Een houten lat ook bruik schilderen, en deze over de rand heen schroeven, zodat je een lijst krijgtquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef Blin het volgende:
Hoi,
ik ben eergister verhuist en wij hebben op onze ruwe muur vol korreltjes enzow
en heel groot bruik vak geschildert alleen zijn de randjes heel lelijk geworden...
ik kan geen foto maken want ik heb nog geen inet thuis ben nu op me werk
maar heeft iemand een id hoe ik dit nog leuk kan krijgen .... ???
Was die lijst bruik?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef Toeps het volgende:
Er een lijst omheen maken, heb ik ook gedaan toen met de tape ook de verf mee kwam. (Foto komt later...)
kast voor zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef Blin het volgende:
Hoi,
ik ben eergister verhuist en wij hebben op onze ruwe muur vol korreltjes enzow
en heel groot bruik vak geschildert alleen zijn de randjes heel lelijk geworden...
ik kan geen foto maken want ik heb nog geen inet thuis ben nu op me werk
"Een compleet kleurenpallet"quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
zou bruik hier ook tussenzitten?![]()
De spellingschecker van word zei dat het goed wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef Kiteless het volgende:
Laat ze voortaan even de spelling controleren
Idd, heb op onze vlakke kastdeuren een vlak met zwarke schoolbordverf gemaakt en ook de randen zijn lelijk. Heb gewoon schilderstape gebruikt. Ga er nu dus idd een lijst omheen maken in dezelfde zwarke kleurquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef tnimble het volgende:
Als je over de korreltjes heenafplakt heb je zeker weten openingen onder de tape. de verf rent dan onder je tape. Zelfs om een vlakke muur is dit lastig daar de verf nog steeds de neiging heeft om er onder de tape te lopen. Een goede tape helpt dan al of los uit de hand schilderen. Vele zijn je al voorgegaan.
Fijn, dan weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef reese.com het volgende:
Mensen, zijn jullie allemaal foutloos? Niemand van jullie maakt ooit een typefout right?
Heel flauw om er zo op door te gaan. Help die vrouw liever gewoon even met zinnig advies.
Een omlijsting er om heen vind ik tot nog toe de beste oplossing.
Met of zonder strakke rand, gebruik je dan anders een lijstje om de niet strakke rand weg te werkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Fijn, dan weten we dat ook weer
als ik je mening wil snij ik 'm wel uit je.
Als het een mengkleur is vast wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
zou bruik hier ook tussenzitten?![]()
JIJ verkut een muur met een BRUIN vierkant vlak, vraagt ons om nog toonbaar te maken en zeurt OOK NOG EENS over de korrellige randen ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef Blin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |