Wat een nutteloze post, hier heeft hij toch niets aan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:23 schreef Slarioux het volgende:
Dat je niet aankomt terwijl je veel eet is vrij normaal voor je leeftijd. Wacht nog maar 4 jaar.
Zelfs dan nog niet hoor, mijn pa heeft dat pas vanaf zijn 50ste....quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:23 schreef Slarioux het volgende:
Dat je niet aankomt terwijl je veel eet is vrij normaal voor je leeftijd. Wacht nog maar 4 jaar.
Waarom gaat iedereen altijd direct naar de supplementen winkel? Weightgainer is ook maar een vervanger voor eten... En portie tonijn bevat veel meer eiwitten dan welke proteineshake ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef biertank het volgende:
Forser qua vet of qua spieren?
Vet heb je weight gainers voor, zelf geen ervaring mee, maar de vriend van mijn zusje wel, die is vrij snel aangekomen.
Spier kan je een heleboel verschillende dingen gebruiken.
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je traint.
Wat zoiezo belangrijk is, is dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. dit kan door middel van eten, maar zou ook eventueel doro middel van eiwit shakes kunnen.
Ik raad idd zoals Sjaak-ie al zei, advies te vragen bij je sport school of eventueel supplementen winkel voordat je verkeerde spullen gaat gebruiken.
Dat ben ik binnenkortquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:36 schreef Realzm het volgende:
Vraag het eens aan je fitnessinstructeur. Die kan beter zien hoe je nu bent etc en hoe je het beste kunt trainen
Ik eet nu ook 5 tot 6x op een dagquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:30 schreef Calyptus het volgende:
Eerst en vooral, je ben overwegend ectomorph van lichaamstype. Die zetten nu eenmaal moeilijker spieren (en vet) bij.
Proteinepoeder is wel ok, maar is eerder voor spieren te onderhouden/kweken. Die 200 extra calorieen gaan het niet doen op 1 dag voor jou.
Je moet gewoon meer eten, 99% van de ectomorphen die ik ken denken wel dat ze veel eten, maar eigenlijk doen ze dat niet(1 pizza en 5 uur vol zitten is niet veel).
Probeer je voeding te spreiden in 6-7 maaltijden, en probeer elke maaltijd ongeveer 700 calorien binnen te krijgen, maar wel ongeveer gelijkmatig verdeelt vetten/eiwitten/koolhydraten.
Dan zul je pas weten wat veel is
Het gaat me met name om wat forcer te worden.Mijn spieren komen welquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:36 schreef Realzm het volgende:
Vraag het eens aan je fitnessinstructeur. Die kan beter zien hoe je nu bent etc en hoe je het beste kunt trainen
oke thx!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef biertank het volgende:
eventueel supplementen winkel voordat je verkeerde spullen gaat gebruiken.
Is geen vervanger.. is een extra, je kan niet alleen op weithgainer lopen.
Ik zeg toch ook dat kan door middel van eten en eventueel door een eiwit shake.
1 pizza is ongeveer 800 calquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef Raydh het volgende:
[..]
Ik eet nu ook 5 tot 6x op een dag
Dat doe ik nu al een hele tijd.
Maar geen veranderingen.Thx voor de tip!
1pizza in 5 uur heb ik ook niet genoeg aan.eet 1 pizza en na 3 uur weer honger.Dan maar weer 4 bruine boterhammem met melk.
Het gaat er mij om dat je hier aan mensen komt vragen hoe iets voor jou het beste is, terwijl wij hier geen testen of niets kunnen doen. Als je bij je instructeur vraagt hoe je het beste kunt trainen kan hij je vetpercentage en alles meten, en daarop een conclusie baseren. Wij kunnen hier wel een aantal dingen roepen maar die zullen toch niet zo goed zijn als het oordeel van je instructeur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef Raydh het volgende:
[..]
Het gaat me met name om wat forcer te worden.Mijn spieren komen wel![]()
Nee moest niet.Ben met name gaan sporten voor mijn conditie.Die is nu goed.Een beetje spiren kan ook geen kwaad.Maar daar gaat het niet om.Gaat mij om om wat forcer te worden.Aangezien ik lang en slank ben dan lijkt het net of je mager ben.Maar dat is dan niet zo.terwijl mensen buiten en in mijn omgeving dat wel zo zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
1 pizza is ongeveer 800 cal
Dus je moet elke 2 uur zoiets naar binnenwerken
Ik eet soms 2 pizzas na elkaar en zit nog niet echt vol (dr oetker size)
Moest het dan nog niet werken, dan kun je ms een supplement weightgainer gebruiken, maar daarvoor kun je beter eerst langs het mondje.
Oh, en minder cardio doen zal ook helpen, moest je echt veel sporten.
Daar zit ook wel weer wat in.Zal is gaan praten met mijn instructeur.lijkt me wel een goed idee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Realzm het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat je hier aan mensen komt vragen hoe iets voor jou het beste is, terwijl wij hier geen testen of niets kunnen doen. Als je bij je instructeur vraagt hoe je het beste kunt trainen kan hij je vetpercentage en alles meten, en daarop een conclusie baseren. Wij kunnen hier wel een aantal dingen roepen maar die zullen toch niet zo goed zijn als het oordeel van je instructeur.
pffft, dat spul is echt niet duur ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef BertV het volgende:
...en een beetje in je achterhoofd houden dat die eiwitshakes te vervangen zijn door (veel) bakken kwark en ander (goedkoper) supermarkt voedsel.
Het is puur een handige en luxe manier om veel eiwit binnen te krijgen.
4500 gram: ¤ 99,90quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
pffft, dat spul is echt niet duur ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |