SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dat is toch zonde.... gewoon zelf klooienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo en dat in 1x goed![]()
maar goed mijn vraag in het vorige topic was dus![]()
wie heeft er een foto van een "ontbloot" license board![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Chocobo het volgende:
Teeering.... ok spoiler voor sommige... zit in de mines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik ook wel, zelf proberen is leuker
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik ook wel, zelf proberen is leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Ik heb er hier wel een van Gamefaqs. Klik er alleen op als je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wie heeft er een foto van een "ontbloot" license board![]()
Gooi er maar een slotje op dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef peristilius het volgende:
Damn mijn PAL PS2, al die verhalen hier.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef peristilius het volgende:
Goed plan!
Edit: toch maar weer open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 11-10-2006 17:20:51 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@daggerNLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
In 53 uur? Ik had de main story uitgespeeld in een kleine 40 uur.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoop niet dat ik al ongeveer op de helft zit![]()
Final Fantasy X had ik de main story in 53 uur uit![]()
Heb de dark aeons met Yojimbo verslagen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
In 53 uur? Ik had de main story uitgespeeld in een kleine 40 uur.
Daarna ben ik verder gegaan met mijn laatste save om alle celestial weapons te krijgen en alle monsters te unlocken in de Monster Arena.
In mijn eerste keer door FF 10 had ik ook niet alle treasures in die Cloister of Trials gevonden, dus ik met goede moed terug naar die tempels, staan er een aantal leuke Dark Aeons voor.![]()
Dark Aeons ben ik daarom pas in mijn tweede game aan begonnen zodat ik toch Anima en the Magus Sisters kon krijgen.![]()
Ik kijk ook altijd.... denk ik gelukkig..... pas 10 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoop niet dat ik al ongeveer op de helft zit![]()
Final Fantasy X had ik de main story in 53 uur uit![]()
Volgens mij was dat ook een veel gebruikte "strategie"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb de dark aeons met Yojimbo verslagen....
Ik heb nog ergens een FF 10 save file liggen met 180 uur. Volgens mij heb ik hier ook maxed stats voor bijna elke character op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Diablos79 het volgende:
Heb alleenYojimbo gebruikt bij die allerlaatste extra eindbaas, Penance, die je pas kunt verslaan als je alle dark aeons dood hebt.. Kosten wel een hoop centjes lol.
Die main quest van FF10 was niet zo groot, uurtje of 35 tot 40.. FF12 is een stuk groter. Heb toch wel 60 uur nodig gehad voor de main quest gok ik zo. Zit ook wel een paar uurtje levelen bij want later komen er toch nog wel wat pittige stukken als je level wat laag is. Maar er zit met gemak 100 uur gameplay in FF12 als je de sidequest(zoals al die mob hunts en espers erbij halen) doet
Ik heb ook dik over de 130 uur bij FFX en iedereen gemaxed met alle overdrivesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een FF 10 save file liggen met 180 uur. Volgens mij heb ik hier ook maxed stats voor bijna elke character op.![]()
Alleen Blitzball was zo ontzettend kut om alle Overdrives van Wakka en zijn Sigil te krijgen. Ik had dan wel een goed team, maar al die matches kwamen me toch wel de strot uit na een aantal uur achter elkaar Blitzball spelen.
Ik snap het probleem van sommige mensen niet dat ze FF X-2 niet leuk vinden. Volgens mij schrikt een compleet vrouwelijke cast hun af.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef Remcoo het volgende:
ik heb me tot dusver goed vermaakt met elke FF game die ik gespeeld heb.. zelfs met FFX-2
Eigenlijk was ik nooit zo een fan van FF (FFX had ik 4 jaar in m'n kast liggen na het een uurtje of 9 gespeeld te hebben), maar toch ben ik na wat aandringen van een vriend afgelopen april begonnen met FFX. Prachtige game. Vervolgens heb ik FF7 t/m 9 + FFX-2 gekocht en uitgespeeld. Ben nu begonnen met FF6 en kan niet wachten op FFXII.
FF6 is eigenlijk al behoorlijk retro, maar de schoonheid van deze game verbaast me na al die jaren nog steeds.
Ik vond FFX-2 ook wat minder dan andere FF's.. Battles waren gewoon te hectisch om echt goede tactiek uit te denken voor sommige vijanden. En het miste gewoon de "grootsheid" die je gewend ben van FF. Geen grote summons geen spectaculaire magie.. Dat blije goede met die al die rare dansjes en poses.. Het paste gewoon niet allemaal. Maar bagger was het nu ook weer niet, heb hem toch uitgespeeld lolquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van sommige mensen niet dat ze FF X-2 niet leuk vinden. Volgens mij schrikt een compleet vrouwelijke cast hun af.![]()
Het verhaal was misschien niet om over naar huis te schrijven, maar voor de rest vond ik het een vermakelijke game.
Job systemen waar je kan switchen wanneer je wilt zijn toch altijd tof geweest.
De eerste FF die ik gespeeld heb zal VI zijn geweest, daarna de andere delen vanaf VII natuurlijk ook gespeeld.
FF IV en V heb ik een aantal jaar terug voor het eerst op een emulator gespeeld, I en II op de GBA en FF III ga ik in november proberen.
Je kon de ATB mode ook op wait zetten hoor, dus genoeg tijd om tactieken uit te denken lijkt me.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond FFX-2 ook wat minder dan andere FF's.. Battles waren gewoon te hectisch om echt goede tactiek uit te denken voor sommige vijanden. En het miste gewoon de "grootsheid" die je gewend ben van FF. Geen grote summons geen spectaculaire magie.. Dat blije goede met die al die rare dansjes en poses.. Het paste gewoon niet allemaal. Maar bagger was het nu ook weer niet, heb hem toch uitgespeeld lol
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Niks geeft zo'n gevoel voor me dan Zelda of een FF game met maagdelijke ogen ervaren. Zelfs kontsex niet![]()
Van wat ik gelezen heb zijn gambits gewoon een soort macro's die je kan toewijzen aan je charachters om de battles soepeler te laten lopen, zonder dat je altijd in al die schermpjes zit te kijken van welk item je wil gebruiken, welke magic je wil casten enz.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Even een aantal vragen voor de mensen die hem al spelen als wijze van voorpret.Hoe is de beeldratio? Echt mooi breedbeeld of zwarte balken als in FFX? En tijdens de FMV? Hoe werken de gambits nu? Is het zo erg dat je in principe niks meer hoeft te doen (zoals in FFX-2) en een kopje koffie kunt zetten tijdens een boss fight.
Heb ik toch nog een hoop te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef Marcade het volgende:
Sla X-2 maar over. Ik snap ook niet waarom die hierboven bij "Final Fantasy RPG's" staat en niet bij spin'offs. Sla XI ook maar over want ei-gen-lijk is dat ook geen echte FF maar een MMORPG.
En VIII mag je overslaan omdat 't draw systeem zuigt. :p (Verhaal is wel ok though)
Heb je alleen nog 7, 9 en 10. :p Nah dat lukt wel voor de PAL release.
Beeld is 4:3 of 16:9, De NTSC versie heeft geen zwarte balken, of dat bij de PAL versie ook het geval is kun je nog niet weten..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Even een aantal vragen voor de mensen die hem al spelen als wijze van voorpret.Hoe is de beeldratio? Echt mooi breedbeeld of zwarte balken als in FFX? En tijdens de FMV? Hoe werken de gambits nu? Is het zo erg dat je in principe niks meer hoeft te doen (zoals in FFX-2) en een kopje koffie kunt zetten tijdens een boss fight.
Had het niet beter gekunt ! (met een d of met een tquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef torn_Machina het volgende:
Dan heb ik het toch redelijk uitgelegd, want ik ben nog niet afgekraakt door de FF 12 spelers.![]()
Zeg je toch gewoon dat je een accuut geval hebt van gameritis en dat je naar huis moetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik nog tot 5 uur moet werken.![]()
Zou schuimbekken helpen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon dat je een accuut geval hebt van gameritis en dat je naar huis moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |