abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42007813
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef Sitethief het volgende:
Wat vinden julie dan van het gebruik van spreektaal? Zoals "tis warm weer" of "das best dom", ik heb er zelf geen problemen mee zolang het alleen in SC c.q. in chatsessies gebeurd, .
ik typ daar zelf bij informele zaken geregeld in ja, maar als het om schoolwerk etc gaat ben ik daar uiteraard erg secuur in. Een 'das' of 'tis' zul je bij die zaken niet aantreffen bij mij Ik erger me aan deze dingen niet, maar wel aan mensen die daar ook nog 'tog' achter schrijven of die ook nog eens 'noch' voor nog gaan gebruiken....
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:43:37 #152
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42007844
quote:
Wat vinden julie dan van het gebruik van spreektaal? Zoals "tis warm weer" of "das best dom", ik heb er zelf geen problemen mee zolang het alleen in SC c.q. in chatsessies gebeurd, .
Helemaal mee eens. Zolang maar duidelijk is dat het uit gemakzucht gedaan wordt en niet uit domheid.

Maarre... het gaat hier om originele spelfouten en daar vind ik 'tis' en 'das' niet echt onder vallen.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:46:43 #153
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42007897
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:42 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

ik typ daar zelf bij informele zaken geregeld in ja, maar als het om schoolwerk etc gaat ben ik daar uiteraard erg secuur in. Een 'das' of 'tis' zul je bij die zaken niet aantreffen bij mij Ik erger me aan deze dingen niet, maar wel aan mensen die daar ook nog 'tog' achter schrijven of die ook nog eens 'noch' voor nog gaan gebruiken....
Je hebt helemaal gelijk, maar persoonlijk vind ik dat spreektaal in de meer intieme gesprekken fijner is, minder formeel mag ook wel, en het is alleen maar mooi als je gesprekspartner door de woorden heen kijkt en jou ziet staan, ipv alleen de woorden. Net zoals af en toe iets benadrukken door het verkeerd te schrijven, zoals "heul veul" of "vlieft" .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 09:47:26 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42007907
Engels is ook best moeilijk
quote:
And the saga continuous.....
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 21 september 2006 @ 09:47:38 #155
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42007910
Oke, terug naar het topic dan maar, .
  donderdag 21 september 2006 @ 09:48:25 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42007927
quote:

gebeurd: Hoewel ook hier de regel van 't kofschip kan worden toegepast, is er een gemakkelijker handvat: als je het voltooid deelwoord verlengt met een -e, is meestal meteen te horen of er een t of een d geschreven moet worden. Toch?
Dat zeg je leuk, maat het is hier wel gebeurt, met een t dus.

Je hebt niet zoveel aan 't kofschip of dat verlengen met een -e als je niet ziet dat het hier een persoonsvorm is en niet een voltooid deelwoord.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:49:38 #157
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42007951
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zeg je leuk, maat het is hier wel gebeurt, met een t dus.
Zie je, zoek ik het helemaal op klopt het nog niet, slecht taalgevoel...........
Leg het me even uit aub, dan doe ik het niet weer......
  donderdag 21 september 2006 @ 09:50:29 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42007965
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Zie je, zoek ik het helemaal op klopt het nog niet, slecht taalgevoel...........
Leg het me even uit aub, dan doe ik het niet weer......
Zie boven. 't Is hier een persoonsvorm: 'het gebeurt'.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:51:23 #159
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42007978
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zie boven. 't Is hier een persoonsvorm: 'het gebeurt'.
Zat ik toch goed, ga ik het opzoeken en veranderen naar iets wat fout is, nou ja zeg, .
pi_42008851
quote:
Ik voer vaak het hoogste wordt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 10:44:24 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42009042
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn god.

Kijk zo'n foutje zoals gebeurd ipv gebeurt begrijp ik wel. Maar zaken als ik werdt, de krandt en ik voer het hoogste wordt getuigen van een absoluut gebrek aan taalkundig inzicht. Dat vind ik opzich best schokkend aangezien dit toch basiskennis zou moeten zijn zodra je van de basisschool afkomt.

Maar ja, als al blijkt dat pabostudenten slechter rekenen dan de gemiddelde groep 8 leerling zal het alleen maar erger worden de komende jaren vrees ik.
  donderdag 21 september 2006 @ 10:51:43 #162
15967 Frollo
pi_42009235
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mijn god.

Kijk zo'n foutje zoals gebeurd ipv gebeurt begrijp ik wel. Maar zaken als ik werdt, de krandt en ik voer het hoogste wordt getuigen van een absoluut gebrek aan taalkundig inzicht. Dat vind ik opzich best schokkend aangezien dit toch basiskennis zou moeten zijn zodra je van de basisschool afkomt.
Waarom begrijp je gebeurd ipv gebeurt wel?
Da's toch net zo goed een gebrek aan taalkundig inzicht, namelijk het niet kunnen onderscheiden van een o.t.t. 3e persoon enkelvoud en een voltooid deelwoord?
  donderdag 21 september 2006 @ 10:54:56 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42009310
Geen spelfout maar wel fout, ik ben het de afgelopen dagen een paar keer tegen gekomen.

Mits ipv tenzij.
En dan staat er dus ineens iets heel raars omdat er dan ineens niet een ontkenning staat maar juist het tegenover gestelde of zo.
Typisch gevalletje van klok-klepel en interessant woordgebruik zonder te weten waar ze het over hebben.

Oh, en ook heel ergelijk, schijnt west-fries te zijn 'dat ik thuis kwam en het licht was nog aan'.
Toen, het is toen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 10:58:04 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42009387
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef Frollo het volgende:

[..]

Waarom begrijp je gebeurd ipv gebeurt wel?
Da's toch net zo goed een gebrek aan taalkundig inzicht, namelijk het niet kunnen onderscheiden van een o.t.t. 3e persoon enkelvoud en een voltooid deelwoord?
Dat vind ik wat anders dan een compleet verkeerd woord invullen of een compleet NIEUWE vervoeging verzinnen.

Ik bedoel, ik werdt bestaat NOOIT in tegenstelling tot gebeurd. Dat vind ik respectievelijk een absoluut gebrek aan taalkundig inzicht en een gebrekkig taalkundig inzicht.
pi_42009434
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat vind ik opzich best schokkend aangezien dit toch basiskennis zou moeten zijn zodra je van de basisschool afkomt.
Op de basisschool krijgen leerlingen idd een behoorlijke basis aan grammaticale en spellingskennis. Op het voortgezet onderwijs wordt dit verpest. De reden is tweeledig. Ten eerste sluiten VO-boeken totaal niet aan op BO-boeken. Leerlingen raken volkomen in de war omdat ze eenzelfde regel plotseling op een andere manier krijgen aangeleerd. Ten tweede wordt er in het vmbo nauwelijks of geen aandacht besteed aan grammatica en spelling 'omdat die kinderen toch niet abstract kunnen denken en het niet nodig hebben als ze straks automonteur zijn'. Maar ook automonteurs moeten sollicitatiebrieven schrijven.

Verder zijn de lesmethodes ook gewoonweg bedroevend van kwaliteit. Ik heb een poosje lesgegeven en je gelooft je ogen niet als je zo'n methode eens kritisch bekijkt. Tja, als de schrijvers van de methode de spelling en grammatica al niet beheersen, hoe kun je dan ooit van de leerlingen verwachten dat zij het wel leren?

Kortom, het is huilen met de pet op.
  donderdag 21 september 2006 @ 11:00:57 #166
15967 Frollo
pi_42009468
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat vind ik wat anders dan een compleet verkeerd woord invullen of een compleet NIEUWE vervoeging verzinnen.

Ik bedoel. ik werdt bestaat NOOIT in tegenstelling tot gebeurd.
OK, daar heb je wel een punt inderdaad.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 11:01:48 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42009499
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op de basisschool krijgen leerlingen idd een behoorlijke basis aan grammaticale en spellingskennis. Op het voortgezet onderwijs wordt dit verpest. De reden is tweeledig. Ten eerste sluiten VO-boeken totaal niet aan op BO-boeken. Leerlingen raken volkomen in de war omdat ze eenzelfde regel plotseling op een andere manier krijgen aangeleerd. Ten tweede wordt er in het vmbo nauwelijks of geen aandacht besteed aan grammatica en spelling 'omdat die kinderen toch niet abstract kunnen denken en het niet nodig hebben als ze straks automonteur zijn'. Maar ook automonteurs moeten sollicitatiebrieven schrijven.

Verder zijn de lesmethodes ook gewoonweg bedroevend van kwaliteit. Ik heb een poosje lesgegeven en je gelooft je ogen niet als je zo'n methode eens kritisch bekijkt. Tja, als de schrijvers van de methode de spelling en grammatica al niet beheersen, hoe kun je dan ooit van de leerlingen verwachten dat zij het wel leren?

Kortom, het is huilen met de pet op.
Tja, dat was 20 jaar geleden toch niet anders?
pi_42009534
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, dat was 20 jaar geleden toch niet anders?
Dat is de vraag. Volgens mij dus wel. Vroeger werd de grammatica er gewoon in gestampt (en veelal met succes), tegenwoordig is dat 'zielig'. Alles op school moet maar 'leuk' zijn. Dat was bij mij op de opleiding ook zo, alles moest in een 'leuk' en 'activerend' jasje worden gegoten. Maar school is er niet voor de leuk.
pi_42009679
Kunnen jullie die discussie niet in een ander topc houden, zodat we hier originele spelfouten kunnen posten?

OT:
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:00 schreef hardie het volgende:
Ik heb het bedrijf de volgende brief gestuurd:

Naar aanleiding van ons vorig telefoon gesprek het volgende; Op 24 Augustus heb ik u aan de lijn gehad betreft mijn salaris. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen, ondanks dat u het zou nakijken, en mij daarover zou terug bellen.

Nu, 2 weken later, heeft u nog steeds niets laten weten en begint mijn geduld behoorlijk op te raken.
Daarom wil ik u erop attenderen dat u een brief van mijn advocaat kunt verwachten, mits mijn verdiende salaris binnen 5 werkdagen wordt overgemaakt.

Nouja, die 5 werkdagen zijn nu dus al dik om en ik heb nog steeds niks van ze gehoord of geld ontvangen.
Ik heb alleen een beetje staan bluffen over een brief van een advocaat om er wat druk achter te zetten, maar ik ben daar niet voor verzekerd. Daarvoor moet ik me denk ik laten verzekeren door een rechtsbijstandsverzekering.

Mijn vraag is nu of hier bepaalde voorwaarden aanzitten zoals;
- Kun je direct gebruik maken van de verzekering na het afsluiten, ofwel dien je niet eerst wat op te bouwen bij een verzekering om er gebruik van te maken?
- Waar kan ik me het best laten verzekeren?

Bedankt!
Daar ben je mooi klaar mee, als ex-werkgever zijnde. Heb je keurig het loon betaald, krijg je een brief van een advokaat.

Over de rest van de brief wil ik het niet eens hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 11:08:23 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42009692
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is de vraag. Volgens mij dus wel. Vroeger werd de grammatica er gewoon in gestampt (en veelal met succes), tegenwoordig is dat 'zielig'. Alles op school moet maar 'leuk' zijn. Dat was bij mij op de opleiding ook zo, alles moest in een 'leuk' en 'activerend' jasje worden gegoten. Maar school is er niet voor de leuk.
LOL, nee dat is inderdaad waar
  donderdag 21 september 2006 @ 11:09:37 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42009725
Ik wil graag een aantekening maken bij het opleidingsverhaal. Het mag dan nog zo mooi en goed aangeboden worden, maar ik was +/- 15 jaar geleden echt een rampleerling. Ik lette gewoon niet op. Was altijd met andere dingen bezig etc. etc. Ben uiteindelijk ook 2 keer blijven zitten op de havo. Niet omdat ik het niet kon, maar puur omdat ik altijd aan het donderjagen was. En dat was dus ook bij de lessen Nederlands. De d's en t's zijn altijd al mijn zwakke punt geweest. Ik krijg het niet voor elkaar, zie vaak pas in 2e instantie dat ik het fout heb gedaan en zeker online waar je lekker snel een reactie tikt wil ik dat nog wel eens fout doen. En ik maak ook vaak de ligt-licht fout. Of dat nou slordigheid, snelheid of een manco is van werken in een engelstalige omgeving, geen idee, maar het gebeurdt wel en dat heeft weinig met mijn onderwijs van toen te maken.

Had dus ook in mijn laatste sollicitatiebrief een fout staan.
'Bij deze reageer ik op de advertentie zoals hij door aangeboden word op uw web site.'

Dat 'word' moet dus met 'dt' is mij verteld. Maar ik ga dus de mist in door het zien van 'aangeboden'. Dan denk ik: Ah 'ge'.... voltooid deelwoord dus 'd'...
Vast totaal krom en ik moet steeds weer even nadenken waarom het nou ook al weer niet klopt. Zet 'is' er voor in de plaats en dan snap ik het weer. Voor even...
pi_42009760
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil graag een aantekening maken bij het opleidingsverhaal. Het mag dan nog zo mooi en goed aangeboden worden, maar ik was +/- 15 jaar geleden echt een rampleerling. Ik lette gewoon niet op. Was altijd met andere dingen bezig etc. etc. Ben uiteindelijk ook 2 keer blijven zitten op de havo. Niet omdat ik het niet kon, maar puur omdat ik altijd aan het donderjagen was. En dat was dus ook bij de lessen Nederlands. De d's en t's zijn altijd al mijn zwakke punt geweest. Ik krijg het niet voor elkaar, zie vaak pas in 2e instantie dat ik het fout heb gedaan en zeker online waar je lekker snel een reactie tikt wil ik dat nog wel eens fout doen. En ik maak ook vaak de ligt-licht fout. Of dat nou slordigheid, snelheid of een manco is van werken in een engelstalige omgeving, geen idee, maar het gebeurd wel en dat heeft weinig met mijn onderwijs van toen te maken.
Strontvervelende leerlingen hou je altijd. Maar het is nooit te laat om het alsnog goed te leren.

Enneh, stam + t.
  donderdag 21 september 2006 @ 11:13:37 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42009847
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Strontvervelende leerlingen hou je altijd. Maar het is nooit te laat om het alsnog goed te leren.

Enneh, stam + t.
Nou ja... dat dus.
Zie ook mijn aanvullig nog.
pi_42009929
quote:
Dat 'word' moet dus met 'dt' is mij verteld. Maar ik ga dus de mist in door het zien van 'aangeboden'. Dan denk ik: Ah 'ge'.... voltooid deelwoord dus 'd'...
Vast totaal krom en ik moet steeds weer even nadenken waarom het nou ook al weer niet klopt. Zet 'is' er voor in de plaats en dan snap ik het weer. Voor even...
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat je hier nou eigenlijk probeert te zeggen.

Twee ezelsbruggetjes zijn onmisbaar:

Persoonsvorm tegenwoordige tijd: stam + t (gebruik 'smurfen'), een d mag je nóóit toevoegen, die kan er alleen staan als die in de stam van het werkwoord zit (gebeuren, stam = gebeur, kan dus nooit een d achter komen)

Voltooid deelwoord: langer maken ('de gewandelde afstand', 'de omgehakte boom', 'de gebeurde gebeurtenis' ( ))
pi_42009946
Uit het klus forum:

bruik i.p.v. bruin

Die reacties

donderdag 21 september 2006 @ 11:20:29 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42010038
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat je hier nou eigenlijk probeert te zeggen.

Twee ezelsbruggetjes zijn onmisbaar:

Persoonsvorm tegenwoordige tijd: stam + t (gebruik 'smurfen'), een d mag je nóóit toevoegen, die kan er alleen staan als die in de stam van het werkwoord zit (gebeuren, stam = gebeur, kan dus nooit een d achter komen)

Voltooid deelwoord: langer maken ('de gewandelde afstand', 'de omgehakte boom', 'de gebeurde gebeurtenis' ( ))
Ik ben een vrij zwaar geval.

En nu maar weer on-topic. Mss open ik ooit nog wel eens een 'Leer BE hier grammatica-topic' oid.
  donderdag 21 september 2006 @ 11:24:54 #177
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42010134
Post ik hem gewoon nog maar eens:
De Abominale Kennis Der Nederlandsche Taal
  donderdag 21 september 2006 @ 11:26:05 #178
15967 Frollo
pi_42010160
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:

Mss open ik ooit nog wel eens een 'Leer BE hier grammatica-topic' oid.
Of je kijkt hier: Meer spelling voor simpele zielen!
pi_42010231
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef BrickTop het volgende:
Uit het klus forum:

bruik i.p.v. bruin

Die reacties

Ik vind de pallet van Praxis wel een tweede hoogtepunt in dat topic.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:33:20 #180
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42010338
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:42 schreef piepster het volgende:
In een CUL topic over broodbakken: "voeg de mail toe..."
->DIG
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_42010374
quote:

Had dus ook in mijn laatste sollicitatiebrief een fout staan.
'Bij deze reageer ik op de advertentie zoals hij door aangeboden word op uw web site.'
Er staan zelfs vier fouten in deze zin, BE
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 21 september 2006 @ 11:36:28 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42010432
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef Reese het volgende:

[..]

Er staan zelfs vier fouten in deze zin, BE
Dit is niet de letterlijke zin en die mevrouw gaf er tijdens dat gesprek maar 1 aan.
Ik hoop dat het in het origineel dan wel goed staat want ik heb er net weer 1 verzonden.
Ik krijg het spaans benauwd van je!
pi_42010522
Sorry!

Off-topic: altijd je sollicitatiebrieven door iemand anders laten lezen vóórdat je ze verstuurt! Je hebt mijn mailadres
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 21 september 2006 @ 11:40:26 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42010551
Tsja, het leed is al geleden...
  donderdag 21 september 2006 @ 11:47:38 #185
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42010737
Ik heb helaas even geen bijdrage, maar heb wel gelachen om de voorbeelden in dit topic!

O, wat is het eng om hier te posten. Je zal maar een spelfout maken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 21 september 2006 @ 11:48:43 #186
15967 Frollo
pi_42010773
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:47 schreef PM-girl het volgende:

O, wat is het eng om hier te posten. Je zal maar een spelfout maken!
Och, zolang ie maar origineel is...
pi_42010790
off-topic posts verder per mail doen, dan maar?
Eeuwig vijfentwintig
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 12:00:09 #188
862 Arcee
Look closer
pi_42011079
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef anisubs het volgende:
Ondertussen bestaad het Fok forum al bijna 6jaar (denk ik)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42011219
Geen toevoeging van mein kant. Maar een lerares van me hield vroeger een ei/ij-eren leist bei. Die lijden ook vaak tot fouten en ben ik hier nog niet veel tegengekomen.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 12:06:40 #190
862 Arcee
Look closer
pi_42011243
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:05 schreef egilio het volgende:
Geen toevoeging van mein kant. Maar een lerares van me hield vroeger een ei/ij-eren leist bei. Die lijden ook vaak tot fouten en ben ik hier nog niet veel tegengekomen.
Dan is dit een topic voor jou: Reigers
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:07:29 #191
15967 Frollo
pi_42011266
quote:
Toch zie ik regelmatig 'stijl haar' en 'er valt geen pijl op trekken'.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 12:30:00 #192
862 Arcee
Look closer
pi_42011848
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Frollo het volgende:
Ja, dat moet natuurlijk 'op te trekken' zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 12:34:40 #193
13151 crew  Rewimo
pi_42011968
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, het leed is al geleden...
Hee psst, oud-corrector hier Je mag ze altijd even langssturen voor een check
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 21 september 2006 @ 12:35:00 #194
15967 Frollo
pi_42011978
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat moet natuurlijk 'op te trekken' zijn.
Ja hee, je snapt toch wat ik bedoel? Het is maar een forum hoor, geen les Nederlands of een sollicitatiebrief of zo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 12:48:26 #195
13151 crew  Rewimo
pi_42012307
quote:
berijkbaarheid
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 12:58:57 #196
13151 crew  Rewimo
pi_42012538
En/of door de appelvulling een eetlepel (of twee) curstardpoeder.
  donderdag 21 september 2006 @ 13:15:41 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42012894
Ik vind de na/naar verwarring bij een hoop mensen ook vaak lastig lezen.. En o wat wordt dat vaak door de war gehaald..

en nee, natuurlijk heb ik dan nu even geen voorbeeld voorhanden en kan ik er geen een bedenken, behalve 'naar verloop van tijd'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42012946
quote:
Op woensdag 20 september 2006 07:54 schreef S1nn3rz het volgende:
ik heb best veel mensen gezien die interesse hadden voor een modschap aldaar. het is vind ik ook 1 van de leukere onderdelen.
ik denk dat fok beter eens mensen kan gaan vragen die ze wel geschikt achten. dit gaat natuurlijk nergens meer oover.
Zullen we er maar van uit gaan dat dit een tikfoutje is...

En hoofdletters is volgens mij ook niks nieuws...
I'm so fuckin'wasted!
  donderdag 21 september 2006 @ 13:18:53 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42012957
Antw. op ET:

Ja idd! Dat zie je ook heel vaak. En die snap ik dus ook echt niet. Dat weet je toch... dat 'naar' geschreven word als 'naar'.
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef lj_lightning het volgende:
Suptiel klein vraagje:

Met welk 3d prog maak je die tekeningen?
pi_42013008
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Frollo het volgende:

"Ergens een pijl op kunnen trekken" is een fout die ik in het verleden ook nog wel eens maakte. Om de simpele reden dat je in de natuurkunde, als je ergens de kracht van wil weten, je er letterlijk een pijl (vector) langs trekt. Ik was dus altijd in de veronderstelling dat het gezegde daar vandaan kwam.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')