Nouja, wel lekker straight to the pointquote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef GewoneMan het volgende:
ligt het aan mij ??? want ik krijg bij de post van de TS het gevoel dat tact niet zijn sterkste kant is (om het zachtjes uit te drukken)
Krijg je he.... Als ze 12 zijn, die willen alleen met Barbies en poppen spelen, niet met de TS zijn swans.quote:
Ja maar wat voor grote voorwerpen moeten dat wel niet zijn? Na een bevalling, okee, maar een kinderhoofdje is wel even wat anders dan een dildo!quote:Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef Kogando het volgende:
Natuurlijk bestaat dat. Als vrouwen allemaal grote voorwerpen inbrengen wordt de boel ook steeds wijder en slapper. Ook na de bevalling is dat het geval. Laat de dokter het wat strakker maken, zoek een andere vriendin, of laat haar spieroefeningen doen.
Tja, daar zitten ook flinke tussen volgens mij. Maargoed, oprekken is gewoon goed mogelijk.. en hoeveel dat hangt dan af van hetgeen wat je er allemaal in trapt.quote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ja maar wat voor grote voorwerpen moeten dat wel niet zijn? Na een bevalling, okee, maar een kinderhoofdje is wel even wat anders dan een dildo!
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
Heb sinds kort een meid leren kennen van 25 jaar en ik vind hem er gewoon niet echt lekker inhangen tis net of er wat spelling in zit. Ze heeft een relatie gehad van 5 jaar en nog ongeveer 4 andere vrienden (meer weet ik niet, kunnen er natuurlijk meer zijn geweest). Nou als je 25 bent is dat toch redelijk normaal. Maar ik heb andere meiden gehad en daar had ik een veel lekkerder gevoel bij als ik ze neukte en dat waren ook geen maagden. Dus mijn vraag zou ze gewoon uitgewoond zijn of bestaat dat niet?
Sorry Metro maar dat is dus bull geloof mij maar als er voor jou een Neger erin gehangen heeft merk jij dat echt wel hoorquote:Op maandag 11 september 2006 07:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]al heeft ze er 50 gehad, ze blijft even krap / wijd als altijd hoor.
En bovendien, 5 mensen vind ik niet enorm veel op die leeftijd.
Het ene meisje is nu eenmaal ruimer dan de ander.
merkte jij het toen er een neger in jou hing?quote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sorry Metro maar dat is dus bull geloof mij maar als er voor jou een Neger erin gehangen heeft merk jij dat echt wel hoor
Nee maar je moeder vast welquote:Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef the_jestert het volgende:
[..]
merkte jij het toen er een neger in jou hing?![]()
Huh ?quote:
hij kwam uithuilen bij mijn moeder omdat zijn eigen moeder hem verstoten heeft nadat hij zijn voorliefde voor negers bekend had gemaaktquote:Op maandag 11 september 2006 11:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Huh ?
The_jestert's moeder merkte het vast wel toen er een neger in quickie1985 hing..?
Ik volg 'm niet meer helemaal
quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef GewoneMan het volgende:
ligt het aan mij ??? want ik krijg bij de post van de TS het gevoel dat tact niet zijn sterkste kant is (om het zachtjes uit te drukken)
Ik denk dat je het probleem het beste ook in dat soort bewoording aan haar moet voorleggen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
Heb sinds kort een meid leren kennen van 25 jaar en ik vind hem er gewoon niet echt lekker inhangen tis net of er wat spelling in zit. Ze heeft een relatie gehad van 5 jaar en nog ongeveer 4 andere vrienden (meer weet ik niet, kunnen er natuurlijk meer zijn geweest). Nou als je 25 bent is dat toch redelijk normaal. Maar ik heb andere meiden gehad en daar had ik een veel lekkerder gevoel bij als ik ze neukte en dat waren ook geen maagden. Dus mijn vraag zou ze gewoon uitgewoond zijn of bestaat dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |