Oh jah... damnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!Ik loop nu al met een harde piemel van acticipatie
![]()
Je vergeet trouwens deTransformers
![]()
Korte broekquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker weer.
ALLES met Hugh Jackman is een toffe filmquote:Op donderdag 21 september 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/
Dat lijkt me een toffe film.
Wat is er met die enge gast aan de hand ?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef pberends het volgende:
Wat vind je van Nik Kershaw, Dizer?
Niets.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er met die enge gast aan de hand ?
Nou... ik vind hem geen onwijs lekkere/knappe vent eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Dizer het volgende:
Dude..
[afbeelding]
Men oh men oh men... als ik homo was.. dan had ik het wel geweten
Van voren of van achteren?quote:
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!quote:
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!![]()
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!![]()
!
Da's makkelijk praten, achteraf!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.![]()
Het is ook helemaal niet duidelijk dat het grapje van een zodanig niveau is dat ik hem zo had kunnen maken, als ik Peri's post (wat een alliteratie!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten, achteraf!![]()
!
Nee, dat is niet duidelijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet duidelijk dat het grapje van een zodanig niveau is dat ik hem zo had kunnen maken, als ik Peri's post (wat een alliteratie!) eerder had gelezen.
![]()
Het is me duidelijk hoor: ik maak tegenwoordig te weinig flauwe grapjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet duidelijk! [afbeelding]
Nee hoor, je maakt er genoeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is me duidelijk hoor: ik maak tegenwoordig te weinig flauwe grapjes.![]()
En dan gebruik je ook nog eens mijn eigen smiley tegen me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, je maakt er genoeg!Ik was je aan het jennen [afbeelding]
De schattigste smiley EVER!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan gebruik je ook nog eens mijn eigen smiley tegen me!![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hij moet gewoon als :wD worden toegevoegd aan Fok!![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:36 schreef DaMart het volgende:
Nee, nog niet.
HP5quote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bijna 2007
Dan kunnen we ons verheugen op:
- Spider-man 3
- Harry Potter 5
en uiteraard:
- Wolverine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7quote:
Nu moet ik er opeens aan denken datquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gore huichelachtige klootzak zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik er opeens aan denken datDizer
nog nooit HP heeft gelezen
![]()
![]()
![]()
!
Ik ook niet! Maar ik heb wel de films gezien!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik er opeens aan denken datDizer
nog nooit HP heeft gelezen
![]()
![]()
![]()
!
Wat ik je brom!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gore huichelachtige klootzak zeg.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar ik heb wel de films gezien!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gore huichelachtige klootzak zeg.
En Dribbel en Dikkie Dik kent ie waarschijnlijk ook alleen maar van TVquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
Hij heeft Jurassic Park vast ook alleen in de bios gezien, zonder de oorspronkelijke, gevoelige Michael Chrichton-roman gelezen te hebben![]()
![]()
!
En Paulus de Boskabouter ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Dribbel en Dikkie Dik kent ie waarschijnlijk ook alleen maar van TV!
Idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de stripboeken van the X-men.
Slijmbal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |