RTFM!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:26 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik had een frikadelbroodje (geen frikandelbroodje) gekocht bij Albert Heijn. Toen ik dit heerlijke broodje naar de eeuwige diepte des keelgats duwde, vond ik hem al niet zo lekker. Omdat dit broodje wel ¤1,90 kost, vond ik mij verplicht het op te eten (ik verdien namelijk maar ¤1,50 per uur). Mijn Kewekke Ronald van der Heijden vroeg zo aan mî of hij ook een stukje van mijn broodje mocht. Ik andwoorde hierop: "Gût oh güt, als je mij vraagt hoeveel een klok in een bloempot kost, kots ik toch ook geen ja?!"
Wâat bleek? Die broodjes moesten eerst afgebakken worden! Nu heb ik hele erge maagkrampf en ben flink aan de schijterij! Door die broodjes heb ik nu een voedselvergiftiging opgelopen. Die kewekke van mij zal me nu wel dankbaar zijn dat hij geen stukje krieg!
[afbeelding]
Hamsteren...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ga je nu ook alle frikadelbroodjes in kampen stoppen?
ik zou ze aanklagenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:26 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik had een frikadelbroodje (geen frikandelbroodje) gekocht bij Albert Heijn. Toen ik dit heerlijke broodje naar de eeuwige diepte des keelgats duwde, vond ik hem al niet zo lekker. Omdat dit broodje wel ¤1,90 kost, vond ik mij verplicht het op te eten (ik verdien namelijk maar ¤1,50 per uur). Mijn Kewekke Ronald van der Heijden vroeg zo aan mî of hij ook een stukje van mijn broodje mocht. Ik andwoorde hierop: "Gût oh güt, als je mij vraagt hoeveel een klok in een bloempot kost, kots ik toch ook geen ja?!"
Wâat bleek? Die broodjes moesten eerst afgebakken worden! Nu heb ik hele erge maagkrampf en ben flink aan de schijterij! Door die broodjes heb ik nu een voedselvergiftiging opgelopen. Die kewekke van mij zal me nu wel dankbaar zijn dat hij geen stukje krieg!
[afbeelding]
Gût oh güt, triesd is met een d hoor.. Vraag maar aan mijn pake!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef Metal_Mart het volgende:
Die Hans_Gielus topics worden met de dag triester.Je bent niet grappig kerel, probeer het ergens anders.
Kewekke is een broodje frikadel! Ragneger!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
WTF is een kewekke?
Ik neem aan dat jij het woord kewekke ter plekke bedacht hebt? Bovendien is het frikandel en niet frikadelquote:Op donderdag 21 september 2006 10:41 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Kewekke is een broodje frikadel! Ragneger!
Edit: Het is ook Fries voor vriend..
Gût oh güt... Mî zei toch geen frikanbroodje... Leer lezen.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het woord kewekke ter plekke bedacht hebt? Bovendien is het frikandel en niet frikadel![]()
Leer Nederlandsquote:Op donderdag 21 september 2006 12:01 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Gût oh güt... Mî zei toch geen frikanbroodje... Leer lezen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef ScudRaket het volgende:
1.50 per uur? wat doe je in godsnaam? bedelen?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:18 schreef sobriquet het volgende:
Blokkendoos josti
nee, en ook geen Einstein...quote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Topic starter is duidelijk geen jamie oliver![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |