Hoe kort door de bocht kan je zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:22 schreef pmensink het volgende:
Leg haar voor het blok.. je wil dr helpen.. en anders barsten.. heb hetzelfde ook eens meegemaakt met een goede vriendin.. had niet zon lieve stiefpapa
Ja maar niet alleen maar op een arm dan hè, dan geldt dat voor het hele lichaamquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:43 schreef rasor1 het volgende:
sommige mensen hebben erg snel blauwe plekken
k denk dat die opmerking neerkomt op vermoedens die TS even achterwegen laat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap je opmerking over die moeder niet zo?
Maar je kunt het twee kanten op interpreteren. Dat die moeder raar keek omdat zij haar kind mishandelt , bijvoorbeeld. Of dat die moeder raar keek omdat haar kind telkens blauwe plekken heeft. Ik vind die zin gewoon vaag, en ik denk niet dat hij er voor niets staat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
k denk dat die opmerking neerkomt op vermoedens die TS even achterwegen laat.
True,quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar je kunt het twee kanten op interpreteren. Dat die moeder raar keek omdat zij haar kind mishandelt , bijvoorbeeld. Of dat die moeder raar keek omdat haar kind telkens blauwe plekken heeft. Ik vind die zin gewoon vaag, en ik denk niet dat hij er voor niets staat!
ik ken een meisje dat al blauwe plekken krijg als k met me vinger op der arm prik, dus het kan ook dat ze er gewoon gevoelig voor is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef erodome het volgende:
Meld ze het omdat ze denkt dat jij het wil weten, omdat jullie het er al over hebben gehad, of meld ze het zo uit zichzelf?
In het 2de geval kan het maar zo aandacht vragen zijn voor een probleem, in het eerste geval kan het gaan om jouw bezorgdheid zonder dat er een probleem onder zit.
Zo zitten op mijn benen met regelmaat blauwe plekken, soms fikse zelfs en heb ik geen idee hoe ik eraan kom.
Waar je op kan letten is wat voor blauwe plek het is, leg eens een hand om haar arm en kijk eens of het vingerafdrukken zijn, of dat past...
Bij slaan(wat er aardig stevig aan toe moet gaan wil je blauw worden weet ik uit ervaring) kom je op die plek al snel op wat meer langwerpige plekken.
Wat bedoel je met onberijst?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
Nooit geweten dat rijst helpt tegen blauwe plekken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nooit geweten dat rijst helpt tegen blauwe plekken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |