Theoretisch wel, maar waar vergelijk je dat dan mee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef Megumi het volgende:
Denk het wel. Via een dildo is daar denk ik wel achter te komen.
Dat zeggen ook alleen maar mensen met een kleinequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef AlphaOmega het volgende:
Maten maken nog steeds niet uit. Het gaat er om wat je ermee doet... behalve een bepaalde categorie mensen, die blijven maar zoeken... onzekerheid, schat ik...
Persoonlijk vind ik die het minst prettig, vind het juist geil om er boven op te gaan zitten of om er flink mee geneukt te worden, dan zijn die flinke jongens me toch echt te groot hoor!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Averon het volgende:
Zelfs bij mannen, of vooral bij mannen loopt dat meten nogal eens raar. Meet je de lengte nu vanaf de anus, of vanaf de bovenkant bijvoorbeeld.
Ik heb nog niet echt meegemaakt bij een meisje dat een doos echt te strak is, of bleef. Immers, die kan groot genoeg worden om een kind doorheen te krijgen, dus sex lukt altijd welTe groot, of niet strak genoeg, tja dat komt voor.
Ik hoorde van een maat van me die in sex-shop werkte destijds dat vrouwen een heel goed schijnen te hebben van wat ze kunnen hebben, de grote dildo's waren toch het meest verkocht.
Absoluut, maar de dikte vind ik belangrijker dan de lengte!! Ik heb echt een hekel aan een lange dunne penis, dan liever kort maar wel dik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Averon het volgende:
En ik geloof zo langzamerhand wel : size matters
Stoer? Nee het is niet stoer, het is ook niet altijd leuk als je vriendin niet zit te kreunen van plezier maar van pijn en dat bederft wel eens het hele gebeuren...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
En sinds wanneer is 18-20 cm gemiddeld?? Niet zo stoer doen he
Ik weet niet of jij altijd je ballen mee naar binnen propt, maar als dat zo is dan mag je dat als lengte nemen jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef Averon het volgende:
Zelfs bij mannen, of vooral bij mannen loopt dat meten nogal eens raar. Meet je de lengte nu vanaf de anus, of vanaf de bovenkant bijvoorbeeld.
Ja, dat hoor ik dus ook wel vaker. Dikte is belangrijker dan lengte. Is dat voor alle vrouwen zo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef muizemeis het volgende:
Absoluut, maar de dikte vind ik belangrijker dan de lengte!! Ik heb echt een hekel aan een lange dunne penis, dan liever kort maar wel dik.
Lekkerste vind ik normale lengte, lekker dik![]()
Geile sloerie!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Absoluut, maar de dikte vind ik belangrijker dan de lengte!! Ik heb echt een hekel aan een lange dunne penis, dan liever kort maar wel dik.
Lekkerste vind ik normale lengte, lekker dik![]()
Als je met zak en al erin verdwijnt, tjah, weinig woorden voor over; grote doos...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef 1DIOOT het volgende:
Ok. Maar stel.. de man en vrouw in dit voorbeeld weten niet wat groot en klein is, en hebben nooit gemeten..
en dan hebben ze sex... (jaja!!)
en de man verdwijnt met zak en al in dr doos..
wat is het dan? heeft die man een kleintje,
of heeft die vrouw een grote doos?
Nou, voor alle vrouwen, durf ik niet te zeggen, maar als ik zo om me heen hoor hebben de meeste vrouwen liever een dikke pik dan een dunne :-)quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik dus ook wel vaker. Dikte is belangrijker dan lengte. Is dat voor alle vrouwen zo?
Dat is nou de reden dat mannen niet met koeien moeten neuken...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef 1DIOOT het volgende:
Ok. Maar stel.. de man en vrouw in dit voorbeeld weten niet wat groot en klein is, en hebben nooit gemeten..
Weer een reden om de wereld mooi te vindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef muizemeis het volgende:
Nou, voor alle vrouwen, durf ik niet te zeggen, maar als ik zo om me heen hoor hebben de meeste vrouwen liever een dikke pik dan een dunne :-)
Kijk, je vagina WAND wordt gestimuleerd, hoe dikker de pik hoe meer druk op de vaginawand, des te beter voel je de pik door je vagina gaan.
Gevingerd worden met twee vingers is stukken beter dan maar met één nietwaar??
Ach ja, standaard opmerkingen met standaard antwoorden... gelukkig hebben we simpele zielen in overvloed....quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat zeggen ook alleen maar mensen met een kleine![]()
* kijkt in fotoboek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Weer een reden om de wereld mooi te vinden![]()
"..it's like throwing a hotdog down a hallway." -- Family Guyquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef SeLang het volgende:
De meeste mannen zullen echter nooit tegen een vrouw zeggen dat ze weinig voelden van de sex omdat ze een te grote doos heeft omdat ze bang zijn om haar (onnodig) te kwetsen.
Ja, die snapte ik ook niet.quote:
ach, dr komt verder weinig zinnigs uit, vast even postquota opkrikken ofzoquote:
Kun je ter verduidelijking een foto plaatsen waarop je met een schuifmaat de inwendige diameter en de diepte van je doos meet, zodat wij jouw stelling kunnen onderschrijven?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef _simone_ het volgende:
ik weet van mezelf dat ik redelijk strak ben, groot of klein weet ik niet...
my fucker zegt iig dat het soms zelfs pijn kan doen als hij in me gaat dus tjah![]()
En dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ach ja, standaard opmerkingen met standaard antwoorden... gelukkig hebben we simpele zielen in overvloed....
Haha, grapjas! verder wel een goed topique! Het is altijd de kerel die een te grote of te kleine heeft, nooit de vrouw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef SeLang het volgende:
Als man weet je bijvoorbeeld dat als je piem0l kleiner is dan ca 18-20cm dat je dan een kleintje hebt.
Misschien heeft ie een te kort toompje, heeft dan niks met strak te maken. Besnijden ofzo is oplossingquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef _simone_ het volgende:
ik weet van mezelf dat ik redelijk strak ben, groot of klein weet ik niet...
my fucker zegt iig dat het soms zelfs pijn kan doen als hij in me gaat dus tjah![]()
Dat had ik ook met m'n ex. Ik vond dat hij gigantisch groot geschapen was. En ja hij was echt groot, durex xl past hem niet eens. Ik had er ook echt moeite mee. Z'n huidige vriendin heeft nergens last van.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef 1DIOOT het volgende:
Jullie pasten gewoon niet bij / in elkaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:55 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Dat had ik ook met m'n ex. Ik vond dat hij gigantisch groot geschapen was. En ja hij was echt groot, durex xl past hem niet eens. Ik had er ook echt moeite mee. Z'n huidige vriendin heeft nergens last van.
Hij vond dus dat het aan mij lag, en dat ik te klein was. Maar zegt dat wat over mij of over z'n vriendin?
uitgewoonde doosquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:55 schreef badlittlegirl het volgende:
over z'n vriendin?
(Bijna) elke vrouw kan elke maat aan. Immers, kort door de bocht, d'r kan ook een baby door heen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:55 schreef badlittlegirl het volgende:
Dat had ik ook met m'n ex. Ik vond dat hij gigantisch groot geschapen was. En ja hij was echt groot, durex xl past hem niet eens. Ik had er ook echt moeite mee. Z'n huidige vriendin heeft nergens last van.
Hij vond dus dat het aan mij lag, en dat ik te klein was. Maar zegt dat wat over mij of over z'n vriendin?
Ik moest echt goed nat zijn en dan ging het nog met moeite.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:57 schreef mimi112 het volgende:
[..]
Jullie pasten gewoon niet bij / in elkaar
En met andere lovers?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:03 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik moest echt goed nat zijn en dan ging het nog met moeite.
Net als dat nummer van Madonna.... Like a virgin.
Strak is goed. Tenminste vind ik. Als je het zo uitlegt denk ik inderdaad dat het meer aan je ex lag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef badlittlegirl het volgende:
Nooit problemen gehad... hoorde altijd wel dat het krap was, niet dat ik ze hoorde klagen.
Ik denk dat ik m'n ex beledigd heb ofzo... had hem recht in z'n gezicht gezegt dat z'n lul te groot was.
Hij probeert het "probleem" bij mij neer te leggen.
Zeg schattebout, ik vind een hoop goed, maar er kan niet zomaar een baby doorheen hoor!! Dan krijg je eerst weeën die de boel oprekken. Ooit wel eens de term 'ontsluiting' gehoord?? Dat betekent dat je bekken uit elkaar trekt zodat er opeens wel tien centimeter ruimte is die er normaliter níet is...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:59 schreef Averon het volgende:
[..]
(Bijna) elke vrouw kan elke maat aan. Immers, kort door de bocht, d'r kan ook een baby door heen.
Als die vent dacht dat het aan jou lag, tja, lijkt me erg sterk.
Daarom, typte ik ook, 'kort door de bocht', ik heb braaf opgelet bij biologie hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef muizemeis het volgende:
Zeg schattebout, ik vind een hoop goed, maar er kan niet zomaar een baby doorheen hoor!! Dan krijg je eerst weeën die de boel oprekken. Ooit wel eens de term 'ontsluiting' gehoord?? Dat betekent dat je bekken uit elkaar trekt zodat er opeens wel tien centimeter ruimte is die er normaliter níet is...
ow gelukkig, ik schrok alquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef Averon het volgende:
[..]
Daarom, typte ik ook, 'kort door de bocht', ik heb braaf opgelet bij biologie hoor.
Whahaha, SeLang is back!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef SeLang het volgende:
Weten vrouwen eigenlijk van zichzelf of ze een grote of een kleine doos hebben ?
Als man weet je bijvoorbeeld dat als je piem0l kleiner is dan ca 18-20cm dat je dan een kleintje hebt. Dat is makkelijk te checken dus de meesten weten dat wel van zichzelf.
Maar bij een vrouw is dat lastiger op te meten dus als een vrouw een te grote doos heeft dan weet ze dat waarschijnlijk alleen maar omdat haar partner(s) haar dat hebben verteld. De meeste mannen zullen echter nooit tegen een vrouw zeggen dat ze weinig voelden van de sex omdat ze een te grote doos heeft omdat ze bang zijn om haar (onnodig) te kwetsen. Tenslotte kan ze er zelf ook weinig aan doen.
Dus terug naar de vraag: weten vrouwen eigenlijk wel of ze een (te) grote of een kleine doos hebben?
Hierbij mijn mening: precies goed. Ontspannen wanneer het ontspannen moet zijn, maar zonder wijd te worden. Strak genoeg, maar niet te strak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whahaha, SeLang is back!![]()
Ik ben me er wel van bewust dat ik een behoorlijke cameltoe heb, dus best wel grote buitenste schaamlippen maar of ik wijd ben zou ik echt niet weten. Dan moet ik toch echt op de meningen van anderen af gaan en het schijnt dat ik in dat opzicht een beetje middelmatig ben. Niet echt wijd maar ook zeker niet strak.
En nu goed:quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hierbij mijn mening: precies goed. Ontspannen wanneer het ontspannen moet zijn, maar zonder wijd te worden. Strak genoeg, maar niet te strak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |