thanx but no thanx, zit het weer de hele nacht in m'n hoofdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
Je kunt deze parodie trouwens hier beluisteren. Het nummer staat op zijn eigen website, dus een linkje leek me geen probleem.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:Weird Al heeft meesterlijke parodieën!
Tot je een paar toffe afleveringen gezien hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Buffy doet me niks.
Ik heb het echt geprobeerd, maar zelfs na een paar afleveringen vond ik er niks aan. Charmed daarentegenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tot je een paar toffe afleveringen gezien hebt..
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef babette21 het volgende:
btw, volgens mij is dit 't zoontje/broertje/neefje van HB!!
Rihannaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....![]()
ik moest overigens wel google'en om te weten wie het zingt en hoe het heet haha
OMG ik hou van jequote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, dat valt me tegen van je. Ja, dat je d'r lekker vindt, ok. Maar Unfaithful leuk vinden?
Toen mijn zus even thuis was draaide ik dit liedje en toen vroeg ze meteen wat voor mooi liedje dit was.quote:
Ik moest eerst ook wennen hoor. Maar achteraf.. is het best eenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat me trouwens wél weer heel erg meevalt is de groene achtergrond in je avatar. Groen
!
Welke andere nummers heb je nog meer van ze?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen mijn zus even thuis was draaide ik dit liedje en toen vroeg ze meteen wat voor mooi liedje dit was..
Oh, ook potentiële (niet zo harde metal nummers) van hun zijn:quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Since you've been gone.
Dat zei je de vorige keer ook alquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal ze binnenkort eens downl... eh... luisteren.
Wat doe ik nu weer? Ik ben eerlijk, hoor. Ik lieg niet. Ik vind groen echt een toffe kleur, al sinds ik klein ben!quote:
* Tha_Erik limewire aanzwengelt.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik limewire aanzwengelt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer? Ik ben eerlijk, hoor. Ik lieg niet. Ik vind groen echt een toffe kleur, al sinds ik klein ben!
Jij niet danquote:
Maar HB gebruikt toch (al dan niet de foute) PI's?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
GTST #195: Ik dacht al, dit wordt geen champagne ontbijt...
Volgens mij is het gewoon Haaibaaike
Dan is het haar zoontjequote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar HB gebruikt toch (al dan niet de foute) PI's?
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk heb ik msn, kijk je nooit in mijn profiel ofzo
.
quote:
Zie je wel dat jullie het stiekem toch over Kelly Clarkson hebben!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Since you've been gone.
Dat is gewoon een tof liedje. Met dat "ladadadadaaaadaaa" en "Make a (make a) wish (wish), take a (take a) chance (chance) enzoquote:
Whehequote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tof liedje. Met dat "ladadadadaaaadaaa" en "Make a (make a) wish (wish), take a (take a) chance (chance) enzo![]()
![]()
![]()
Iemand met bloed op zijn hoofd!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe
Trouwens, mijn avatar is "aangepast"![]()
![]()
Ash(ly) uit The Evil Deadquote:Op donderdag 21 september 2006 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand met bloed op zijn hoofd!![]()
Maar wie is het?!![]()
Tof!quote:
Het is bijna 2007quote:Op donderdag 21 september 2006 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Dezelfde acteur speelt ook in alle Spiderman films (ook van Sam Raimi)![]()
Idd!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bijna 2007
Dan kunnen we ons verheugen op:
- Spider-man 3
- Harry Potter 5
en uiteraard:
- Wolverine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()