quote:
Dat woord kende ik nietquote:U hebt gezocht op geselen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ge·se·len (ov.ww.)
1 met een gesel slaan => flagelleren
2 met geweld of met woede slaan op => teisteren
3 (gebreken, ondeugden) vinnig hekelen
4 hevig kwellen
Doet me toch deugd dat je nog iets leert van mijn typefouten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dat woord kende ik niet.
Een heel aardig iemand.quote:
Als die TT wordt aangepast blijft in jouw bericht de originele TT nog staan hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef DaMart het volgende:
Met dank aan Erik!
ShowChat #908: Zhenar, de platonische holmaar van Dizer.
Voor het geval die TT wordt aangepast:
[..]
Zhenar rent dus maar naar Dizer!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:38 schreef Breuls het volgende:
Geen zin in een lang verhaal? Kijk onderin deze post voor de broodnodige info.
Naast diverse softwarematige wijzigingen, updates en upgrades houden we ook de hardware waar FOK! op draait scherp in de gaten. Zo groeit de site, inclusief useraantallen en pageviews, steeds verder, en wordt het uiteindelijk nodig deze groei te ondersteunen met een betere samenstelling van servers.
Qua webservers zitten we voorlopig wel even goed. We hebben een klein legertje dat geen moeite lijkt te hebben met het serveren van de diverse pagina's, en dat de komende tijd de groei zeker nog aan kan. De databases draaien nu echter op een server die het niet altijd even goed trekt. Dit houdt in dat we de komende tijd een aantal wijzigingen in de database-opzet gaan doorvoeren, en morgenavond begint daarvan de eerste stap.
We hebben de bedoeling de diverse databases waar FOK! op draait uiteindelijk over een aantal servers te gaan verdelen. Een eerste stap hierin is het ingebruiknemen van een tweede databaseserver. Niet als aanvulling, maar in eerste instantie als vervanging van de huidige, Dane. Omdat de configuratie van deze nieuwe server, die de naam Anduril draagt, beter is dan de huidige, gaat de huidige uiteindelijk de nieuwe ondersteunen, in plaats van andersom.
Morgenavond zullen we dan ook de sites offline halen, om de data van Dane overte zetten naar Anduril. Dit houdt in: het maken van backups, het opnieuw inlezen hiervan, het configureren van de juiste accounts en het stuk voor stuk weer up brengen van de websites. Dit is een lang proces, zeker omdat het inlezen van sommige grote databases, en het opbouwen van de benodigde indexen ervan, enkele uren kan duren. Je kunt er dus op rekenen dat als we beginnen met de downtime, je een DVD-marathon mag beginnen, het uitgaansleven in kunt duiken of gewoon kunt gaan slapen, want er wordt diezelfde dag niet meer geFOK!t.
Samengevat
De bedoeling is morgenavond, zaterdag 23 september, tussen 19.00 en 20.00 de sites offline te gaan halen voor de database-migratie. De downtime duurt zoals gezegd uren, dus zondag kun je bij je ontbijt weer FOK!ken.
prima, ik heb morgen toch al plannen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[fok gaat down]
Baby Bettequote:
Ik ook. Morgen omdeze tijd struin ik door de straten van Romequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima, ik heb morgen toch al plannen....
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als die TT wordt aangepast blijft in jouw bericht de originele TT nog staan hoor
Weer een tevreden klant.quote:
Hoe tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen omdeze tijd struin ik door de straten van Rome.
Excellentquote:
mja ik was 't liever níet geweest, want dan zouden mijn ingewanden nu ook geen bokswedstrijd aan het houden zijn, en zat ik nu in mijn kroegje aan de rosé, zoals geplandquote:
Ik wilde sowieso al één a twee DVD's gaan kijken, maar nu maken ze dat wel heel aantrekkelijk!quote:
Jij gaat op vrijdag beslissen dat je op zaterdagavond wat DVD's gaat kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso al één a twee DVD's gaan kijken, maar nu maken ze dat wel heel aantrekkelijk!![]()
![]()
Ja, ik verwacht toch geen andere bezigheden voor morgenavond! En als die er wel komen, dan kijk ik die DVD's wel een andere keer!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gaat op vrijdag beslissen dat je op zaterdagavond wat DVD's gaat kijken???
Hmmmquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik was 't liever níet geweest, want dan zouden mijn ingewanden nu ook geen bokswedstrijd aan het houden zijn, en zat ik nu in mijn kroegje aan de rosé, zoals gepland
Ik wil maar zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent een rare kerel Zhen.....
maar wel woest aantrekkelijk natuurlijk![]()
![]()
quote:'Rotterdammer dreigde aanslag te plegen op Binnenhof'
Uitgegeven: 22 september 2006 15:38
Laatst gewijzigd: 22 september 2006 16:03
ROTTERDAM - De politie heeft zaterdag 9 september een 32-jarige Rotterdammer aangehouden die dreigde een aanslag te plegen op het Binnenhof in Den Haag. De aanslag moest maandag 11 september gebeuren. Dat heeft een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag bekendgemaakt.
De Rotterdammer deed in augustus via het internet een oproep joden en Amerikanen te doden en kondigde de aanslag aan. Hij zocht op het net naar mensen die hem daarbij konden helpen. Via het internet bleek hij ook op zoek naar wapens, aldus het OM.
Strafbaar
Politie en justitie wilden geen enkel risico lopen en beslisten hem aan te houden. Bovendien zijn dergelijke uitingen op internet strafbaar, legde de woordvoerster uit. Justitie verdenkt de man van een (mislukte) uitlokking tot moord en samenspanning tot moord met een terroristisch oogmerk. "Hij maakt een enigszins verwarde indruk en zal nader psychisch worden onderzocht", meldde ze.
De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam heeft vrijdag de gevangenhouding voor dertig dagen van de man bevolen. Het OM kwam de verdachte op het spoor na een tip. Van wie de tip kwam, wil de voorlichtster niet zeggen. Ook laat ze niks los over zijn achtergrond en motief.
Aanslag op het Binnenhofquote:
Dan blijft het tenminste een ludieke aanslagquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Aanslag op het Binnenhof. Iemand dat hof wel eens gezien? In het midden staat namelijk niets!
jawel hoor, 'n fonteinquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Aanslag op het Binnenhof. Iemand dat hof wel eens gezien? In het midden staat namelijk niets!
Ondertussen ga je van bil met Zalm, Balkenende en Donner?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel hoor, 'n fontein
ik fiets er regelmatig overheen, heerlijke shortcut van de ene kroeg naar de andere![]()
mochten ze willenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Ondertussen ga je van bil met Zalm, Balkenende en Donner?
Je fietst over de fontein?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel hoor, 'n fontein
ik fiets er regelmatig overheen, heerlijke shortcut van de ene kroeg naar de andere![]()
Das niet waar, ze gaan regelmatig tot midden in de nacht door hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
mochten ze willen
trouwens, die zijn rond die tijd allang opgerot
ja da's waar ook... maar daar krijg ik als gewone burger natuurlijk niks van meequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Das niet waar, ze gaan regelmatig tot midden in de nacht door hoor.
Blaaaaaaaat. Bla! Nee toch! Ja maar dat wil je niet!quote:
Gelukkig is het maar platonischquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
Ja hoi. Kut TT.
Sorry, een andere avond had ik wel gelachen. Nu even niet.quote:
Gal spuien kan hier ook altijd hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, een andere avond had ik wel gelachen. Nu even niet.
Nee doe ik niet. Is nogal prive.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gal spuien kan hier ook altijd hoor![]()
Da's ook goed natuurlijk.quote:
Als je een webicon hebt... gewoon dat vakje leegmaken, toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ik wil geen avatar... waarom kan ik dat nergens kiezen...
Ja maar dan heb jij geen geuploade avatars. Ik wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een webicon hebt... gewoon dat vakje leegmaken, toch?![]()
Zie hier:
<----------------
Wel knullig als die niet te verwijderen zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij geen geuploade avatars. Ik wel.
Ja ze zijn wel te verwijderen, maar ik ga niet alle 12 avatars verwijderen omdat ik even een aantal dagen zonder avatar wil lopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel knullig als die niet te verwijderen zijn.![]()
Met deze link kun je wel het avatarkadertje leegmaken:quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel te verwijderen, maar ik ga niet alle 12 avatars verwijderen omdat ik even een aantal dagen zonder avatar wil lopen.
Thxquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met deze link kun je wel het avatarkadertje leegmaken:
[ code verwijderd ]
Dan moet je er ook niet over beginnen, Dizer.quote:
Ik voel me kut. KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT en ik ga niet zeggen waarom.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet over beginnen, Dizer.
Doe toch maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel me kut. KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT en ik ga niet zeggen waarom.
De Edward-Norton-DVD-Marathon is voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
Kut. Ik heb denk ik misschien een van de leukste avonden in mijn leven gehad, ik heb me er zo op verheugd en nou is het afgelopen. Ik wou dat mijn hele leven 1 zo een hele avond was. Waar ik me perfect voel. Heb ik normaal nooit.
Ha.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Edward-Norton-DVD-Marathon is voorbij![]()
?
Ja, als je vaag gaat doen, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
Ik ga slapen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als je vaag gaat doen, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Je bent de komma vergeten, klootzakquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel mooi mogen rijden in m'n baas, dikke wagen..
Ik denk eigenlijk dat het een grote teleurstelling wordt.quote:
Een vriendin van mij komt uit Culemborg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef rena het volgende:
Wat voor wagen?![]()
Ik ben vanavond van Culemborg naar Oosterhout gereden, wat een kut eind voor een beginnerEn veel file
![]()
![]()
Dan is het nog altijd baas'quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent de komma vergeten, klootzak.
...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd baas'
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd baas'
Zhenarquote:
quote:
quote:
Dat heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Subtiel van onderwerp veranderd:
Database-onderhoud zaterdag 23 september
.
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een vriendin van mij komt uit Culemborg!![]()
Dizzle?quote:
Dat ga ik hier niet zeggen!quote:
Waar komquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Canisfire het volgende:
Het is hier best veranderd in der loop der jaren he.
Of je bent gewoon een beetje dom.quote:
Ja ik heb jou ook gemistquote:
quote:
Misschien benquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen!!
Raad maar. Kans 1 op 8 ofzo![]()
Ik heb vandaag zo een leuke avond gehad. Ik ben er gewoon depri van gewordenquote:
Alles een beetje goed met Zhenar ?quote:
Dat zou kut zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Misschien benik
het stiekem wel en weten we het niet van elkaar
![]()
![]()
![]()
Sven is gewoon veul te rap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Behoorlijk jaquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo een leuke avond gehad. Ik ben er gewoon depri van geworden.
Plus ik heb vandaag een opmerking gekregen over hoe ik ben en zo... heeft me aan het denken gezet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles een beetje goed met Zhenar ?![]()
Ik kan Sven ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven is gewoon veul te rap..
Ik hou van jullie, dat doe ik hier..
.
quote:
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Ja maar die opmerking was echt hard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Maar zelfreflectie kan nooit kwaadDaar worden we betere mensen van
![]()
Goed om weer eens te wetenquote:
Dan moet je echt niet aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.Dat ik als ik een keer iets leuks beleef daarna keihard in een dal beland.
![]()
Kwam het van iemand die dicht bij je staat? Kun je dan niet gewoon vragen of diegene het wat subtieler kan zeggen of zo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die opmerking was echt hard..
Jazekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed om weer eens te weten![]()
Ga je nog wel eens uit![]()
Maar toch een leuke avond?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je echt niet aan de drugs gaan![]()
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaIk reageer al enorm als ik een keer wat gedronken heb
![]()
Wees daar maar blij mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.![]()
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstondquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Maar lang niet zoveel als in Groningen. Werkend leven enzo he... je wordt er maar saai van![]()
Bennikookquote:
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.![]()
Stufi-wachttijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stufi-wachttijdZo herkenbaar.
Ik ging dan altijd heel principieel roepen dat ik niet uit wilde gaan als ik geen geld had. Dan heb je binnen no time mensen die er op stáán dat je wat leent. Matig, maar een student moet toch stappen, hm?
Wat doe jij nu eigenlijk?
Weet ik ook niet. Dat probeer ik te ontdekken. Ik hoor het wel vaker. Het schijnt dat ik te aardig ben en zo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenEn op wat voor manier ben je dan te aardig
![]()
Pfftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Jij? Drama? Wat tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PfftMensen zeggen dat soort dingen alleen maar om hun eigen morele verval niet onder ogen te hoeven zien. "Je bent te aardig" betekent gewoon "je bent aardiger dan ik".
Bovendien kun je toch niet veranderen hoe je bent. Nou ja... een beetje wel, maar aardige mensen worden toch nooit klootzakken en dat is maar goed ook.![]()
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsenquote:
Bij mij stond het er vanmiddag al op andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsen![]()
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
Dat is vreemd moet ik er eens achteraan al kan het ook zijn dat het pas mijn eerste maand is dat ik het zou moeten krijgen aangezien ik in juli 18 ben geworden ben. Met een beetje pech krijg ik het ook pas in oktober wat zou betekenen dat ik het met 50 euro moet doen de volgende maand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
eventjes allemaal gefeli plaatsen please
Er was er 1 jarig hoerey en haar naam is ElisaB!
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
En danquote:
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnen!
Duhquote:
Pfffffffff....zo lang nogquote:
Nee, misschien kun je het me eens vertellen. Later dan, nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Doet QQ het weer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Als je 'm update naar 5.5 welquote:
Wattequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm update naar 5.5 wel!
Slaap lekkerquote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
oh god, heb ik weer 'n therapeutische sessie gemist
Thxquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef babette21 het volgende:
goodnight
en cheer up: het leven is leuk
m'n eerste 'vrije' weekend is die van 21/10 [damn, dan ben ik inmiddels alweer 27]quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Thx![]()
Wanneer gaan we zuipen? Heb ik eigenlijk nodig.
veel plezier in Rome!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Dizer, sorry van de TT en zulks. Voor straf zal ik me vanaf vandaag een week niet vertonen op FOK!.
Kom op zeg, Dizer stelt zich aanquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Dizer, sorry van de TT en zulks.
quote:Paul is een leuke artiest
Soms lekker stout :green : ach ja ! Wie niet hè
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet dat je last van hebt.
Bij ons staat hij ook op 10Al is dat manlief gisteren naar een film gekeken hebt op Talpa.
Maar gerust, in huize Haaibaaike zijn twee televisie"s![]()
Zo kunnen wij ieder ons programma's kijken.![]()
'manlief (..) gekeken hebt'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Geef haar man eens ongelijk!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
'manlief (..) gekeken hebt'..
Gezellige boel daar, de een hangt voor de ene buis, de ander voor de andere..
Deel 6 was helemaal geen teleurstellingquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een grote teleurstelling wordt.![]()
Net als deel 6.![]()
Jawel, dat boek was suf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deel 6 was helemaal geen teleurstelling![]()
![]()
!
Ik vond het hele boek tofquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, dat boek was suf.
Alleen het einde was tof![]()
Je denkt toch niet echt dat een getrouwd stel dat al jaren samenwoont nog steeds alles samen wil doen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gezellige boel daar, de een hangt voor de ene buis, de ander voor de andere..
Het hele boek las ik met ongeloofquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
Deel 6 was
maar ik ken meer mensen die het niks vonden hoor [desondanks ongebrijpelijk]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik denk nog steeds dat het niet waar is.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
Deel 6 was
maar ik ken meer mensen die het niks vonden hoor [desondanks ongebrijpelijk]
amen to that!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hele boek las ik met ongeloofIk denk dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik denk nog steeds dat het niet waar is.
![]()
Met name die scene waarmee het boek begint (die ik de meest intrigerende van het hele boek vind) doet mij dat denken.
Wat een suf woord trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ja, want film 4 komt helemaal niet overeen met het boek bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijken![]()
![]()
. Harry had die droom bij hem thuis, niet bij Ron thuis. En er kloppen nog meer dingen niet
Waar is de huiself van Malfidus bijvoorbeeld
?
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ow ja, die evil elf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want film 4 komt helemaal niet overeen met het boek bijvoorbeeld. Harry had die droom bij hem thuis, niet bij Ron thuis. En er kloppen nog meer dingen niet
Waar is de huiself van Malfidus bijvoorbeeld
?
![]()
Die komt vast in film 5 wel.![]()
Boek 5 vond ik het tofs trouwens![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat ook!![]()
Met name die scene waarmee het boek begint (die ik de meest intrigerende van het hele boek vind) doet mij dat denken.
Wat een suf woord trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar:mwoah, die link zie ik dan weer niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk dat juist door de scene waarin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ik vond boek vijf juist het stomst, Harry is de hele tijd chagrijnigquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja, die evil elf.![]()
Die komt vast in film 5 wel.![]()
Boek 5 vond ik het tofs trouwens![]()
![]()
![]()
. Hoewel de SVP wel tof was
!
Scènes heb je trouwens alleen in films, niet in boeken,Zhenar
.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, die link zie ik dan weer niet helemaal. Ik denk dat juist door de scene waarin
Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Whoeps, grote spoiler open en bloot![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Bedoel je "Natuurlijk, dat wist ik allangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoeps, grote spoiler open en bloot;')
![]()
." of "Natuurlijk, dat ik daar niet op gekomen was
![]()
![]()
"
Ik ben heel visueel ingesteld, dus ik lees scenes, geen passagesquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef Svensational het volgende:
Scènes heb je trouwens alleen in films, niet in boeken,Zhenar
.
Laten we een Harry Potter-meeting gaan houden!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Ja, die las ik dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Whoeps, grote spoiler open en bloot![]()
![]()
![]()
En nu kan ik dus niet wachten totdat ik dat in de film zie!![]()
![]()
![]()
Dat tweedequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je "Natuurlijk, dat wist ik allang![]()
." of "Natuurlijk, dat ik daar niet op gekomen was
![]()
![]()
"
![]()
Eerst moet dat nog in een boek verwerkt worden, dus wacht nog maar een aantal jaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die las ik dus!![]()
![]()
!
Je las het echt niet, slet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die las ik dus!![]()
Truus.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat met ongezelligheid te maken !!
Wij hebben een L-kamer waar wij elkaar wel kunnen zien!
Dat jij bij je mammie woont kan ik niets aan doen
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Grappig en tegelijkertijd geilquote:
ligt het aan mij of klinkt dit somehow nogal paradoxaal:quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb geen last van Talpa hoorIk kijk meestal alleen naar '' De Slimste''
![]()
![]()
Ga 'm dan vooral aandacht gevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
betrek vooral alles lekker op jezelf jij, je wordt niet eens genoemd man
ja kut, dat bedacht ik ook toen ik al op invoeren had gekliktquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
Ga 'm dan vooral aandacht geven![]()
![]()
FOK!: Aankondiging database-onderhoud20.25 NED1 - Mooi! Weer De Leeuwquote:zaterdag 23 september tussen 19.00 uur en 20.00 uur wordt begonnen met database-onderhoud aan de database-server van FOK!. Dit betekent dat alle subsites offline gaan, waaronder de FOK!frontpage.
21.25 NED1 - Koefnoen
22.10 NED2 - Nova/Den Haag vandaag (Kijkje in het leven van aspirant-Kamerleden)
Morgen:
12.05 NED2 - Buitenhof (Hoogervorst, Marijnissen, miljoenennota & DeWinter) (Eénmalig op NED2)President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Morgen al weer winter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
FOK!: Aankondiging database-onderhoud
[..]
20.25 NED1 - Mooi! Weer De Leeuw
21.25 NED1 - Koefnoen
22.10 NED2 - Nova/Den Haag vandaag (Kijkje in het leven van aspirant-Kamerleden)
Morgen:
12.05 NED2 - Buitenhof (Hoogervorst, Marijnissen, miljoenennota & DeWinter) (Eénmalig op NED2)![]()
![]()
quote:.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik zal jullie missen!
![]()
![]()
allemaal.
President Camacho
Wat ga je doen dan?quote:
Oh ja, die downtime![]()
Dan is er toch altijd nog Shok
Mocht iemand zich tijdens de komende downtime trouwens vervelen, ik heb nog wel een leuke tip:
Vind de 50 films die verborgen zitten in dit schilderij.
*edit: ik blijf niet updaten als ik een nieuwe vind.
[ Bericht 23% gewijzigd door DaMart op 23-09-2006 19:34:08 ]![]()
HOI.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Hoi
This boy wants to play,
There's no time left today,
It's a shame 'cause he has to go home.
This boy's got to work
Got to sweat just to pay what he gets to get left all alone.
Well let's step outside,
Let's go for a ride,
Just for a while.
No we won't get caught,
Well that's what I thought, until we cry.
Chorus
I'm still here,
But it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
For years I've been holding it down,
For years I've been holding it down.
This girl tries her best everyday,
But it's all gone to waste 'cause there's no one around,
This girl she can draw she can paint,
Likes to dance she can skate,
Now she don't make a sound.
We?ll play in our park,
'Till it's too dark for us to see
Well we'll make our way home,
With mud on our clothes,
She won't be pleased.
Chorus
I'm still here,
But it hasn't been easy,
And I,
Love to forgive and forget,
So I,
Try to put all this behind us,
Just,
Know that my arms are wide open,
The older I get, the more that I know.
Well it's time to let this go.
I got to let it go
I got to let it go
I got to let it go
I got to let it go
Chorus
I'm still here,
But it hasn' been easy,
And I,
So I,
Just,
The older I get, the more that I know.
And I,
So I,
Just,
The older I get, the more that I know.Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 09:20 schreef PeRi het volgende:
Heeft je vriendje je gedumpt?Is gewoon een mooi nummer
James Morrison
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik luister alleen naar Van the Man.quote:Op zondag 24 september 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is gewoon een mooi nummer
James Morrison
Whatever I want.![]()
Hm ik heb het idd 09:29.quote:Op zondag 24 september 2006 09:25 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij klopt de tijd niet hier op FOK.
Whatever I want.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 09:26 schreef PeRi het volgende:
Ik luister alleen naar Van the Man.check mijn sig.
![]()
![]()
waarom dan de 9.gif ???quote:Op zondag 24 september 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:Is gewoon een mooi nummer
James Morrison
je bent weer ongesteld he...?!??![]()
![]()
![]()
Nooi geweten dat Van Nistelrooij ook zingt.quote:Op zondag 24 september 2006 09:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar Van the Man.![]()
![]()
Hier ook.quote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Fok! is nog een beetje langzaam hier..
![]()
Een goedemiddag
Zulks een drukte hier zeg!
OMG Sven, je avatar!![]()
![]()
!!!
Tof hequote:! Eigenlijk hoort ie zo, maar dan issie veel te groot
!
![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
![]()
And you know I might
Mijn vakantie was wel relaxed. Vanavond om 20:00 was ik weer thuis na 12 uur autorijden.
En morgen om 09:15 mag ik me al melden bij het CWI, wat zijn het toch lieverdjes.
En hoe was het hier? Hebben jullie me een beetje gemist?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
FOK was amper in de luchtquote:Op zondag 24 september 2006 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vakantie was wel relaxed. Vanavond om 20:00 was ik weer thuis na 12 uur autorijden.
En morgen om 09:15 mag ik me al melden bij het CWI, wat zijn het toch lieverdjes.
En hoe was het hier? Hebben jullie me een beetje gemist?
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik hoorde van S. dat jullie de eerste paar dagen regen hebben gehad?Friends don't let friends remain beardless...![]()
We kwamen maandagmiddag aan en vrijdag t/m zondag was vrij beroerd inderdaad. Laatste week was prachtig though!quote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
FOK was amper in de lucht
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik hoorde van S. dat jullie de eerste paar dagen regen hebben gehad?.
Dizer, ga je ook naar James Morrisson i/d Melkweg?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Ik denk het wel. Misschien morgen kaartjes halenquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer, ga je ook naar James Morrisson i/d Melkweg?
Het is bijna uitverkocht, dus wees snelquote:Op zondag 24 september 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Misschien morgen kaartjes halen
Ik kijk morgen ochtend welquote:Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is bijna uitverkocht, dus wees snel
quote:Ik ga zo weer Beffy de Vagina Slurper kijken
Helemaal geen verstandquote:Op maandag 25 september 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoi, heb jij verstand van Flash??
Vermist! "Flash sample"
![]()
Nu, even niet....quote:![]()
Nha, ik ga wel zelf leren programeren. Echt zonde dat ik die codes niet even kan jatten.![]()
![]()
Vroegie!
Ook vroegie![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Hee sis!
Ja, was lekker! 't Weer viel een beetje tegen in de 1e week, maar de prachtige omgeving heeft heeeel
veel goedgemaakt.
Geen vroegie
ja zeg, is er godverdomme nog iemand aanwezig om mij te entertainen of moet ik weer 's helemaal alleen de middag doorkomen?!?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet in een Fok! kind of mood.quote:Op maandag 25 september 2006 13:18 schreef babette21 het volgende:
ja zeg, is er godverdomme nog iemand aanwezig om mij te entertainen of moet ik weer 's helemaal alleen de middag doorkomen?!?!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben 10.000 wassen aan het draaien en troep aan het opruimen.
Hoe denk je over dingen verhuizen naar een ander huis (lang verhaal) en dan minstens 6x moeten lopen en 10 trappen op en af? En dat er geen lift is?
Klinkt dat ook nog zo heerlijk?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Dat is het ook. Ik zweet me een ongeluk
.
Wel goed om de 2 pizza's en ijsjes eraf te trainen.
Verhuizenquote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe denk je over dingen verhuizen naar een ander huis (lang verhaal) en dan minstens 6x moeten lopen en 10 trappen op en af? En dat er geen lift is?
Klinkt dat ook nog zo heerlijk?
lang verhaal zegt ze tochquote:!
Omdat ik het sneu voor jou vond dat er niemand was!quote:
Ja, maar ik ben een familie/vrienden club kennisding... (quote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
lang verhaal zegt ze toch!
) dus moet ik het weten
!
quote:Op maandag 25 september 2006 15:44 schreef Zhenar het volgende:
Omdat ik het sneu voor jou vond dat er niemand was!![]()
![]()
![]()
Huis xkjoez --> huis J.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Kan dat niet nóg langer zeg, als ik dat allemaal moet lezen krijg ik al m'n huiswerk nooit op tijd afquote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huis xkjoez --> huis J.!
Ik heb me ingehoudenquote:Op maandag 25 september 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan dat niet nóg langer zeg, als ik dat allemaal moet lezen krijg ik al m'n huiswerk nooit op tijd af!
.
![]()
(klikbaar)
Ydillisch!quote:![]()
Het uitzicht als je een weggetje omhoog liep vanaf de camping.
Ik vond het zelf een mooi plaatje omdat door de bewolking heen de zon precíes het durpje bescheen.
Idd. Als chonorroequote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
wat loopt Fok! on-ge-loof-lijk te kutten vandaag![]()
!
go·nor·roe (de ~ (v.))quote:
1 bepaalde geslachtsziekte => druiper
quote:![]()
Gaaf! Welk land was je?
And you know I might
Italië, regio Marken (Marche) niet ver van San Marinoquote:.
![]()
Deze vind ik zelf ook wel mooi.
Eveneens klikbaar trouwens.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Italië, regio Marken (Marche) niet ver van San Marino.
San Marino
Tof! Ben je er heen geweest?
And you know I might
prachtigquote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Mooi! Maar misschien net iets te donker.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
And you know I might
Ja, was leuk bezoekje idd! Wel erg toeristisch, maar dat is de rest van de regio niet, dus ik kon er wel tegenquote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
San Marino
Tof! Ben je er heen geweest?
.
Dat kan kloppen, aangezien 'ie vlak voor zonsondergang is genomenquote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef rena het volgende:
[..]
Mooi! Maar misschien net iets te donker..
da's juist tof, dat contrast tussen licht en donkerquote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef rena het volgende:
Mooi! Maar misschien net iets te donker.![]()
![]()
Mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
And you know I might
Cause they calling me by my name..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: