Je ziet het vaak als mensen uitdrukkingen proberen te gebruiken. Wat dacht je van de mooie 'naar verloop van tijd'?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Antw. op ET:
Ja idd! Dat zie je ook heel vaak. En die snap ik dus ook echt niet. Dat weet je toch... dat 'naar' geschreven word als 'naar'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Grieskameel het volgende:
konining
quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
dat geblair
Tja, soms kun je niet eens zien of iets bewust toegepast, creatief taalgebruik is of gewoon domheid. En als je het niet kunt zien, maakt het dan iets uit? Brr, enge gedachte...quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef JohnDope het volgende:
Moet je is in Amerika kijken, daar zijn ze veel Tolleranter naar Moslims toen dan hier in Europa.
Dat komt omdat ze in amerika geen linksekerk hebben.
De PvdA is verantwoordelijk voor de wij-zij-cultuur in nederland en doet er alles aan om dat in stand te houden.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21schreef iemand het volgende:
ik kan om de een of andere reden niet slapen in de trein, ik zit altijd wat naar buiten te staren en ik besef pas dat ik er ben als de deuren dicht gaan en de trein weer begint te reiden
quote:Op donderdag 21 september 2006 @ 14:04 schreef Maikelk het volgende:
Azielzoekies gefeliciteerd met deze pijnhopen die jullie maken in NL.![]()
![]()
quote:Al die ellende die je gehad hebt zit dadelijk achter dit mooie strakke wantje.
De d zit redelijk dicht bij de w. Dit is hoogstwaarschijnlijk een typfout.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:55 schreef Kiteless het volgende:
Wat is het duurste wat jij ooit gekocht hebt?
"Dan laat ik overige zooi buiten beschouding"![]()
Of een hypercorrectie. Zo van: 'Hmm, ik zeg altijd houwen, maar ze zeggen altijd dat ik houden moeten schrijven. Maar deze keer doe ik het meteen goed en doe ik beschouwen ook netjes met een d!'quote:Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De d zit redelijk dicht bij de w. Dit is hoogstwaarschijnlijk een typfout.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:26 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik andwoorde hierop: "Gût oh güt, als je mij vraagt hoeveel een klok in een bloempot kost, kots ik toch ook geen ja?!"
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, factor V Leiden!
Maar diegene die dat in dat dossier had geschreven welquote:
Nouhou, nu snap ik het nog niet!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar diegene die dat in dat dossier had geschreven wel
Dan is het helemaal triest.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar diegene die dat in dat dossier had geschreven wel
! De verloedering!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:42 schreef piepster het volgende:
In een CUL topic over broodbakken: "voeg de mail toe..."
Ben geen dokter maar volgens mij heeft het iets met bloedstolling te maken. Bloederziekte, Isabeau?quote:
Het is inderdaad een stollingsfactor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben geen dokter maar volgens mij heeft het iets met bloedstolling te maken. Bloederziekte, Isabeau?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen spelfout maar wel fout, ik ben het de afgelopen dagen een paar keer tegen gekomen. Mits ipv tenzij. En dan staat er dus ineens iets heel raars omdat er dan ineens niet een ontkenning staat maar juist het tegenover gestelde of zo. Typisch gevalletje van klok-klepel en interessant woordgebruik zonder te weten waar ze het over hebben.
Oftewel: gekleurde, heteroseksuele, bezette mannen waren niet welkomquote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef SHE het volgende: ... (verhaal over deurbeleid van clubs)...
Regel was simpelweg het weigeren van alles wat getint of gekleurd was, mits er een vrouw aan vastzat.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
en je raad het al nu alweer reclame. Het is echt ongelovenlijk
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
Dat ga ik eens uitproberen! Of rijst helpt tegen blauwe plekken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Nog afgezien van de spelfouten heb ik geen idee wat het nut van deze vraag is
[..]
Ik heb niet eens een idee wat hij er überhaupt mee bedoelt?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Nog afgezien van de spelfouten heb ik geen idee wat het nut van deze vraag is
[..]
Onbesuisd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een idee wat hij er überhaupt mee bedoelt?
Da's niet dom, Moja, da's origineel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef Moja het volgende:
Een domme spelfout van mezelf: Serquit rijden ipv van Circuit![]()
![]()
Na/naar en mij/mijn inderdaad. Zeer irritant.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:15 schreef E.T. het volgende:
Ik vind de na/naar verwarring bij een hoop mensen ook vaak lastig lezen.. En o wat wordt dat vaak door de war gehaald..![]()
en nee, natuurlijk heb ik dan nu even geen voorbeeld voorhanden en kan ik er geen een bedenken, behalve 'naar verloop van tijd'
Ow ja, daar heb ik je toen nog op gewezen he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef Moja het volgende:
Een domme spelfout van mezelf: Serquit rijden ipv van Circuit![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, daar heb ik je toen nog op gewezen he?
quote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
appelation heeft er niets mee te maken.
is een classificatie maar een vin de table van dezelfde boer kan precies t zelfde smaken en zijn dit heeft alleen met de franse wijnwetgeving te maken om de eerste paar honderd lieter appelation te maken, en dan steeds lagere classificatie
quote:Smerige voegen in douce
Hallo,
onze voege in de douchcabine (achterwand tegels) slaan zwart uit, bij sommige tegels brokkelt de voeg ook af.Kan ik
deze er makkelijk uit krabben en nieuwe inzetten of heeft iemand er een andere oplossing voor.??
alvast bedankt voor de reacties
Zhenar rent dus maar naar Dizer!quote:ShowChat #908: Zhenar, de platonische holmaar van Dizer.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Raydh het volgende:
Ik fitness al enige tijd.En probeer wat forcer te worden.aangezien ik slank ben.Zou ik graag wat forcer willen zijn.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef DaMart het volgende:
Met dank aan Erik!
ShowChat #908: Zhenar, de platonische holmaar van Dizer.
Voor het geval die TT wordt aangepast:
[..]
Zhenar rent dus maar naar Dizer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |