Om mij dusquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden vind ik.
Foto's van je geslachtsdeel sms'en![]()
quote:
Is HB een man?!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob toch
Belangstelling voor de mannen
![]()
Ja, ik had de vraag idd fout gesteld, mijn excusesquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dóór jou.... da's niet hetzelfde
ach ik begrijp wel wat je bedoelde hoor, en ik wil het best zeggen:quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik had de vraag idd fout gesteld, mijn excuses!
weet ik wel johquote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt uit een liedje. Dizer kent het wel.
hallo atb,quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
hello babette21
how are you doing today?
Je m'excuse.quote:
vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je m'excuse.
Ja hallo, zo gaat het liedje helemaal niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[verbeterde quote]
quote:hallo atb,
niet geheel welgesteld hier... maar ja
en hoe is het daar?
Leuk!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar drie nachtjes en dan ben ik in Rome.
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Met 't vliegtuig. Normaal is het altijd met de bus, maar dit jaar niet. Jammer hoor, geen 24 uur in de bus
.
Kelly Clarkson?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt uit een liedje. Dizer kent het wel.
maar de Engelse taal welquote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja hallo, zo gaat het liedje helemaal niet..
.
mja ik ken het... al red ik de half 9 meestal niet, dus zit ik meestal tot half 6quote:Hier vooral moe. Even wennen, dagen van half 9 tot 5..
Als ik op de fiets naar mijn werk ga, dan ben ik vaak pas even na half negen op mijn werk... wel om vijf uur weg!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar de Engelse taal wel![]()
[..]
mja ik ken het... al red ik de half 9 meestal niet, dus zit ik meestal tot half 6
Maar dan kun je wel een half uur eerder weg, terwijl je betaald krijgt voor een half uur improductiviteit!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
als ik met de fiets ga ben ik eigenlijk even snel als met de auto, want ik sta 's ochtends altijd in de stadsfile... maar toch ga ik elke dag met de auto (tenzij ik kroegplannen heb, direct na het werk)
ben gewoon een ramp 's morgens, dus wordt het meestal 9 uur... maakt ook niet uit, want anders functioneer ik dat eerste half uur toch niet naar behoren
ik kan nu ook om vijf uur weg, maar ik ben gewoon één van degenen die het langst blijft zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Maar dan kun je wel een half uur eerder weg, terwijl je betaald krijgt voor een half uur improductiviteit!![]()
Ik ben ook wel zo iemand van de 9 tot 5 mentaliteit...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan nu ook om vijf uur weg, maar ik ben gewoon één van degenen die het langst blijft zitten.
ik stoor me soms ook echt aan de collega's die stipt om vijf uur wegsprinten, dan denk ik alleen maar:
"wat zielig als je zó'n hekel aan je werk hebt"![]()
ja dat zit zo: ik heb níks met Buffy, maar ik zocht de beste versie van dit briljantequote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, je hebt een Buffyfilmpje in je sig..
.
Alsof je dat zelf niet wist..
ik heb 3 jaar onregelmatig werk gedaan, incl. avond en slaapdiensten...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook wel zo iemand van de 9 tot 5 mentaliteit...![]()
Ik hecht best wel waarde aan mijn vrije tijd. En wil die dan ook zo veel mogelijk hebben... dus als het voor de werkzaamheden niet nodig is, probeer ik toch altijd wel om of vlak na 5 uur op weg naar huis te zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar onregelmatig werk gedaan, incl. avond en slaapdiensten...
nu na ruim 1,5 begin ik eindelijk een béétje aan de regelmaat (9 tot 5 dus) te wennen![]()
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....quote:Rihanna - unfaithful
Altijd aan anderen denken.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
ja dat zit zo: ik heb níks met Buffy, maar ik zocht de beste versie van dit briljanteDylan nummer
, geluidstechnisch dus. Dat bleek een versie te zijn zonder Bob (of Van Morrison, als prima alternatief), maar een filmpje met deze beelden... en toen dacht ik: nou, da's nou leuk, dan hebben Dizer en z'n vriendjes ook wat aan m'n sig!!
lief he, van mij
Ik ben het heel erg hard met je eens.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....![]()
ik moest overigens wel google'en om te weten wie het zingt en hoe het heet haha
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe jequote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Working nine to five
De Weird Al versie van 'you're beutiful' is wel tof!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....![]()
ik moest overigens wel google'en om te weten wie het zingt en hoe het heet haha
Niemand zegt dat ik het een goed nummer vindquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe je?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Dolly Parton? Of waar is dat van?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Working nine to five
zegt me niks, maar kan alleen leuk zijn als het origineel compleet belachelijk wordt gemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
De Weird Al versie van 'you're beutiful' is wel tof!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en ik luister nu trouwens Muse.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe je?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zegt me niks, maar kan alleen leuk zijn als het origineel compleet belachelijk wordt gemaakt
quote:Weird Al Yankovic - You're Pitiful
My life is brilliant
What? Was I too early?
Oh, sorry
Should I
Do you wanna start over?
Or keep going?
OK.
Now? Now?
My life is brilliant
Your life's a joke
You're just pathetic
You're always broke
Your homemade Star Trek uniform
Really ain't impressing me
You're suffering from delusions of
Adequacy
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
Never had a date
That you couldn't inflate
And you smell repulsive too
What a bummer being you
Well you just can't dance
And forget romance
Everybody you know
Still calls you "Fartypants"
But you'll always have a job
Well, I mean
As long as you still can work
That Slurpee machine
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
You're half undressed
Eating chips off your chest
While you're playin' Halo 2
Noone's classier than you
La la la la
La la la la
La la la la
Loser
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
Your dog would much rather
Play fetch by itself
You still live with your mom
And you're forty two
Guess you'll never grow a clue
Well, it just sucks to be you
Net even de tekst bekeken.quote:
Goed nummer zit er achter. Buffy doet me niks.quote:
Je kunt deze parodie trouwens hier beluisteren. Het nummer staat op zijn eigen website, dus een linkje leek me geen probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]Weird Al heeft meesterlijke parodieën!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |