Oh jah... damnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!Ik loop nu al met een harde piemel van acticipatie
![]()
Je vergeet trouwens deTransformers
![]()
Korte broekquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker weer.
ALLES met Hugh Jackman is een toffe filmquote:Op donderdag 21 september 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/
Dat lijkt me een toffe film.
Wat is er met die enge gast aan de hand ?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef pberends het volgende:
Wat vind je van Nik Kershaw, Dizer?
Niets.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er met die enge gast aan de hand ?
Nou... ik vind hem geen onwijs lekkere/knappe vent eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Dizer het volgende:
Dude..
[afbeelding]
Men oh men oh men... als ik homo was.. dan had ik het wel geweten
Van voren of van achteren?quote:
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!quote:
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!![]()
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!![]()
!
Da's makkelijk praten, achteraf!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |