abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42037691
Ik heb weer iets raars, mijn nieuwe vriendin die ik net ken (week of 8) heeft telkens blauwe plekken op haar bovenarm. Niet helemaal vol of zo maar telkens 1tje op haar bovenarm. Ze doet daar vaag over, dan is het haar autodeur, dan weer haar zus die een keer geknepen heeft. Pas geleden ontmoette ik haar moeder voor het eerst en toen zag ik haar moeder echt zo naar mij kijken van wat is dit? Nu was het weer weg getrokken en ben ik gisteren weer bij haar geweest en ja hoor nu smst ze me zelfs: ik heb weer zo'n blauwe plek op mijn arm maar volgens mij doe ik dat zelf maar weet het niet zeker.

Je snapt misschien ik wordt er zenuwachtig van. Ik zit me soms rot te denken zou ik haar dan geknepen hebben nee ik heb haar 100% niet geknepen of vastgepakt, ga heel soft met haar om. Verder is ze doodnormaal...... heeft iemand zo wel eens iets meegemaakt?
  Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 02:58:27 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42037792
Doet ze het niet bij zichzelf? Vooral omdat ze er zo vaag over doet...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_42037807
Ze probeert het in ieder geval onder je aandacht te brengen. Vraag 's waarom ze denkt dat ze het zelf heeft gedaan, of ze zich kan herinneren wanneer ze ontstaan en dergelijke.
pi_42038457
sommige mensen hebben erg snel blauwe plekken
it was not a good game
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:19:14 #5
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_42038696
Vaak als mensen er heel vaag over doen is er kans dat iemand (die heel dicht bij hen staat) dit bij hen doet.
Wordt ze niet mishandeld of gemanipuleerd door iemand?
Indien dit wel zo is probeer haar over te halen hulp te zoeken!

Succes!
pi_42038717
Leg haar voor het blok.. je wil dr helpen.. en anders barsten.. heb hetzelfde ook eens meegemaakt met een goede vriendin.. had niet zon lieve stiefpapa
pi_42038901
Pff, lastig voor je maar waarschijnlijk echt velen malen lastiger voor haar.

Denk dat je dat smsje ERG serieus moet nemen. Zoiets laat je niet zomaar even weten en voor haar is het denk ik een voorzichtige manier om te laten merken dat er toch wel iets ernstigs aan de hand is.

Nu zouden het twee dingen kunnen zijn. Óf ze heeft de ziekelijke neiging (sorry dat ik het zo noem) om het haarzelf aan te doen omdat ze zich tekort gedaan voelt of om aandacht te krijgen, óf ze wordt mishandeld door iemand die dicht bij haar staat.

Denk dat je het erg rustig aan moet pakken, vraag niet te veel door want zij heeft het er waarschijnlijk (en logischerwijs) veel moeite mee. Wel zal je het erover moeten hebben met haar want het zo laten heeft natuurlijk geen zin. Vuur je vragen niet te direct af, probeer bijvoorbeeld wat meer te weten te komen hoe haar verleden eruit zag, contact met haar ouders en dergelijke.

Succes ermee!
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:22 schreef pmensink het volgende:
Leg haar voor het blok.. je wil dr helpen.. en anders barsten.. heb hetzelfde ook eens meegemaakt met een goede vriendin.. had niet zon lieve stiefpapa
Hoe kort door de bocht kan je zijn
  Boks-Chick vrijdag 22 september 2006 @ 08:48:18 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_42038964
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:43 schreef rasor1 het volgende:
sommige mensen hebben erg snel blauwe plekken
Ja maar niet alleen maar op een arm dan hè, dan geldt dat voor het hele lichaam

TS: gun haar wat tijd, loop niet te hard van stapel om een reden oid uit haar te trekken, dat werkt meestal averechts. Geef haar de ruimte om zelf te vertellen hoe of wat, wees duidelijk dat je daar voor open staat enzo. Vervelende situatie dit. Succes en sterkte.
lolwut
pi_42039152
lastig, ik denk dat je haar op een neutrale plek moet spreken, of iig in een omgeving waar zij zich min of meer prettig voelt. (ik zou niet bij haar thuis kiezen), en dan proberen subtiel te vissen naar de inhoud/betekenis van het smsje, en daarop in spelen.

Als ze het inderdaad zelf doet, of iemand anders in haar omgeving is het wel een blijk van vertrouwen (dat smsje) en duidelijk een schreeuw naar aandacht/hulp, ik vindt dat je dat niet mag negeren.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_42040487
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap je opmerking over die moeder niet zo?
k denk dat die opmerking neerkomt op vermoedens die TS even achterwegen laat.
pi_42040578
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

k denk dat die opmerking neerkomt op vermoedens die TS even achterwegen laat.
Maar je kunt het twee kanten op interpreteren. Dat die moeder raar keek omdat zij haar kind mishandelt , bijvoorbeeld. Of dat die moeder raar keek omdat haar kind telkens blauwe plekken heeft. Ik vind die zin gewoon vaag, en ik denk niet dat hij er voor niets staat!
pi_42040631
Uitgewoond bestaat dat echt ?
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Maar je kunt het twee kanten op interpreteren. Dat die moeder raar keek omdat zij haar kind mishandelt , bijvoorbeeld. Of dat die moeder raar keek omdat haar kind telkens blauwe plekken heeft. Ik vind die zin gewoon vaag, en ik denk niet dat hij er voor niets staat!
True,
Maar waarom zou ze raar opkijken als hij binnenkomt, k neem aan dat ze niet met haar blauwe plekken te koop loopt?
Of ze vindt ts gewoon een vage verschijning.
ze is trouwens 25 gok ik of niet? (uit ander topic)

In het 2de geval kan het maar zo aandacht vragen zijn voor een probleem, in het eerste geval kan het gaan om jouw bezorgdheid zonder dat er een probleem onder zit.

Zo zitten op mijn benen met regelmaat blauwe plekken, soms fikse zelfs en heb ik geen idee hoe ik eraan kom.

Waar je op kan letten is wat voor blauwe plek het is, leg eens een hand om haar arm en kijk eens of het vingerafdrukken zijn, of dat past...
Bij slaan(wat er aardig stevig aan toe moet gaan wil je blauw worden weet ik uit ervaring ) kom je op die plek al snel op wat meer langwerpige plekken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42040755
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef erodome het volgende:
Meld ze het omdat ze denkt dat jij het wil weten, omdat jullie het er al over hebben gehad, of meld ze het zo uit zichzelf?

In het 2de geval kan het maar zo aandacht vragen zijn voor een probleem, in het eerste geval kan het gaan om jouw bezorgdheid zonder dat er een probleem onder zit.

Zo zitten op mijn benen met regelmaat blauwe plekken, soms fikse zelfs en heb ik geen idee hoe ik eraan kom.

Waar je op kan letten is wat voor blauwe plek het is, leg eens een hand om haar arm en kijk eens of het vingerafdrukken zijn, of dat past...
Bij slaan(wat er aardig stevig aan toe moet gaan wil je blauw worden weet ik uit ervaring ) kom je op die plek al snel op wat meer langwerpige plekken.
ik ken een meisje dat al blauwe plekken krijg als k met me vinger op der arm prik, dus het kan ook dat ze er gewoon gevoelig voor is.
Iedereen is tenslotten anders. Ik krijg bv zelden blauwe plekken, ook niet als iemand me slaat op me armen ofzo, of op me been schopt. (ook niet als er aardig doorgemept wordt.)

Als iemand begrijpt wat ik met bovenstaande zin bedoel dan mag diegene het aan mij uitleggen.
Alvast bedankt.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:39:50 #18
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42040963
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
pi_42041229
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
Wat bedoel je met onberijst?

Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 10:52:32 #20
42184 crew  DaMart
pi_42041248
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
Nooit geweten dat rijst helpt tegen blauwe plekken!
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:01:54 #21
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42041537
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:51 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat bedoel je met onberijst?

spelfout
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:02:55 #22
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42041569
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nooit geweten dat rijst helpt tegen blauwe plekken!
je usericon is stoer
pi_42042859
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:01 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

spelfout
Maar wat bedoel je er dan mee?
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:58:08 #24
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_42043065
Ik zit heel vaak onder blauwe plekken. Als iemand mij maar iets te stevig vastpakt heb ik al een blauwe plek. Het vervelende hiervan vind ik altijd dat als je ergens binnenkomt, mensen meteen staren naar de blauwe plek en vervolgens meteen naar mijn vriend........

Oordeel niet te snel en vraag haar gewoon of ze de waarheid spreekt en wacht haar reactie af. Vaak is hieraan af te lezen of ze de waarheid spreekt.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_42045676
Whehe, en die moeder maar vreemd over jou denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')