Nee ik mag niet slapen... gelukkig is het éénmalig. Thanx!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je mag slapen? en anders![]()
OT: pfffffffffffffffff
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
Kut. Ik heb denk ik misschien een van de leukste avonden in mijn leven gehad, ik heb me er zo op verheugd en nou is het afgelopen. Ik wou dat mijn hele leven 1 zo een hele avond was. Waar ik me perfect voel. Heb ik normaal nooit.
Een gelukkig moment gehad zonder na te denken over hoe kut mijn leven eigenlijk is. Dit is de tweede keer dat ik dit mag meemaken in mijn leven. En met dezelfde twee personen als eerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?![]()
OT: verveeld, erg verveeld
Te herkenbaar, niet dat ik me nu zo voel maar heb 't enkele keren mee mogen maken. Vanavond was voor mij gewoon gezellig, niet meer en zeker niet minder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een gelukkig moment gehad zonder na te denken over hoe kut mijn leven eigenlijk is. Dit is de tweede keer dat ik dit mag meemaken in mijn leven. En met dezelfde twee personen als eerder.
wat houd je tegen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef nixxx het volgende:
het liefst zou ik het hele weekend op bed blijven liggen
Sorry hoor Diz, maar hoe kan je nou ooit genieten van een gelukkig moment, als je van jezelf zonodig moet bedenken hoe kut je leven eigenlijk is? En waarom zou je je achteraf rot voelen omdat je een tijdje je problemen bent vergeten? Problemen zijn er juist om niet aan te denken, en het leven is een stuk minder kut wanneer je alle kutte dingen gewoon naar de achtergrond laat verdwijnen en juist laat "overschaduwen" door leuke momenten en dingen waar je zorgeloos van kunt genieten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een gelukkig moment gehad zonder na te denken over hoe kut mijn leven eigenlijk is. Dit is de tweede keer dat ik dit mag meemaken in mijn leven. En met dezelfde twee personen als eerder.
Ook dit is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry hoor Diz, maar hoe kan je nou ooit genieten van een gelukkig moment, als je van jezelf zonodig moet bedenken hoe kut je leven eigenlijk is? En waarom zou je je achteraf rot voelen omdat je een tijdje je problemen bent vergeten? Problemen zijn er juist om niet aan te denken, en het leven is een stuk minder kut wanneer je alle kutte dingen gewoon naar de achtergrond laat verdwijnen en juist laat "overschaduwen" door leuke momenten en dingen waar je zorgeloos van kunt genieten.. Sinds ik zelf heb ontdekt hoe dat werkt, voel ik me niet meer de godganse dag depressief zoals vroeger, maar zijn de "depressies" teruggedrongen tot af en toe een moodswing of een rotavond (dat gebeurt mij soms ook na een leuke dag) en dan mag ik mezelf een tijdje rot voelen, maar met de "afspraak" dat het de volgende dag weer voorbij is. Sindsdien is het leven weer een heel stuk leuker en word ik niet langer "geleefd" door de dingen die kut gaan, maar juist door de kleine dingen waar ik van kan genieten.
.
Doe zoals ik: Eerst het noodzakelijke, zoals boodschappen doen, klussen, poetsen, the works. Dan een lange wandeling van ongeveer anderhalve uur. Het is prachtig weer, en in Deventer hebben we een ijssel waar ze een vliegerwedstrijd o.i.d. houden. Toegegeven; ik speel vals, het is mooi aan de IJssel, maar dan toch...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:14 schreef scrub_nurse het volgende:
mja blij dat ik toch ben gaan sporten, en nu, boodschappen gedaan, gepoetst, alles aan de kant, en nu....zucht....weer alleen t weekend in.....![]()
Goed gedaan!quote:
Daar heb ik ook al een paar weken last van, erg irritant ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:25 schreef dawg het volgende:
Al een paar weken oorontsteking waardoor mijn oor dicht zit.Erg irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |