abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:00:30 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42050977
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en waarom mogen zwarten van jou niet binnen dan? omdat ze het niet zo goed doen in blacklight als blanken? :s.
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:06:11 #152
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42051084
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:

[..]

hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
[afbeelding]
ik zou niet weten wat een club zonder negers moet. ze kunnen goed dansen, ze zeiken niet over de prijzen van drankjes en geven sneller fooi, ze gaan ook eerder de dansvloer op, ik zie hetde blanke medemens bij mij in de club nog niet zo snel doen... een gezonde mix van allerlei mensen is altijd fijn, of je nou zwart, geel, rood, roze of wit bent...

maar goed... hoe praat je een racist dat idee aan zijn kop he .
overigens SHE, wanneer ben jij ergens weer te bewonderen? kom je vanavond naar aquaviva? .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:20:31 #153
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42052803
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:28:26 #154
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42052999
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...
put
your
clothes
on!
pi_42053152
Hey Nawien, ik trek me er ook niets van aan. Ik had dat stukje meer geschreven als een fictief persoon omdat het in dit topic past. Er zijn dingen dus overdreven. Maar ik kan het begrijpen dat men zich zo voelt.

Maar dat stuk over emigreren klopt wel, maar dat heeft meer met liefde te maken dan me niet thuis voelen in Nederland.
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:19:00 #156
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42054442
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...
Kan ik me ook goed voorstellen, alleen zou ik niet bij de pakken neerzitten. Ik ben ook wel es geweigerd hoor , al is dat niet echt vaak gebeurt, iets van 2x, maar komop: je laat je avond tog niet verpesten door mofo's die er plezier in hebben om jou te weigeren? Ik sta daarboven, maar ik ben inmiddels ook wat ouder dus het kan zijn dat ik dingen iets anders bekijk
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:22:04 #157
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42054538
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:34 schreef 455H07E het volgende:
Hey Nawien, ik trek me er ook niets van aan. Ik had dat stukje meer geschreven als een fictief persoon omdat het in dit topic past. Er zijn dingen dus overdreven. Maar ik kan het begrijpen dat men zich zo voelt.

Maar dat stuk over emigreren klopt wel, maar dat heeft meer met liefde te maken dan me niet thuis voelen in Nederland.
Ah dan is het goed, dat zou zonde zijn. Op welk stuk van emigreren doel je? Dat ontgaat me even, maar ik moet wel toegeven dat ik niet alles heb gelezen
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:20:38 #158
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42062798
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef MacKniver het volgende:
Je kunt ook niet uitgaan en een goed boek lezen!
Klopt!
Waarom zou je na een drukke week, ook nog eens een drukke discotheek gaan opzoeken.
Gewoon lekker thuis uitrusten. Lekker op zaterdavond Dancing on Ice kijken
pi_42063662
Lekker voor je TS.
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_42065666
Hmm, ben nog nooit geweigerd. 1keer moest ik mijn paspoort laten zien, en juist toen had ik m niet bij me Maar na een gesprekje met de desbetreffende portier mocht ik gewoon naar binnen . Alleen kom ik nooit ongeschonden door die metaal detector door mn gehoorapparaten , maar dat weten ze nu wel.

@TS
Ga eens in Groningen stappen
pi_42067756
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:

[..]

[afbeelding]

Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42068475
Join de metalscene. Van nature heeft deze subcultuur het niet echt op buitenlanders, maar als er een bij zit die echt metalhead is, is ie altijd welkom.
^_
pi_42068752
Wie heeft TS z'n soort hier toegelaten? Is er op Fok dan helemaal geen toelatingsbeleid? Ik ga wel ergens anders heen...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42069729
Tsk. Klagen dat ze niet niet naar binnen mogen.. straks willlen ze ook nog voorin de bus gaan zitten
pi_42076782
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef GoodNews het volgende:
Doet me een deugd dat er toch nog een goed deurbeleid gevoerd word. Ken in Antwerpen tenten waar geen ene zwarte komt haha!
Mwhaha.. sukkeltje!

'zwarten' komen heel veel plekken binnen hoor.. Bij sommige tenten komen bepaalde groeperingen die zich op een bepaalde manier gekleed hebben niet naar binnen. (en dat is alleen maar goed). voor de rest; Als je je normaal kleedt (maakt niet uit of je marokaan, turks, grieks, nederlands etc..) weet ik veel wat ben.. kom je gewoon naar binnen hoor..
Misschien geldt dat in Antwerpen, maar hier in NL komt bijna iedereen die ene beetje fatsoenlijk gekleed en eruit ziet/doet gewoon overal binnen!!
pi_42078705
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Mwhaha.. sukkeltje!

'zwarten' komen heel veel plekken binnen hoor.. Bij sommige tenten komen bepaalde groeperingen die zich op een bepaalde manier gekleed hebben niet naar binnen. (en dat is alleen maar goed). voor de rest; Als je je normaal kleedt (maakt niet uit of je marokaan, turks, grieks, nederlands etc..) weet ik veel wat ben.. kom je gewoon naar binnen hoor..
Misschien geldt dat in Antwerpen, maar hier in NL komt bijna iedereen die ene beetje fatsoenlijk gekleed en eruit ziet/doet gewoon overal binnen!!
ben jij nou mongolisch of wat?
ik was goed gekleed en zie er niet slecht uit
toch geweigerd bij 12 tenten? wat een naiefe drol ben jij
je moest eens in mijn schoenen staan
bedankt
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:34:00 #167
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42080231
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:

[..]

bedankt
Instappers.
Die zijn bij veel tenten in strijd met de kledingvoorschriften.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_42098566
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Over het algemeen kan ik de opmerkingen ook wel hebben hoor, lekker boeie.
Maar het gaat mij vooral om het geweigerd worden tijdens het uitgaan, maargoed sommige dingen zullen nooit veranderen dus daar moet je dan maar genoegen mee nemen i guess.
pi_42100123
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Join de metalscene. Van nature heeft deze subcultuur het niet echt op buitenlanders, maar als er een bij zit die echt metalhead is, is ie altijd welkom.
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.

Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
  zondag 24 september 2006 @ 23:23:01 #170
97079 Jeff89
Conquer All
pi_42101218
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.

Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
www.nsbm.com

Extreme tak wellicht, maar de denkbeelden zijn in de hele scene wel vrij veelvoorkomend..
pi_42165342
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:

[..]

bedankt
Ik refereerde op geen enkele wijze naar jou..
Maar goed.. bedankt voor de vriendelijke reactie ; wellicht heeft dit er iets mee te maken dat je nergens binnen gelaten wordt....
pi_42174320
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:

[..]

Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.
^_
pi_42174969
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.
Dat is nog best te doen, mits je toegewijd genoeg bent.. Je kunt nu eenmaal niet je huidskleur veranderen..

Maar er bestaan binnen elke groot genre wel van die stromingen en groeperingen die minder civiele ideeën aanhangen.. Ik baseer m'n idee van metal als accepterende groepering op de personen die ik persoonlijk ken. Mja, tegewoordig schijn je niet meer om van die vervelende lui heen te kunnen.
pi_42176423
Laatst waren wij met de hele compagnie stappen in Hannover. We kwamen nergens binnen omdat er niet lang geleden daar grote onrust is geweest met nederlanders. En we moesten bijna overal onze ID laten zien.

Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:34:37 #175
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42177170
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Heatseeker het volgende:
Laatst waren wij met de hele compagnie stappen in Hannover. We kwamen nergens binnen omdat er niet lang geleden daar grote onrust is geweest met nederlanders. En we moesten bijna overal onze ID laten zien.

Logisch, als nederlanders zich misdragen in het buitenland.
Groot gelijk dat ze dan dit soort beleid opstellen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_42227183
Toen ik nog als barkeeper werkte bij een bekend Amsterdams feestcafe moesten we ook wel eens portiers-dienst doen. Als er gezeik was in de zaak, was dat vaak wel met Marokkanen. Die werden dan vaak ook in grotere groepen geweigerd. Mi wel terecht!
pi_42233372
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Toen ik nog als barkeeper werkte bij een bekend Amsterdams feestcafe moesten we ook wel eens portiers-dienst doen. Als er gezeik was in de zaak, was dat vaak wel met Marokkanen. Die werden dan vaak ook in grotere groepen geweigerd. Mi wel terecht!
Als er ergens heibel is zijn er 9 van de 10 keer mannen bij betrokken.
Weet je wat. Weiger alle mannen
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:15:29 #178
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42233654
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:04 schreef fokbruce het volgende:

[..]

Als er ergens heibel is zijn er 9 van de 10 keer mannen bij betrokken.
Weet je wat. Weiger alle mannen
mannen in grote groepen met weinig vrouwen erbij worden thans ook vaak geweigerd hoor .
put
your
clothes
on!
pi_42234185
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mannen in grote groepen met weinig vrouwen erbij worden thans ook vaak geweigerd hoor .
vaak zijn het mannen met vriendin die de boel verbouwen omdat iemand aan vrouwlief komt
dus weiger gewoon alle mannen
onderzoek heeft uitgewezen dat in 9 van de 10 keer mannen de oorzaak zijn van gevechten
wigeren die handel dus
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:52:04 #180
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42234451
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:40 schreef fokbruce het volgende:

[..]

vaak zijn het mannen met vriendin die de boel verbouwen omdat iemand aan vrouwlief komt
dus weiger gewoon alle mannen
onderzoek heeft uitgewezen dat in 9 van de 10 keer mannen de oorzaak zijn van gevechten
wigeren die handel dus
Hoe weet je dat nou als je zo vaak geweigerd bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')