Nouja, wel lekker straight to the pointquote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef GewoneMan het volgende:
ligt het aan mij ??? want ik krijg bij de post van de TS het gevoel dat tact niet zijn sterkste kant is (om het zachtjes uit te drukken)
Krijg je he.... Als ze 12 zijn, die willen alleen met Barbies en poppen spelen, niet met de TS zijn swans.quote:
Ja maar wat voor grote voorwerpen moeten dat wel niet zijn? Na een bevalling, okee, maar een kinderhoofdje is wel even wat anders dan een dildo!quote:Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef Kogando het volgende:
Natuurlijk bestaat dat. Als vrouwen allemaal grote voorwerpen inbrengen wordt de boel ook steeds wijder en slapper. Ook na de bevalling is dat het geval. Laat de dokter het wat strakker maken, zoek een andere vriendin, of laat haar spieroefeningen doen.
Tja, daar zitten ook flinke tussen volgens mij. Maargoed, oprekken is gewoon goed mogelijk.. en hoeveel dat hangt dan af van hetgeen wat je er allemaal in trapt.quote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ja maar wat voor grote voorwerpen moeten dat wel niet zijn? Na een bevalling, okee, maar een kinderhoofdje is wel even wat anders dan een dildo!
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
Heb sinds kort een meid leren kennen van 25 jaar en ik vind hem er gewoon niet echt lekker inhangen tis net of er wat spelling in zit. Ze heeft een relatie gehad van 5 jaar en nog ongeveer 4 andere vrienden (meer weet ik niet, kunnen er natuurlijk meer zijn geweest). Nou als je 25 bent is dat toch redelijk normaal. Maar ik heb andere meiden gehad en daar had ik een veel lekkerder gevoel bij als ik ze neukte en dat waren ook geen maagden. Dus mijn vraag zou ze gewoon uitgewoond zijn of bestaat dat niet?
Sorry Metro maar dat is dus bull geloof mij maar als er voor jou een Neger erin gehangen heeft merk jij dat echt wel hoorquote:Op maandag 11 september 2006 07:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]al heeft ze er 50 gehad, ze blijft even krap / wijd als altijd hoor.
En bovendien, 5 mensen vind ik niet enorm veel op die leeftijd.
Het ene meisje is nu eenmaal ruimer dan de ander.
merkte jij het toen er een neger in jou hing?quote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sorry Metro maar dat is dus bull geloof mij maar als er voor jou een Neger erin gehangen heeft merk jij dat echt wel hoor
Nee maar je moeder vast welquote:Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef the_jestert het volgende:
[..]
merkte jij het toen er een neger in jou hing?![]()
Huh ?quote:
hij kwam uithuilen bij mijn moeder omdat zijn eigen moeder hem verstoten heeft nadat hij zijn voorliefde voor negers bekend had gemaaktquote:Op maandag 11 september 2006 11:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Huh ?
The_jestert's moeder merkte het vast wel toen er een neger in quickie1985 hing..?
Ik volg 'm niet meer helemaal
quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef GewoneMan het volgende:
ligt het aan mij ??? want ik krijg bij de post van de TS het gevoel dat tact niet zijn sterkste kant is (om het zachtjes uit te drukken)
Ik denk dat je het probleem het beste ook in dat soort bewoording aan haar moet voorleggen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
Heb sinds kort een meid leren kennen van 25 jaar en ik vind hem er gewoon niet echt lekker inhangen tis net of er wat spelling in zit. Ze heeft een relatie gehad van 5 jaar en nog ongeveer 4 andere vrienden (meer weet ik niet, kunnen er natuurlijk meer zijn geweest). Nou als je 25 bent is dat toch redelijk normaal. Maar ik heb andere meiden gehad en daar had ik een veel lekkerder gevoel bij als ik ze neukte en dat waren ook geen maagden. Dus mijn vraag zou ze gewoon uitgewoond zijn of bestaat dat niet?
Grove onzin...quote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sorry Metro maar dat is dus bull geloof mij maar als er voor jou een Neger erin gehangen heeft merk jij dat echt wel hoor
Als ze een minuut geleden gepaald is door bubba welquote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja ik kan het het ook netjes formuleren maar daar heb ik geen zin in. Dit is toch duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef GewoneMan het volgende:
Was te verwachten je reactie , niet echt origineel., behalve dat je de eerste was gefeliciteerd daarmee ! Verder weinig antwoord.quote:Op maandag 11 september 2006 00:25 schreef allblack het volgende:
TS is waarschijnlijk wat minder goed bedeeld qua gereedschap.
Jazeker wel!quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
nieuwe sport pussy buildingquote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Tja Erodome zegt hierboven alles al wat ik ook had willen zeggen. Bekkenbodemoefeningen zijn een goed idee. Het is natuulijk wel lastig om het gesprek erop te brengen. Toch zou ik het doen, alsje tenminste echt verder wilt. En je doet haar er uiteindelijk ook een plezier mee. Via google kun je van alles vinden over het trainen van die spieren. Laatst zag ik zelfs bij de DA een cilinder-achtig voorwerp liggen waarmee je die spieren kunt trainen. Er zijn dus blijkbaar heel veel vrouwen die het al doen. Kan je nagaan...
Sorry hoorquote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Zou trouwens wat zijn zegquote:Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ik dacht, dan maar in die kont...quote:Op maandag 11 september 2006 02:02 schreef StefanP het volgende:
Gewoon in d'r kont nemen.
Een voorhuid rekt toch juist wel.. dat lees ik tenminste vaker hier op fokquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:59 schreef erodome het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet waar dat praatje vandaan komt, sorry mannen, maar jullie pik slijt toch ook niet af van veel gebruik, of dat je voorhuid bv steeds langer wordt door al dat heen en weer beweeg van al dat rukken en neuken zodat hij achter je aan over de grond sleept als je 50 bent...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:59 schreef erodome het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet waar dat praatje vandaan komt, sorry mannen, maar jullie pik slijt toch ook niet af van veel gebruik, of dat je voorhuid bv steeds langer wordt door al dat heen en weer beweeg van al dat rukken en neuken zodat hij achter je aan over de grond sleept als je 50 bent...
Nee, dat bestaat niet. Einde discussie.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef colossus01 het volgende:
Ja bestaat dat echt.
Dr zijn dr wel meer dan 1 geweestquote:Op maandag 11 september 2006 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier is een tijdje terug al een topic over geweest. Even zoeken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, ik heb wel gemerkt dat jongens die vaker sex hebben gehad een kleiner piemeltje hebben,
hun piemeltje slijt ook doordat ze hem vaker gebruikt hebben, toch ???
Okee, that's it! Ik word celibatair!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:23 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, ik heb wel gemerkt dat jongens die vaker sex hebben gehad een kleiner piemeltje hebben,
hun piemeltje slijt ook doordat ze hem vaker gebruikt hebben, toch ???
15 CM is volgens mij iets meer dan de gemiddelde lul, lijkt me sterk dat er dan al schade ontstaat.quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef erodome het volgende:
[..]
De vagina kan volgens de wetenschap tot een cm of 15 in doorsnede worden uitgerekt voordat er haarscheuren ontstaan wat een permanente verruiming zou kunnen veroorzaken, maar dit is wel mits ontspanning gegarandeerd is, anders krijg je al eerder schade lijkt me zo.
De gemiddelde mensen lul is in doorsnede echt geen 15 cm hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
15 CM is volgens mij iets meer dan de gemiddelde lul, lijkt me sterk dat er dan al schade ontstaat.
Aaaah ik dacht dat het over de omtrek gingquote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
De gemiddelde mensen lul is in doorsnede echt geen 15 cm hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |