we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlanderquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef SuperRogier het volgende:
Ga met je homies, dan kom je vast wel binnen
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het isquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort actiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef thomzor het volgende:
Sla je andere medelanders, die verpesten het voor jou
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort acties
agressief nou nou wat agressief zie ik eruitquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het is![]()
Istanbul schijnt ook heel hip te zijn om uit te gaan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
geen petje, ik had gewoon een zilveren kettinkje om niks bijzondersquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.
Kleding wel in orde? (dus geen petje, kijkshop-goud, witte gympen)
Hunquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Overlast het volgende:
Soms is het inderdaad vervelend dat ook portiers aan kansreknening doen.
De week was gisteravond inderdaad al 1 dag oud...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef Adelante het volgende:
Even nog over die drukke week, hoe is dat zo gekomen?
Extase!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Roellio het volgende:
Hier in Alkmaar zit een discotheek daar komen alleen maar Marokkanen, Turken en Antillianen. Misschien kun je daar heen.
De sfeer is er iig altijd dolletjes.
Tuurlijk, in den beginne waren er portiers die mensen weigerden en toen werden die mensen maar relmarokkanenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
Michael heeft het toch ook gedaan, en moet je kijken wat er van hem is gewordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?![]()
Trieste zaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef fokbruce het volgende:
[..]
geen petje, ik had gewoon een zilveren kettinkje om niks bijzonders
zwarte shirt en gewoon normale schoenen
maar als je 1 keer geweigerd word kan je er nog wel om lachen, zo van haha laat hem lekker kennelijk ziet hij mij als een mafiabaas ofzo
maar 12 x![]()
Natuurlijk wel:quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef fokbruce het volgende:
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?![]()
Dude dát is WHACK.quote:
quasi versierderik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Nawien het volgende:
Nou in sommige dingen zit wel een kern van waarheid. Zoals het weigeren van iemand zonder meisje bij zich. Dan wordt het een hengstenbal. Gelukkig ging ik altijd met vriendinnen uit. Ooit was een keer een maat van me ook geweigerd omdat ie nikes aanhad. Vind ik opzich ook wel te begrijpen. Ik bedoel, als nikes mogen, mogen petjes ook !
Aangifte doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef fokbruce het volgende:
ik weet niet wat ik nou moet doen
Je bent Chris Rock niet. Wake up.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Kiteless het volgende:
Vent, als ik sta te pinnen kijk ik niet angstig over mijn schouder om te checken of er portiers staan hoor,
ik sta op de uitkijk voor kutmarokkanen !
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef BrauN het volgende:
Schmink van een gothic op doen en het dan nog eens proberen? Dat benadert in ieder geval het Arabisch uiterlijk!
Ok.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:07 schreef BrauN het volgende:
Ga door Roermond rijden en dingen meemaken en dan topics openen ofzo!
Wat heb jij liever als bareigenaar:quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef dady het volgende:
Je kan er wel grappen overmaken maar het is wel vrij genaaid. Vooral als ik met andere jongens ben die ook getint zijn, dan kom je met zijn allen niet binnen, maar in mijn hometown ken ik zo goed als elke eigenaar, omdat ik als klein jongetje overdag veel in uitgaansgelegenheden te vinden was, dus mag ik wel naar binnen. Maar het is wel fucking bullshit.
De reden dat Marokkanen geweigerd worden in cafes en discotheken is niet omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat Marokkanen in het verleden met grote regelmaat betrokken waren bij problemen in en om de gelegenheden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
wat voor fucking boodschap heb ik daaraan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef maartena het volgende:
[..]
De reden dat Marokkanen geweigerd worden in cafes en discotheken is niet omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat Marokkanen in het verleden met grote regelmaat betrokken waren bij problemen in en om de gelegenheden.
Dat jij er NU niet inkomt heb je dus indirect te danken aan de Marokkanen die rotzooi zitten te trappen. Jij mag dan wel een gigantische toffe peer zijn die nooit problemen maakt, maar door de slechte reputatie van je medelanders boet je dus vrolijk mee voor de rotzooi die zij hebben veroorzaakt.
zwarte sweatshirt met daarop de tekst "not good in gambling"quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef TC03 het volgende:
Hoe kleed je je dan? 'Wij' als autochtonen kunnen misschien zeggen waar jouw (schijnbaar) negatieve uitstraling aan ligt.
dat scenario spookte inderdaad door mn achterhoofd (wel heel ver)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef XiChico het volgende:
Gewoon terugkomen met een pistool en die hele motherfucker volpompen met lood. Of zijn auto opzoeken en die een grote beurt geven. Het heeft geen zin, je kunt er voor opgepakt worden, maar he.. je bent je frustratie even kwijt.
ja dat kan ik wel doen, maar goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:02 schreef MrSASO het volgende:
Volgende keer alleen naar de deur toe lopen en doen alsof je je matties niet kent.
Werkt gegarandeerd en alleen komt iedereen binnen.
Of shoot een meisje van straat en beloof haar een baco als ze samen met jou naar binnen wil gaan.
Tja... net zoals lang niet alle Amerikanen zo dom zijn als Bush krijgen toch "De Amerikanen" van alles de schuld..... het is klote, maar je bent het slachtoffer geworden van het negatieve stereotype.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:08 schreef fokbruce het volgende:
wat voor fucking boodschap heb ik daaraan?
je zou eens in mijn schoenen moeten staan dat meen ik echt
ik begin echt moedeloos te worden hiervan, dan doe je zo je best in de maatschappij en krijg je stank voor dank. Nee bedankt heren portiers![]()
Komkom, niet doordraaien. Als je even rustig ademhaalt en het terugleest zie je zelf ook dat dit ook weer wat overtrokken is. Desondanks lijkt het me behoorlijk lullig.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:12 schreef fokbruce het volgende:
[..]
dat scenario spookte inderdaad door mn achterhoofd (wel heel ver)
de maatschappij accepteert mij niet
nou dan gooi ik mezelf van een gebouw af ofzo
of ga ik de gevangenis in, waarom doe ik al die moeite hard werken , studeren enzovoort
ik heb nooit iemand kwaad gedaan!!
Bronquote:Deurbeleid disco's strenger bekeken
20-9-2006 Woensdag start het Panel Deurbeleid, om discriminatie bij clubs of discotheken te voorkomen. Elf clubs doen aan het initiatief mee. Zij gaan duidelijker communiceren over hun deurbeleid. Mensen die vinden dat zij gediscrimineerd worden, kunnen een klacht indienen.
Burgemeester Cohen verzorgt de aftrap woensdag in discotheek Escape op het Rembrandtplein, samen met politie, de horecavereniging, JAA en Argan.
Het deurbeleid is al jaren onderwerp van discussie. Veel jongeren voelen zich gediscrimineerd, ook omdat het vaak niet duidelijk is op welke gronden ze worden geweigerd.
Niet trendy genoegquote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Opzich word er redelijk lacherig over gedaan maar het is zeker een probleem dat onderschat word.
Ik ben zelf licht getint, heb een Nederlandse moeder en m'n vader zal wel ergens uit het Oosten komen, ken hem verder niet. (ben dus in principe gewoon 100% een Nederlander maar dan met een kleurtje)
Maar ik ben ook al een aantal keren geweigerd om de meest achterlijke dingen.
Voor de duidelijkheid, bijna al m'n vrienden en vriendinnen zijn blank dus ze kunnen niet zeuren over mijn vriendengroep.
2 voorbeelden:
Voorbeeld 1.
Arnhem.
We waren met een stuk of 10 lui.
Een paar lui hadden witte schoenen aan, waaronder ik.
Iedereen mocht gewoon naar binnen en ik werd tegen gehouden.
Ja je schoenen zijn niet trendy genoeg??!?
WTF, mijn schoenen niet trendy genoeg.. half Nederland loopt toch met K-Swiss schoenen, wat is daar ineens mis mee.
Een aantal vrienden die soort gelijke schoenen aan had mochten wel naar binnen.
Toen zijn we uiteindelijk maar ergens anders heen gegaan.
Voorbeeld 2.
Breda.
We waren een weekend in Breda en het leek ons leuk om daar uit te gaan.
Weer met een grote groep.
De helft stond al in de rij en toen begon het gezeik weer.
Jij komt niet binnen, je broek is te wijd??!?!?
Daarna waren m'n schoenen ineens het probleem en na veel praten van o.a. mn vrienden mocht ik wel naar binnen.. maaar dan moest ik wel m'n polo uit doen en in een simpel shirtje lopen.![]()
Ik heb me er min of meer al bij neer gelegd maar dit kan toch eigenlijk niet.
Ben in beide gevallen maar weg gegaan maarja, ik kan me voorstellen dat mensen echt door het lint gaan om dit soort dingen.
Vooral die tyfus smoesjes en de willekeur die ze hanteren.
Het gaat echt nergens meer over hier in Nederland.
Dat is niet helemaal waar. Ze zijn alleen overmatig risicomijdend.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef sobriquet het volgende:
inschattingsvermogen van 0,0.
Ja, daar heb je het al. Mijn avond zou verpest zijn als ze jou binnen laten. Sta je daar gezellig met al je blanke vrienden over blanke dingen te praten, komt er een mocro binnen. Dan vallen de gesprekken wel dood ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:10 schreef fokbruce het volgende:
[..]
zwarte sweatshirt met daarop de tekst "not good in gambling"
lichtblauwe spijkerbroek
beige instappers
luchtje op van dolce and gabbana
wat gel in mn haar
Oorzaak - gevolg he.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze zijn alleen overmatig risicomijdend.
Op de TS voornamelijk. Maar de constatering staat los van de TS, die is algemeen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Blue eagle reageer je nou op TS of op mijn bericht?
wat moet ik aanpassen dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
Je moet je aanpassen aan de maatschappij en niet andersom.
Dat zouden meer mensen moeten doen. En als dat gebeurt, mag jij overal naar binnen.
Ik had het je toch al verteld, het ligt niet aan jou jongen.. Ik quote even mijzelf in de topic:quote:Op woensdag 20 september 2006 20:45 schreef fokbruce het volgende:
[..]
wat moet ik aanpassen dan?
facelift?
bij alle tenten in rotterdam centrum man, hollywood, baja beach club gewoon praktisch alle tenten die je daar hebtquote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Metal_Mart het volgende:
Fokbruce, je hebt nog steeds niet verteld bij welke tenten je bent geweest.
Of ga naar een tent waar allochtonen ook komen, probleem meteen opgelost.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef fokbruce het volgende:
[..]
bij alle tenten in rotterdam centrum man, hollywood, baja beach club gewoon praktisch alle tenten die je daar hebt
en in scheveningen bij topkapi en bij een andere ben de naam kwijt
kijk en ik kom uit een dorpje ergens in provincie utrecht dus het is gewoon zuur zoiets
Wordt je bij Topkapi geweigert? Das een tent voor arabisch volk.. zal wel heel flauw zijn, zelfs ik kom daar binnen.. (misschien omdat ik een vriendin heb die niet nederlands is...)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef fokbruce het volgende:
[..]
bij alle tenten in rotterdam centrum man, hollywood, baja beach club gewoon praktisch alle tenten die je daar hebt
kijk en ik kom uit een dorpje ergens in provincie utrecht dus het is gewoon zuur zoiets
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je bent Chris Rock niet. Wake up.
Flauwekul, dit is gewoon discriminatie en je zou er zelfs aangifte voor kunnen doen. Maar ja tegen wiequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef thomzor het volgende:
Sla je andere medelanders, die verpesten het voor jou
Sorry, maar in Hollywood heb ik altijd ZAT allochtonen zien rondlopen. Ben er de laatste 2 / 3 jaar niet meer geweest, dus ik weet niet of dat inmiddels veranderd is.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef fokbruce het volgende:
[..]
Ook, maar ze hebben wel een punt ! Of rij jij liever tegen een kerel aan?quote:
What would Brian Botano do !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Thunk het volgende:
Vraag aan Michael Jackson wat hij zou doen
Dat was 5 jaar geleden zo hoor, tegenwoordig zijn er alleen nog maar 16-jarige blonde sletjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Roellio het volgende:
Hier in Alkmaar zit een discotheek daar komen alleen maar Marokkanen, Turken en Antillianen. Misschien kun je daar heen.
En waar is dat precies?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:07 schreef flubub het volgende:
[..]
Dat was 5 jaar geleden zo hoor, tegenwoordig zijn er alleen nog maar 16-jarige blonde sletjes
Negers komen daar niet meer binnen! Dat is nu toch wel duidelijk!quote:
Jong vuilak ik ben geen neger!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Negers komen daar niet meer binnen! Dat is nu toch wel duidelijk!![]()
Het is niets om je voor te schamen hoor!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jong vuilak ik ben geen neger!
Hahaha.. Dit is toch wel heel openlijk racistisch.. Ik denk wel dat je gelijk hebt als je zegt dat hij voorzichtig moet zijn met gelijk racist roepen maar je eerste opmerking is toch wel dom hoor..!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:50 schreef slaapkamermug het volgende:
TS stel je niet aan.
Getint tuig zorgt nou eenmaal altijd voor problemen. En misschien ben je wel gewoon te lelijk om binnen te mogen komen. Gelijk maar racist lopen roepen![]()
Nee hoor ik ben verre van racist. Ik kijk naar de feiten. Als ik zie dat marokkanen voor veel problemen zorgen tijdens het uitgaan haat ik marokkanen om hun ras? beetje krom....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Hahaha.. Dit is toch wel heel openlijk racistisch.. Ik denk wel dat je gelijk hebt als je zegt dat hij voorzichtig moet zijn met gelijk racist roepen maar je eerste opmerking is toch wel dom hoor..!![]()
Waar werkte je dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik heb vroegah een tijdje als doorbitch gewerkt en moet zeggen dat ik me erg verdrietig voelde bij het beleid.
Regel was simpelweg het weigeren van alles wat getint of gekleurd was, mits er een vrouw aan vastzat.
Later heb ik deze 'regel'nog wel kunnen ombuigen naar ; alles weigeren waar sowieso geen vrouw aan vast zat.
Moedeloos werd ik ervan.
Ok, ik ben absoluut VOOR het weigeren van grote groepen mannen, maar dan moet je geen onderscheid gaan maken tussen afkomst. Beoordeel liever op gepaste kleding/houding.
Helaas doe je er weinig aan; de gemiddelde beveiligingsmedewerker van een club is nog te dom om zijn eigen reet te vegen en goeie beleidsmakers zul je in clubmanagement ook niet terugvinden.
Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het moet voelen om zo je avond verneukt te zien worden..en niet 1 keer, maar met regelmaat.
Ik vind het oprecht echt vreselijk waardeloos voor je en kan je alleen aanraden eens bij onze ooster en zuiderburen te gaan stappen. Soepeler beleid, prima sfeer en even mooi vrouwen !
Gebeurt dat echt?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Pracissor het volgende:
Sinds wanneer word je op 'lelijkheid' geweigerd?
wat interesseert mij die vrouwen nouquote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef SHE het volgende:
Ik heb vroegah een tijdje als doorbitch gewerkt en moet zeggen dat ik me erg verdrietig voelde bij het beleid.
Regel was simpelweg het weigeren van alles wat getint of gekleurd was, mits er een vrouw aan vastzat.
Later heb ik deze 'regel'nog wel kunnen ombuigen naar ; alles weigeren waar sowieso geen vrouw aan vast zat.
Moedeloos werd ik ervan.
Ok, ik ben absoluut VOOR het weigeren van grote groepen mannen, maar dan moet je geen onderscheid gaan maken tussen afkomst. Beoordeel liever op gepaste kleding/houding.
Helaas doe je er weinig aan; de gemiddelde beveiligingsmedewerker van een club is nog te dom om zijn eigen reet te vegen en goeie beleidsmakers zul je in clubmanagement ook niet terugvinden.
Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het moet voelen om zo je avond verneukt te zien worden..en niet 1 keer, maar met regelmaat.
Ik vind het oprecht echt vreselijk waardeloos voor je en kan je alleen aanraden eens bij onze ooster en zuiderburen te gaan stappen. Soepeler beleid, prima sfeer en even mooi vrouwen !
Extase inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Roellio het volgende:
alsof ik daarvoor gekozen hebquote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef Concordsky het volgende:
nóg nergens geweigerd.... moet je ook maar geen marokaan zijn
Ik snap je redenering in principe wel maar verplaats je bijvoorbeeld eens in mij.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Op de TS voornamelijk. Maar de constatering staat los van de TS, die is algemeen.
Ter info: niks tegen onze vriendelijke medelanders van oorspronkelijk buitenlandse komafEcht niks, maar ga niet doen alsof het raar is dat je niet naar binnen mag, that's all
Dus je wilt emigreren, maar waarnaartoe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:36 schreef 455H07E het volgende:
Heel verhaal.
En aan de vaak simpele denkwijze van veel uitsmijters en blijkbaar ook veel anderen als ik dit topic zo lees.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef maartena het volgende:
[..]
De reden dat Marokkanen geweigerd worden in cafes en discotheken is niet omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat Marokkanen in het verleden met grote regelmaat betrokken waren bij problemen in en om de gelegenheden.
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:09 schreef ThE_ED het volgende:
In Rotterdam zijn ze verplicht je een infoblaadje te geven over de regels en waarom je geweigerd bent! Als dat onterecht is kun je ze denk ik daarop ook nog eens aanklagen, maar ik zou zoiets hebben "voor mij hoeft dat niet meer". Maar die foldertjes moeten ze verplicht aan je geven als je er om vraagt!
Marokkanen komen er niet in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En wat staat er in het infoblaadje?
ik weet niet ik kom bijna nooit in tenten met een deurbeleid.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies?
Moeten de uitsmuiters dan een soort van formuliertje invullen ofzo?
En wat staat er in het infoblaadje?
Daar bereik je toch niks mee, er zitten zoveel mazen in de wet waardoor club eigenaren door bepaalde regelingen zonder reden alles en iedereen kan weigeren. Dit is echt iets wat je niet kan winnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik weet niet ik kom bijna nooit in tenten met een deurbeleid.
Maar je krijgt als het goed is een folder in ieder geval met de selectiecriteria en met info hoe je bezwaar kunt maken tegen je weigering.
en best gezellig, een welkomshaag van uitsmijtersquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Roellio het volgende:
Puur discriminatie inderdaad. En heel triest voor TS dat hem dat zo is overkomen, dat vergalt je avond niet alleen, dat geeft je gewoon een kutgevoel voor langere tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:25 schreef northernlight81 het volgende:
Flauwekul, dit is gewoon discriminatie en je zou er zelfs aangifte voor kunnen doen. Maar ja tegen wie
Die pasjes is toch om mensen waarvan je weet dat ze geen gezellige bedoelingen hebben buiten te houden. Geen mensen die er voor het eerst komen.
Ze hebben allerlei afspraken gemaakt met de Gemeeente en de Jongerenraad hier waardoor ze zich verplichten zich aan de betreffende regels te houden. Maar idd zal het niet eenvoudig zijn zomaar bezwaar te maken, maar als je die foldertjes al niet krijgt en dat ook maar laa zitten dan maak je ze het wel heel makkelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:33 schreef Beukertje het volgende:
[..]
Daar bereik je toch niks mee, er zitten zoveel mazen in de wet waardoor club eigenaren door bepaalde regelingen zonder reden alles en iedereen kan weigeren. Dit is echt iets wat je niet kan winnen.
Moet je niet vaak betalen voor die clubs en discotheken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het trouwens niet 12x geprobeerd, ik had gewoon een paar meiden op straat aangesproken en gevraagd of ze even mee naar binnen wilden als 'partner'.
daarbij schrok ik ook van een aantal I dont care reacties in dit topic, van mensen die het hardst roepen tegen buitenlanders of allochtonen als er iets gebeurt en nu hun schouders ophalen... domme mensen hier op FOK!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het trouwens niet 12x geprobeerd, ik had gewoon een paar meiden op straat aangesproken en gevraagd of ze even mee naar binnen wilden als 'partner'. Ik had dat wel gedaan en als je er niet heel eng uitziet de meeste andere meisjes waarschijnlijk ook wel.
Dan betaal je toch voor ze?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef ThE_ED het volgende:
Moet je niet vaak betalen voor die clubs en discotheken?
het is de randstad, in eindhoven kom je vaak bijna overal veel gemakkelijker naar binnen, bijvoorbeeld in de club waar ik werk. soms zie je voordelen ten opzichte van allochtonen wel eens, maar ik zie net zoveel dingen gebeuren onder de autochtone bevolking, om maar even met deze misselijke termen te spreken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan betaal je toch voor ze?
Eigenlijk is dat ook meer dan belachelijk natuurlijkEigenlijk is het al belachelijk dat je moet voorstellen een vreemde dame op straat te vragen om even mee naar binnen te gaan. Triest.
Ja maar dan moet je er wel bij zeggen, dat het enkel homotenten betreft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef GoodNews het volgende:
Doet me een deugd dat er toch nog een goed deurbeleid gevoerd word. Ken in Antwerpen tenten waar geen ene zwarte komt haha!
en waarom mogen zwarten van jou niet binnen dan? omdat ze het niet zo goed doen in blacklight als blanken? :s.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef GoodNews het volgende:
Doet me een deugd dat er toch nog een goed deurbeleid gevoerd word. Ken in Antwerpen tenten waar geen ene zwarte komt haha!
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklightquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waarom mogen zwarten van jou niet binnen dan? omdat ze het niet zo goed doen in blacklight als blanken? :s.
ik zou niet weten wat een club zonder negers moet. ze kunnen goed dansen, ze zeiken niet over de prijzen van drankjes en geven sneller fooi, ze gaan ook eerder de dansvloer op, ik zie hetde blanke medemens bij mij in de club nog niet zo snel doen... een gezonde mix van allerlei mensen is altijd fijn, of je nou zwart, geel, rood, roze of wit bent...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
[afbeelding]
nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
Kan ik me ook goed voorstellen, alleen zou ik niet bij de pakken neerzitten. Ik ben ook wel es geweigerd hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...
Ah dan is het goed, dat zou zonde zijn. Op welk stuk van emigreren doel je? Dat ontgaat me even, maar ik moet wel toegeven dat ik niet alles heb gelezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:34 schreef 455H07E het volgende:
Hey Nawien, ik trek me er ook niets van aan. Ik had dat stukje meer geschreven als een fictief persoon omdat het in dit topic past. Er zijn dingen dus overdreven. Maar ik kan het begrijpen dat men zich zo voelt.
Maar dat stuk over emigreren klopt wel, maar dat heeft meer met liefde te maken dan me niet thuis voelen in Nederland.
Klopt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef MacKniver het volgende:
Je kunt ook niet uitgaan en een goed boek lezen!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
[afbeelding]
Mwhaha.. sukkeltje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef GoodNews het volgende:
ben jij nou mongolisch of wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Mwhaha.. sukkeltje!
'zwarten' komen heel veel plekken binnen hoor.. Bij sommige tenten komen bepaalde groeperingen die zich op een bepaalde manier gekleed hebben niet naar binnen. (en dat is alleen maar goed). voor de rest; Als je je normaal kleedt (maakt niet uit of je marokaan, turks, grieks, nederlands etc..) weet ik veel wat ben.. kom je gewoon naar binnen hoor..
Misschien geldt dat in Antwerpen, maar hier in NL komt bijna iedereen die ene beetje fatsoenlijk gekleed en eruit ziet/doet gewoon overal binnen!!![]()
Instappers.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ben jij nou mongolisch of wat?
ik was goed gekleed en zie er niet slecht uit
toch geweigerd bij 12 tenten? wat een naiefe drol ben jij
je moest eens in mijn schoenen staan
bedankt
Over het algemeen kan ik de opmerkingen ook wel hebben hoor, lekker boeie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Join de metalscene. Van nature heeft deze subcultuur het niet echt op buitenlanders, maar als er een bij zit die echt metalhead is, is ie altijd welkom.
www.nsbm.comquote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.
Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
Ik refereerde op geen enkele wijze naar jou..quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ben jij nou mongolisch of wat?
ik was goed gekleed en zie er niet slecht uit
toch geweigerd bij 12 tenten? wat een naiefe drol ben jij
je moest eens in mijn schoenen staan
bedankt
Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.
Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
Dat is nog best te doen, mits je toegewijd genoeg bent.. Je kunt nu eenmaal niet je huidskleur veranderen..quote:Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.
Logisch, als nederlanders zich misdragen in het buitenland.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Heatseeker het volgende:
Laatst waren wij met de hele compagnie stappen in Hannover. We kwamen nergens binnen omdat er niet lang geleden daar grote onrust is geweest met nederlanders. En we moesten bijna overal onze ID laten zien.
![]()
Als er ergens heibel is zijn er 9 van de 10 keer mannen bij betrokken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Toen ik nog als barkeeper werkte bij een bekend Amsterdams feestcafe moesten we ook wel eens portiers-dienst doen. Als er gezeik was in de zaak, was dat vaak wel met Marokkanen. Die werden dan vaak ook in grotere groepen geweigerd. Mi wel terecht!
mannen in grote groepen met weinig vrouwen erbij worden thans ook vaak geweigerd hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:04 schreef fokbruce het volgende:
[..]
Als er ergens heibel is zijn er 9 van de 10 keer mannen bij betrokken.
Weet je wat. Weiger alle mannen![]()
vaak zijn het mannen met vriendin die de boel verbouwen omdat iemand aan vrouwlief komtquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mannen in grote groepen met weinig vrouwen erbij worden thans ook vaak geweigerd hoor.
Hoe weet je dat nou als je zo vaak geweigerd bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:40 schreef fokbruce het volgende:
[..]
vaak zijn het mannen met vriendin die de boel verbouwen omdat iemand aan vrouwlief komt
dus weiger gewoon alle mannen
onderzoek heeft uitgewezen dat in 9 van de 10 keer mannen de oorzaak zijn van gevechten
wigeren die handel dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |