Das het trieste.. VWO5..quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
VMBO kader ofzo zeker
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Abominaal?
Geen goede ontwikkeling.. :quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef ToYDoLL het volgende:
AchjaIedereen typt tegenwoordig maar d'r op los en komt met de meest verrassende lettercombinaties. Waarschijnlijk denken ze dat als de ander het snapt, het dan wel goed is
dat is geen typefout, kutquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Typefout in TT.. nvm. Abominabele dus
..
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ach een typo kan iedereen MakuhHh
Waarom niet? Taal is er om onze gedachten op andere over te brengen. Taal heeft nooit stil gestaan het is altijd in ontwikkeling. Taal is er voor de gebruikers en niet andersom.quote:
Was typo!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben gek op dit soort topics. ts die mensen beschuldigd van slecht schrijfwerk en dan meteen al een kei van een fout maakt! was je nou toch maar niet zo lui geweest en had je het tweede woord uit je tt ff opgezocht.![]()
yeah right...quote:
Ik zat zo te geilen op deze nieuwe kans om de wereld te verbeteren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right...![]()
als je zo op andermans teksten let, waarom doe je dat dan niet bij jezelf?
ok ik geloof je, het was een typo...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:36 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik zat zo te geilen op deze nieuwe kans om de wereld te verbeteren.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ik geloof je, het was een typo...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
boeie hoe ju praat alz mun doezzies en matties het maar snappen jeweet
savvy?
Tikfout. Gaat heen met Uw barbarismen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Typefout in TT.. nvm. Abominabele dus
..
Verkapte breezerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik wist niet dat we tegenwoordig alles met een hoofdletter schrijven.
Tijdens chatten ga ik echt geen punt maken van typefouten hoor. Fora zijn wat anders, daar heb je meer tijd om na te denken voor je een post neer zet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef ToYDoLL het volgende:
AchjaIedereen typt tegenwoordig maar d'r op los en komt met de meest verrassende lettercombinaties. Waarschijnlijk denken ze dat als de ander het snapt, het dan wel goed is
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68318#2937641quote:Op woensdag 13 september 2006 @ 11:04 schreef keuteldeuker het volgende:
en dan haald ze 'savond stiekum die snikkel uit het potje en dan..... moet ik verder vertellen? whahaha![]()
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68312#2937283quote:Op woensdag 13 september 2006 @ 09:40 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Inderdaad, daar wordt je niet vrolijk van![]()
Hulde rechter.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef osmo het volgende:
(Daar word ik inderdaad niet vrolijk van als ik zo'n dingen lees)
In België wordt zo'n ook veelvuldig gebruikt in combinatie met meervoudige zelfstandige naamwoorden, ook door veel standaardtaalsprekers. Toch is er een niet te verwaarlozen groep taalgebruikers die dergelijke combinaties afkeurt. Het is daarom niet duidelijk of die combinaties tot de standaardtaal in België gerekend kunnen worden.quote:
Dus? Dat is voor mij juist een bewijs dat je het niet altijd goed kan hebben. Maar volgens mij is de standaard taal in België nog steeds Nederlands. (in Vlaanderen dan) Dus ik ben nu even in de war hoor.................nofiquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef osmo het volgende:
[..]
In België wordt zo'n ook veelvuldig gebruikt in combinatie met meervoudige zelfstandige naamwoorden, ook door veel standaardtaalsprekers. Toch is er een niet te verwaarlozen groep taalgebruikers die dergelijke combinaties afkeurt. Het is daarom niet duidelijk of die combinaties tot de standaardtaal in België gerekend kunnen worden.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/
Zelfs de kenners zijn er nog niet uit, dus nu terug je mand in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |