abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:50:43 #1
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42560910

Dè RPG-reeks die bekend staat om z\'n diepgaande verhaallijnen, intrigerende karakters en z\'n verslavende úrenlange gameplay. Chocobo\'s, Moogle\'s, airships, Gil als valuta, ouwe mannen genaamd Cid, Biggs en Wedge, Bahamut, Ifrit, Shiva, Bombs, Cactuars, Chimera\'s, Iron Giants, Malboro\'s, Ochu\'s, Tonberry\'s... ze komen in ieder deel voor, maar voor de rest is elk deel een unieke ervaring!

Final Fantasy Games

Een compilatie van alles wat met Final Fantasy te maken heeft, met het platform waarop het verschenen is/waarop het zal verschijnen.

• Final Fantasy RPG\'s
    Final Fantasy I - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
    Final Fantasy II - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
    Final Fantasy III - NES, Nintendo DS
    Final Fantasy IV - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (Final Fantasy IV Advance)
    Final Fantasy V - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VI - SNES, Playstation, GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VII - Playstation, PC
    Final Fantasy VIII - Playstation, PC
    Final Fantasy IX - Playstation
    Final Fantasy X - Playstation 2
    Final Fantasy X-2 - Playstation 2
    Final Fantasy XI (Online) - Playstation 2 (VS & Japan), PC, Xbox 360
    Final Fantasy XII - Playstation 2

• Final Fantasy Spin-offs
    Final Fantasy Mystic Quest- SNES
    Final Fantasy Tactics - Playstation
    Final Fantasy Legend I - GameBoy
    Final Fantasy Legend II - GameBoy
    Final Fantasy Legend III - GameBoy
    Final Fantasy Adventure - GameBoy
    Final Fantasy Tactics Advance - GBA
    Final Fantasy Crystal Chronicles - Gamecube
    Chocobo Racing - Playstation
    Chocobo\'s Mysterious Dungeon - Playstation
    Chocobo\'s Mysterious Dungeon 2 - Playstation
    Ergheiz - Playstation
    Kingdom Hearts - Playstation 2
    Kingdom Hearts 2 - Playstation 2

• Final Fantasy VII Spin-offs
    Final Fantasy VII: Advent Children - DVD-video, UMD-video
    Final Fantasy VII: Before Crisis - Mobiele Telefoon (Japan)
    Final Fantasy VII: Crisis Core - PSP
    Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus - Playstation 2
    Final Fantasy VII Snowboarding - Mobiele Telefoon (Japan)

En dan hebben we natuurlijk ook nog de film Final Fantasy: The Spirits Within.

Links

• Square-Enix

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41

(OP)

[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 10-10-2006 23:03:34 ]
  • Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:05:22 #2
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_42561498
    zo en dat in 1x goed

maar goed mijn vraag in het vorige topic was dus

wie heeft er een foto van een "ontbloot" license board
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:08:16 #3
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42561595
    Teeering.... ok spoiler voor sommige... zit in de mines.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:08:33 #4
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42561605
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    zo en dat in 1x goed

maar goed mijn vraag in het vorige topic was dus

Dat is toch zonde.... gewoon zelf klooien
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:11:55 #5
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_42561728
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Chocobo het volgende:
    Teeering.... ok spoiler voor sommige... zit in de mines.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    weet ik ook wel, zelf proberen is leuker
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:14:31 #6
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42561832
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]
    SPOILER
    weet ik ook wel, zelf proberen is leuker
    SPOILER
    pi_42562380
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
    pi_42562671
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Ik heb er hier wel een van Gamefaqs. Klik er alleen op als je het nodig hebt. .
    License Grid
    pi_42564123
    Damn mijn PAL PS2, al die verhalen hier.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_42564406
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef peristilius het volgende:
    Damn mijn PAL PS2, al die verhalen hier.
    Gooi er maar een slotje op dan.
    pi_42565152
    Goed plan!

Edit: toch maar weer open.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      woensdag 11 oktober 2006 @ 00:56:08 #12
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42565240
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef peristilius het volgende:
    Goed plan!

Edit: toch maar weer open.
    pi_42567353

Ik kan niet wachten!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_42567596
    Ik ook niet maar moet eerst nog VII uitspelen en beginnen met VIII iX X X-2 XI en dan XII heb nog wat te doen....
    pi_42569791
    Sla X-2 maar over. Ik snap ook niet waarom die hierboven bij "Final Fantasy RPG's" staat en niet bij spin'offs. Sla XI ook maar over want ei-gen-lijk is dat ook geen echte FF maar een MMORPG.

En VIII mag je overslaan omdat 't draw systeem zuigt. :p (Verhaal is wel ok though)

Heb je alleen nog 7, 9 en 10. :p Nah dat lukt wel voor de PAL release.
    pi_42570247
    Ik heb alleen FFVII en FFX echt gespeeld. FFXII wordt pas mijn derde.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 15:05:00 #17
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_42577693
    @daggerNL
    SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 11-10-2006 17:20:51 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_42583776
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    @daggerNL
    SPOILER
    SPOILER
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:36:50 #19
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42586565
    Godver............ heb er ziiiin in Ga zo weer verder !! Vooral als je na een paar uurtjes de battle engine een beetje door krijgt

Dat verhaal mensen

@ Strol,.......... de X en Y axis zijn niet aan te passen. Neem dat alvast mee als lastje.... echter... ik moet zeggen dat het erg snel went

Dat vond ik tot nu toe het enige nadeel in FFXII,.... alleen het eerste uurtje wennen aan de controls.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:52:04 #20
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_42587024
    battle engine is echt easy

heb bij iedereen de gambits aan , ook bij Vaan

makkelijk...hoef alleen maar een vijand te selecteren, vechten gaat helemaal vanzelf ,
    En als er als die ene afgeslacht is, er nog meer vijanden in de buurt zijn, pakken ze die erook bij

handy

En ik kan niet stoppen met spelen

zit nu op 20 uur gamen , en op level 20 , all characters
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_42587124
    Ik vind de X en Y axis juist beter nu ik er aan gewend ben. Vind het niet meer irritant. TOP GAME
    Zit nu op 26 uur met lvl 23/24, loop achter
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:58:15 #22
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_42587209
    hoop niet dat ik al ongeveer op de helft zit

Final Fantasy X had ik de main story in 53 uur uit
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_42587575
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:

In 53 uur? Ik had de main story uitgespeeld in een kleine 40 uur.
    Daarna ben ik verder gegaan met mijn laatste save om alle celestial weapons te krijgen en alle monsters te unlocken in de Monster Arena.

In mijn eerste keer door FF 10 had ik ook niet alle treasures in die Cloister of Trials gevonden, dus ik met goede moed terug naar die tempels, staan er een aantal leuke Dark Aeons voor.

Dark Aeons ben ik daarom pas in mijn tweede game aan begonnen zodat ik toch Anima en the Magus Sisters kon krijgen.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:17:09 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42587906
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

In 53 uur? Ik had de main story uitgespeeld in een kleine 40 uur.
    Daarna ben ik verder gegaan met mijn laatste save om alle celestial weapons te krijgen en alle monsters te unlocken in de Monster Arena.

In mijn eerste keer door FF 10 had ik ook niet alle treasures in die Cloister of Trials gevonden, dus ik met goede moed terug naar die tempels, staan er een aantal leuke Dark Aeons voor.

Dark Aeons ben ik daarom pas in mijn tweede game aan begonnen zodat ik toch Anima en the Magus Sisters kon krijgen.
    Heb de dark aeons met Yojimbo verslagen....
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:18:21 #25
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42587948
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Ik kijk ook altijd.... denk ik gelukkig..... pas 10 uur

Niks geeft zo'n gevoel voor me dan Zelda of een FF game met maagdelijke ogen ervaren. Zelfs kontsex niet
    pi_42587971
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb de dark aeons met Yojimbo verslagen....
    Volgens mij was dat ook een veel gebruikte "strategie"
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:38:23 #27
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_42588712
    Heb alleenYojimbo gebruikt bij die allerlaatste extra eindbaas, Penance, die je pas kunt verslaan als je alle dark aeons dood hebt.. Kosten wel een hoop centjes lol.

Die main quest van FF10 was niet zo groot, uurtje of 35 tot 40.. FF12 is een stuk groter. Heb toch wel 60 uur nodig gehad voor de main quest gok ik zo. Zit ook wel een paar uurtje levelen bij want later komen er toch nog wel wat pittige stukken als je level wat laag is. Maar er zit met gemak 100 uur gameplay in FF12 als je de sidequest(zoals al die mob hunts en espers erbij halen) doet
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_42589372
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Diablos79 het volgende:
    Heb alleenYojimbo gebruikt bij die allerlaatste extra eindbaas, Penance, die je pas kunt verslaan als je alle dark aeons dood hebt.. Kosten wel een hoop centjes lol.

Die main quest van FF10 was niet zo groot, uurtje of 35 tot 40.. FF12 is een stuk groter. Heb toch wel 60 uur nodig gehad voor de main quest gok ik zo. Zit ook wel een paar uurtje levelen bij want later komen er toch nog wel wat pittige stukken als je level wat laag is. Maar er zit met gemak 100 uur gameplay in FF12 als je de sidequest(zoals al die mob hunts en espers erbij halen) doet
    Ik heb nog ergens een FF 10 save file liggen met 180 uur. Volgens mij heb ik hier ook maxed stats voor bijna elke character op.

Alleen Blitzball was zo ontzettend kut om alle Overdrives van Wakka en zijn Sigil te krijgen. Ik had dan wel een goed team, maar al die matches kwamen me toch wel de strot uit na een aantal uur achter elkaar Blitzball spelen.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:59:01 #29
    145074 Diablos79
    pi_42589527
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb nog ergens een FF 10 save file liggen met 180 uur. Volgens mij heb ik hier ook maxed stats voor bijna elke character op.

Alleen Blitzball was zo ontzettend kut om alle Overdrives van Wakka en zijn Sigil te krijgen. Ik had dan wel een goed team, maar al die matches kwamen me toch wel de strot uit na een aantal uur achter elkaar Blitzball spelen.
    Ik heb ook dik over de 130 uur bij FFX en iedereen gemaxed met alle overdrives

Maar FF12 is zeker wel groter, helemaal als het puur om de main quest gaat
    pi_42589642
    Mjah dat zie ik dan wel weer met de Europese release. Vermaken zal ik me zeker.
    pi_42590318
    ik heb me tot dusver goed vermaakt met elke FF game die ik gespeeld heb.. zelfs met FFX-2
    Eigenlijk was ik nooit zo een fan van FF (FFX had ik 4 jaar in m'n kast liggen na het een uurtje of 9 gespeeld te hebben), maar toch ben ik na wat aandringen van een vriend afgelopen april begonnen met FFX. Prachtige game. Vervolgens heb ik FF7 t/m 9 + FFX-2 gekocht en uitgespeeld. Ben nu begonnen met FF6 en kan niet wachten op FFXII.

FF6 is eigenlijk al behoorlijk retro, maar de schoonheid van deze game verbaast me na al die jaren nog steeds.
    pi_42590464
    hmm...enige echt gespeelde FF was voor mij X en X-2 maar die vond ik super saai.
    Binnenkort III op de DS en VIII op de PS2
    pi_42590720
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef Remcoo het volgende:
    ik heb me tot dusver goed vermaakt met elke FF game die ik gespeeld heb.. zelfs met FFX-2
    Eigenlijk was ik nooit zo een fan van FF (FFX had ik 4 jaar in m'n kast liggen na het een uurtje of 9 gespeeld te hebben), maar toch ben ik na wat aandringen van een vriend afgelopen april begonnen met FFX. Prachtige game. Vervolgens heb ik FF7 t/m 9 + FFX-2 gekocht en uitgespeeld. Ben nu begonnen met FF6 en kan niet wachten op FFXII.

FF6 is eigenlijk al behoorlijk retro, maar de schoonheid van deze game verbaast me na al die jaren nog steeds.
    Ik snap het probleem van sommige mensen niet dat ze FF X-2 niet leuk vinden. Volgens mij schrikt een compleet vrouwelijke cast hun af.

Het verhaal was misschien niet om over naar huis te schrijven, maar voor de rest vond ik het een vermakelijke game.
    Job systemen waar je kan switchen wanneer je wilt zijn toch altijd tof geweest.

De eerste FF die ik gespeeld heb zal VI zijn geweest, daarna de andere delen vanaf VII natuurlijk ook gespeeld.
    FF IV en V heb ik een aantal jaar terug voor het eerst op een emulator gespeeld, I en II op de GBA en FF III ga ik in november proberen.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 21:32:43 #34
    145074 Diablos79
    pi_42591075
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik snap het probleem van sommige mensen niet dat ze FF X-2 niet leuk vinden. Volgens mij schrikt een compleet vrouwelijke cast hun af.

Het verhaal was misschien niet om over naar huis te schrijven, maar voor de rest vond ik het een vermakelijke game.
    Job systemen waar je kan switchen wanneer je wilt zijn toch altijd tof geweest.

De eerste FF die ik gespeeld heb zal VI zijn geweest, daarna de andere delen vanaf VII natuurlijk ook gespeeld.
    FF IV en V heb ik een aantal jaar terug voor het eerst op een emulator gespeeld, I en II op de GBA en FF III ga ik in november proberen.
    Ik vond FFX-2 ook wat minder dan andere FF's.. Battles waren gewoon te hectisch om echt goede tactiek uit te denken voor sommige vijanden. En het miste gewoon de "grootsheid" die je gewend ben van FF. Geen grote summons geen spectaculaire magie.. Dat blije goede met die al die rare dansjes en poses.. Het paste gewoon niet allemaal. Maar bagger was het nu ook weer niet, heb hem toch uitgespeeld lol
    pi_42591378
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vond FFX-2 ook wat minder dan andere FF's.. Battles waren gewoon te hectisch om echt goede tactiek uit te denken voor sommige vijanden. En het miste gewoon de "grootsheid" die je gewend ben van FF. Geen grote summons geen spectaculaire magie.. Dat blije goede met die al die rare dansjes en poses.. Het paste gewoon niet allemaal. Maar bagger was het nu ook weer niet, heb hem toch uitgespeeld lol
    Je kon de ATB mode ook op wait zetten hoor, dus genoeg tijd om tactieken uit te denken lijkt me.
    Ik vond dat blije gedoe eigenlijk best grappig, eindelijk een keer een niet echt serieuze FF, maar gewoon eentje waar je verstand op nul zet en lekker spelen zonder dat je echt veel van het verhaal mist.

Ik moet toegeven dat ik het wel jammer vond dat er geen summons meer in zaten, maar dat kon ook niet meer nadat Sin verslagen was natuurlijk. Het is me alleen nog niet gelukt om Mascot dress-sphere te krijgen.
    pi_42600996
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Chocobo het volgende:
    Niks geeft zo'n gevoel voor me dan Zelda of een FF game met maagdelijke ogen ervaren. Zelfs kontsex niet

|
    |
    V
    pi_42602143
    Even een aantal vragen voor de mensen die hem al spelen als wijze van voorpret.

• Hoe is de beeldratio? Echt mooi breedbeeld of zwarte balken als in FFX? En tijdens de FMV?
  • Hoe werken de gambits nu? Is het zo erg dat je in principe niks meer hoeft te doen (zoals in FFX-2) en een kopje koffie kunt zetten tijdens een boss fight.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_42602260
    *Beeldratio: Ik hebgeen zwarte balken gezien, fmv is van topkwaliteit

*gambits: neen! Bij bazen moet je juist extra opletten (ivm met die mist knacks (aka limit breaks) timen voor superveel damage + constant letten op buffs/hp/summons etc), dr komt heel veel strategie bij kijken en sommige bazen zijn echt pittig zonder de juiste strategie
    pi_42602359
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:

• Hoe is de beeldratio? Echt mooi breedbeeld of zwarte balken als in FFX? En tijdens de FMV?
  • Hoe werken de gambits nu? Is het zo erg dat je in principe niks meer hoeft te doen (zoals in FFX-2) en een kopje koffie kunt zetten tijdens een boss fight.
  • Van wat ik gelezen heb zijn gambits gewoon een soort macro's die je kan toewijzen aan je charachters om de battles soepeler te laten lopen, zonder dat je altijd in al die schermpjes zit te kijken van welk item je wil gebruiken, welke magic je wil casten enz.

Je kunt een gambit zien als When HP falls below 50%----> Cast Cura of zoiets.
    Hetzelfde geld voor status ailments dat je dan een gambit op een character zet die een bepaalde status ailment eraf haalt met een item zodra je die ailment op je hebt.
    DIt scheelt natuurlijk veel tijd in een gevecht.

Gambits zijn meer voor het micro managen van je team. Ik denk zelf dat het je na een tijdje ook wel verveeld om zelf handmatig altijd commands in te voeren en dan zijn gambits toch wel handig.
    Dit houdt de vaart in het spel. In de loop van het spel unlock je steeds meer verschillende gambits die je kan gebruiken.
    pi_42605157
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef Marcade het volgende:
    Sla X-2 maar over. Ik snap ook niet waarom die hierboven bij "Final Fantasy RPG's" staat en niet bij spin'offs. Sla XI ook maar over want ei-gen-lijk is dat ook geen echte FF maar een MMORPG.

En VIII mag je overslaan omdat 't draw systeem zuigt. :p (Verhaal is wel ok though)

Heb je alleen nog 7, 9 en 10. :p Nah dat lukt wel voor de PAL release.
    Heb ik toch nog een hoop te doen

Maar ik heb hier bij VII de demo liggen van VIII toch ff kijken of ie wat is.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 12:00:27 #41
    145074 Diablos79
    pi_42605904
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:

• Beeld is 4:3 of 16:9, De NTSC versie heeft geen zwarte balken, of dat bij de PAL versie ook het geval is kun je nog niet weten..

Gambits zijn handig als support en als je het goed instelt hoef je bij normale gevechten niet echt op je mee karakters te letten. Je zou opzich jezelf ook gambits kunnen toewijzen en dan hoef je alleen vijanden de selecteren en dan doet hij de rest. Maar bij eindbazen gaat het niet werken. Die vereisen vaak tactieken die je niet met gambits niet eruit kunt halen. Het is verder wel een mooi systeem. Ik gebruik het altijd voor back-up, zodat iedereen altijd optijd geheeld en status effect altijd meteen worden verholpen.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 12:24:52 #42
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42606604
    Al mijn characters hebben Gambits.... behalve bij degene die ik op dat moment bestuur... wil eigen controle.... een Gambit is eigenlijk net zoiets als bv een Filter op je mailclient.... Zooveel opties

Automatisch cure bij HP > 60%
    pi_42607338
    Dan heb ik het toch redelijk uitgelegd, want ik ben nog niet afgekraakt door de FF 12 spelers.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 13:10:51 #44
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42607857
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef torn_Machina het volgende:
    Dan heb ik het toch redelijk uitgelegd, want ik ben nog niet afgekraakt door de FF 12 spelers.
    Had het niet beter gekunt ! (met een d of met een t )
    pi_42607921
    Fuck it! Zo naar huis! Gamen
      donderdag 12 oktober 2006 @ 13:13:50 #46
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_42607945
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Strolie75 het volgende:

pi_42608231
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Wrijf het er maar in dat ik nog tot 5 uur moet werken.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 14:36:42 #48
    145074 Diablos79
    pi_42610221
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 13:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in dat ik nog tot 5 uur moet werken.
    Zeg je toch gewoon dat je een accuut geval hebt van gameritis en dat je naar huis moet
    pi_42610332
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 14:36 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zeg je toch gewoon dat je een accuut geval hebt van gameritis en dat je naar huis moet
    Zou schuimbekken helpen?
      donderdag 12 oktober 2006 @ 14:42:32 #50
    145074 Diablos79
    pi_42610384
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 14:40 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zou schuimbekken helpen?
    Werkt altijd .. En je computer tegen de muur gooien is ook meestal wel een reden waarvoor je naar huis mag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')