel veel screens van degene die het al hebben.
Ik baal zo enorm![]()
Ja wel een free record shop.. maar nu geen zin meer op heen te gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
zit er geen Dynabyte bij jullie ? of een Free Record shop ?
deze hebben de games namelijk alwel
ah jammer van je voet en jammer dat ze de games niet haddenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:54 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja wel een free record shop.. maar nu geen zin meer op heen te gaanerg heh
En ik wil hem zooooo graag en dan nog niet willen, maar ik heb gister met sport iets verkeerds gedaan met mijn voet en nu erge last van. Vandaag dat ik geen zin heb om weer heen te gaan.
Ah dat is inderdaad balenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:48 schreef Danaa het volgende:
Ik baal zo erg !! Kom ik vanmorgen in de Bart Smit, zijn ze er nog niet! Komen ze pas morgen binnen.
Ik hoop echt op heeeeel veel screens van degene die het al hebben.
Ik baal zo enorm![]()
Kun je nou ook nog andere dieren dan honden & katten? Want op sommige screens van te voren zag ik dat wel, zoals een papegaai enzquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
[..]
Hebbes
Screens om aan te tonen dat ik niet aan het liegen ben
en dat ik em origineel heb
en natuurlijk om te showen
de case
[afbeelding]
en de CD/manual
[afbeelding]
zo even instaleren - eerst ff backupje maken van de EA games map in mijn documenten
Edit
Geinstaleerd
Nieuwe lading screenshots onderweg
Deze screenshots ziin klikbaar
dus klikken voor volledige grote
Honden
[afbeelding]
Katten
[afbeelding]
Kleine Honden
[afbeelding]
meer screens volgen soon