we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlanderquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef SuperRogier het volgende:
Ga met je homies, dan kom je vast wel binnen
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het isquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort actiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef thomzor het volgende:
Sla je andere medelanders, die verpesten het voor jou
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort acties
agressief nou nou wat agressief zie ik eruitquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het is![]()
Istanbul schijnt ook heel hip te zijn om uit te gaan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
geen petje, ik had gewoon een zilveren kettinkje om niks bijzondersquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.
Kleding wel in orde? (dus geen petje, kijkshop-goud, witte gympen)
Hunquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Overlast het volgende:
Soms is het inderdaad vervelend dat ook portiers aan kansreknening doen.
De week was gisteravond inderdaad al 1 dag oud...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef Adelante het volgende:
Even nog over die drukke week, hoe is dat zo gekomen?
Extase!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Roellio het volgende:
Hier in Alkmaar zit een discotheek daar komen alleen maar Marokkanen, Turken en Antillianen. Misschien kun je daar heen.
De sfeer is er iig altijd dolletjes.
Tuurlijk, in den beginne waren er portiers die mensen weigerden en toen werden die mensen maar relmarokkanenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
Michael heeft het toch ook gedaan, en moet je kijken wat er van hem is gewordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?![]()
Trieste zaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef fokbruce het volgende:
[..]
geen petje, ik had gewoon een zilveren kettinkje om niks bijzonders
zwarte shirt en gewoon normale schoenen
maar als je 1 keer geweigerd word kan je er nog wel om lachen, zo van haha laat hem lekker kennelijk ziet hij mij als een mafiabaas ofzo
maar 12 x![]()
Natuurlijk wel:quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef fokbruce het volgende:
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?![]()
Dude dát is WHACK.quote:
quasi versierderik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Nawien het volgende:
Nou in sommige dingen zit wel een kern van waarheid. Zoals het weigeren van iemand zonder meisje bij zich. Dan wordt het een hengstenbal. Gelukkig ging ik altijd met vriendinnen uit. Ooit was een keer een maat van me ook geweigerd omdat ie nikes aanhad. Vind ik opzich ook wel te begrijpen. Ik bedoel, als nikes mogen, mogen petjes ook !
Aangifte doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef fokbruce het volgende:
ik weet niet wat ik nou moet doen
Je bent Chris Rock niet. Wake up.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Kiteless het volgende:
Vent, als ik sta te pinnen kijk ik niet angstig over mijn schouder om te checken of er portiers staan hoor,
ik sta op de uitkijk voor kutmarokkanen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |