hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklightquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waarom mogen zwarten van jou niet binnen dan? omdat ze het niet zo goed doen in blacklight als blanken? :s.
ik zou niet weten wat een club zonder negers moet. ze kunnen goed dansen, ze zeiken niet over de prijzen van drankjes en geven sneller fooi, ze gaan ook eerder de dansvloer op, ik zie hetde blanke medemens bij mij in de club nog niet zo snel doen... een gezonde mix van allerlei mensen is altijd fijn, of je nou zwart, geel, rood, roze of wit bent...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
[afbeelding]
nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
Kan ik me ook goed voorstellen, alleen zou ik niet bij de pakken neerzitten. Ik ben ook wel es geweigerd hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het me voorstellen dat als je leuk wilt stappen en je wordt overal geweigerd, alleen maar omdat je er niet blank of hip genoeg uitziet, je avond dan ook behoorlijk verneukt kan zijn. nota bene omdat je er zelf eigenlijk vrij weinig aan kan doen...
Ah dan is het goed, dat zou zonde zijn. Op welk stuk van emigreren doel je? Dat ontgaat me even, maar ik moet wel toegeven dat ik niet alles heb gelezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:34 schreef 455H07E het volgende:
Hey Nawien, ik trek me er ook niets van aan. Ik had dat stukje meer geschreven als een fictief persoon omdat het in dit topic past. Er zijn dingen dus overdreven. Maar ik kan het begrijpen dat men zich zo voelt.
Maar dat stuk over emigreren klopt wel, maar dat heeft meer met liefde te maken dan me niet thuis voelen in Nederland.
Klopt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef MacKniver het volgende:
Je kunt ook niet uitgaan en een goed boek lezen!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
hoho, negroide mensen hebben vaak prachtige witte tanden..die doen het super fly bij blacklight
[afbeelding]
Mwhaha.. sukkeltje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef GoodNews het volgende:
Doet me een deugd dat er toch nog een goed deurbeleid gevoerd word. Ken in Antwerpen tenten waar geen ene zwarte komt haha!
ben jij nou mongolisch of wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Mwhaha.. sukkeltje!
'zwarten' komen heel veel plekken binnen hoor.. Bij sommige tenten komen bepaalde groeperingen die zich op een bepaalde manier gekleed hebben niet naar binnen. (en dat is alleen maar goed). voor de rest; Als je je normaal kleedt (maakt niet uit of je marokaan, turks, grieks, nederlands etc..) weet ik veel wat ben.. kom je gewoon naar binnen hoor..
Misschien geldt dat in Antwerpen, maar hier in NL komt bijna iedereen die ene beetje fatsoenlijk gekleed en eruit ziet/doet gewoon overal binnen!!![]()
Instappers.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ben jij nou mongolisch of wat?
ik was goed gekleed en zie er niet slecht uit
toch geweigerd bij 12 tenten? wat een naiefe drol ben jij
je moest eens in mijn schoenen staan
bedankt
Over het algemeen kan ik de opmerkingen ook wel hebben hoor, lekker boeie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Nawien het volgende:
Simtek en asshole (sorry je naam is iets te om te onthouden), waarom trekken jullie het je zo aan?
Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands. Mijn ma Surinaams en mijn pa Nederlands, maar het zal me echt aan me reet roesten wat anderen van mij vinden. Ik word dan ook niet "gediscrimineerd", maar soms maken mensen wel opmerkingen, maar ik haal meestal me schouders op, of ga ik er keihard op in. Ik ben best een lastige in discussies dus ik lul ze er wel uit. Vallen ze je ook niet meer lastig. Dat je in de club geweigerd wordt is natuurlijk wel een stuk zuurder, maar komop, de wereld vergaat niet. Er zijn veel van die klootzakken, maar das niet overal zo. Probeer ondanks die ellende niet de goede dingen te vergeten.
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Join de metalscene. Van nature heeft deze subcultuur het niet echt op buitenlanders, maar als er een bij zit die echt metalhead is, is ie altijd welkom.
www.nsbm.comquote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.
Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
Ik refereerde op geen enkele wijze naar jou..quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ben jij nou mongolisch of wat?
ik was goed gekleed en zie er niet slecht uit
toch geweigerd bij 12 tenten? wat een naiefe drol ben jij
je moest eens in mijn schoenen staan
bedankt
Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'metalhead' of iemand die in ongeveer die richting intresses had die ook maar een probleem had met mensen van een andere afkomst. Ik denk net dat het DE meest accepterende sub-cultuur is, ironisch genoeg om dat het de sub-cultuur die zich het hardst afprobeert te zetten tegen de main-stream.
Dus ik zou niet zeggen dat 'het metaldom' een van nature racistische/discriminerende sub-cultuur is..
Dat is nog best te doen, mits je toegewijd genoeg bent.. Je kunt nu eenmaal niet je huidskleur veranderen..quote:Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Bepaalde sub-genres binnen de metal zijn vrijwel helemaal blank, en dan met name de blackmetal. De scene is vrij close en je komt er niet erg makkelijk tussen aangezien het nogal een levensstijl is. Je moet jezelf "metal" kleden, en je moet kennis hebben van de bands.
Logisch, als nederlanders zich misdragen in het buitenland.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Heatseeker het volgende:
Laatst waren wij met de hele compagnie stappen in Hannover. We kwamen nergens binnen omdat er niet lang geleden daar grote onrust is geweest met nederlanders. En we moesten bijna overal onze ID laten zien.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |