Je verspilt je tijd met zo'n lange post! Ga metal luisteren!!quote:Op maandag 11 september 2006 16:40 schreef Metal_Mart het volgende:
De marketingstrategie waar hij slechts een marionet van is (al denkt hij zelf dat 'ie een groot artiest is) is wel uiterst effectief. Het team achter hem is dus erg slim.
Aan die man zelf wil ik verder geen woorden vuil maken. Een belachelijke zanger met een nog belachelijker repertoire.
Wie niet...quote:Op maandag 11 september 2006 16:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Had eigenlijk stilletjes gehoopt dat Rood zijn laatste single zou worden
Heeft niks met 'zuurpruimerig' zijn te maken. Je weet nu alweer dat je gek wordt van die single op de radio. Alles waar Marco Borsato in combinatie met een andere 'artiest' op staat wordt grijsgedraaid. Dat staat mij tegen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je verspilt je tijd met zo'n lange post! Ga metal luisteren!!
![]()
O ja, ik ben benieuwd naar de single! Ik ben niet zo zuurpruimerig.
Hij komt volgende week pas uit. Ze lieten gisteren alvast een voorproefje horen. Download gewoon de versie van Babys, dan weet je tenminste zeker dat het goed klinkt.quote:Op maandag 11 september 2006 22:36 schreef AkTje het volgende:
Ik vind hem niet :-( Ik willlllll hem!!
*marco borsato fan is..
ja duh.. zou ik ook doen als ik er zoveel geld mee verdiendequote:
Zo zal het ongeveer klinken, maar dan slechterquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
'Rood' vond ik verschikkelijk, maar de rest van z'n muziek kan ik wel waarderen. Sterker nog, ik vind hem een van de betere zangers van Nederland. En van Lucie was ik al een groot fan. Ben dan ook erg benieuwd naar het nummer dat ze samen hebben gemaakt.
Een Lucie fanquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
'Rood' vond ik verschikkelijk, maar de rest van z'n muziek kan ik wel waarderen. Sterker nog, ik vind hem een van de betere zangers van Nederland. En van Lucie was ik al een groot fan. Ben dan ook erg benieuwd naar het nummer dat ze samen hebben gemaakt.
Inderdaad, z'n eerste 3 cd's zijn gewoon geweldig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
Lucies stem heeft een geweldig bereik. Ik hoef maar een paar seconden van het origineel te horen om te weten dat ze 't kan zingen. Of het beter of slechter is, zal ik moeten afwachten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo zal het ongeveer klinken, maar dan slechter
quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef apestaartje het volgende:
Ookal hoor je ze vier minuten lang alleen maar schijten.
Ben je bij alle concerten geweest? Vredenburg en HMH waren de mooiste, en uiteraard het Radio 2 concert!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Absoluut
* Natalie blert alles luidkeels mee
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je bij alle concerten geweest? Vredenburg en HMH waren de mooiste, en uiteraard het Radio 2 concert!
Jammer je moet echt een keer gaan, want ze maakt er echt super mooie semi-rock shows van!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Gezondheid liet het helaas niet toe. Maar ik hoor wel dat ze live heel goed is.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer je moet echt een keer gaan, want ze maakt er echt super mooie semi-rock shows van!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik geloof je
Zodra ik kan, dan zal ik zeker gaan. Ga daar maar vanuit
Jij begon over Lucie, hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef Homdeck het volgende:
Ja hallo, dit is geen silvas aanbid-topic, maar een borsato afzeik-topic![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef Homdeck het volgende:
Ja hallo, dit is geen silvas aanbid-topic, maar een borsato afzeik-topic![]()
Ze heeft het beter gemaakt!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:59 schreef Mokz het volgende:
Silvas was toch degeen die Nothing Else Matters snoeihard heeft verkracht? Ophangen aan de hoogste boom.
Ik vond het echt dramaaaatisch. Vooral dat vervormde stemgeluid op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het beter gemaakt!!![]()
Ok, dat meende ik niet, maar zo slecht vond ik die cover niet.Live is die namelijk echt
Ze had hem alleen niet als single uit moeten brengen.
![]()
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik vond het echt dramaaaatisch. Vooral dat vervormde stemgeluid op een gegeven moment.
En ze haalt het gewoon nooit bij het origineel, dus doe dan niet!![]()
Wauw, tof, je bent het met me eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik met je eensAan het origineel valt niet te tippen.
Daar had 'ie nooit aan moeten beginnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Mokz het volgende:
[..]
Wauw, tof, je bent het met me eens.![]()
Borsato had moeten stoppen na "Dromen zijn bedrog".
Dromen zijn bedrog is een vet nummer ja. Jeugdsentiment.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Daar had 'ie nooit aan moeten beginnen.
Music Store zegt 6 oktober. Ik als Lucie fan, vind de plaat weinig aan eigenlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef AkTje het volgende:
Is hij al te downloaden koop? Of wanneer komt hij uit?
Och, ik zal liegen als ik zeg dat ik een fan van hem ben, maar zijn muziek luisterd wel lekker weg.quote:
Ah, daar stond je op te springen in groep 3?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:05 schreef Mokz het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog is een vet nummer ja. Jeugdsentiment.![]()
dit is helemaal correct en tevens juist!quote:Op maandag 11 september 2006 16:40 schreef Metal_Mart het volgende:
De marketingstrategie waar hij slechts een marionet van is (al denkt hij zelf dat 'ie een groot artiest is) is wel uiterst effectief. Het team achter hem is dus erg slim.
Aan die man zelf wil ik verder geen woorden vuil maken. Een belachelijke zanger met een nog belachelijker repertoire.
Dinsdag werd ie ieder uur gedraaid op Radio 2, dus zou daar maar gaan luisteren. Het is dat ik hier geen downloads neer mag zetten, want anders...quote:
Nope, da's verboden.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dinsdag werd ie ieder uur gedraaid op Radio 2, dus zou daar maar gaan luisteren. Het is dat ik hier geen downloads neer mag zetten, want anders...![]()
wat mij betreft de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden altijd al zo'n bandquote:Op donderdag 21 september 2006 13:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat mij betreft de spijker op zijn kop
Ooooh, heb alleen geen MSN op het werk, maar je hebt wel mail dacht ik zoquote:Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nope, da's verboden.
Daar soort dingen regel je maar via msn ofzo
Wat ben je voor FOK!ker als je geen mail hebtquote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooooh, heb alleen geen MSN op het werk, maar je hebt wel mail dacht ik zo![]()
Bedoelde meer dat jij nieuwe mail had... of heb je nog niks binnen?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat ben je voor FOK!ker als je geen mail hebt
Geniet daar nog even van nu het nog kan.quote:
Nu wel?quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 21:46 schreef KNAK het volgende:
hoe ziet borsato er trouwens uit ? is ie veel veranderd?
Ik vind het ook geen gehoor nee. Dacht dat ik wel aan het nummer zou wennen, maar helaas.quote:Op zondag 24 september 2006 14:55 schreef AkTje het volgende:
Als echte Marco Borsato fan.. Vond rood best kunnen, als je hem niet tevaak draaid. Maar dit liedje slaat alles, dat hij maar lekker Nederlands blijft zingen!
Dat jij een fetisj hebt, daar hoeft Marco geen slachtoffer van te wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef flex_dildeau het volgende:
Ik zou dat witte hemd van die gast wel eens flink onder willen schijten...
Kan het niet beter uitdrukken als jij zegt. Want zo is't!quote:Op maandag 11 september 2006 16:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Kus, K3 is leuk voor de kids. K3 is overigens belgisch, maar dat ter zijde... en van kids kun je niet verwachten dat ze naar kwaliteits muziek luisteren. Denk dat je eerder bij paupers als DJ Tiesto en zijn DJ maatjes en al die cover bandjes moet aankloppen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:19 schreef Taxi het volgende:
[..]
Kan het niet beter uitdrukken als jij zegt. Want zo is't!![]()
En zo zijn er wel meer 'artiesten' in dit land die op deze manier hun (onwijze hoeveelheid) brood verdienen.
Kus, K3, dat werk...![]()
*kick*quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef apestaartje het volgende:
Die twee mensen op één single: Nummer 1-hit gegarandeerd. Ookal hoor je ze vier minuten lang alleen maar schijten. Ik heb het nog niet gehoord, maar kan me er best een voorstelling van maken, en weet nu al dat het nog jarenlang als 'classic' te horen zal zijn op elke mainstream-zender die Nederland rijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |