Sorry, een andere avond had ik wel gelachen. Nu even niet.quote:
Gal spuien kan hier ook altijd hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, een andere avond had ik wel gelachen. Nu even niet.
Nee doe ik niet. Is nogal prive.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gal spuien kan hier ook altijd hoor![]()
Da's ook goed natuurlijk.quote:
Als je een webicon hebt... gewoon dat vakje leegmaken, toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ik wil geen avatar... waarom kan ik dat nergens kiezen...
Ja maar dan heb jij geen geuploade avatars. Ik wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een webicon hebt... gewoon dat vakje leegmaken, toch?![]()
Zie hier:
<----------------
Wel knullig als die niet te verwijderen zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij geen geuploade avatars. Ik wel.
Ja ze zijn wel te verwijderen, maar ik ga niet alle 12 avatars verwijderen omdat ik even een aantal dagen zonder avatar wil lopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel knullig als die niet te verwijderen zijn.![]()
Met deze link kun je wel het avatarkadertje leegmaken:quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel te verwijderen, maar ik ga niet alle 12 avatars verwijderen omdat ik even een aantal dagen zonder avatar wil lopen.
Thxquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met deze link kun je wel het avatarkadertje leegmaken:
[ code verwijderd ]
Dan moet je er ook niet over beginnen, Dizer.quote:
Ik voel me kut. KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT en ik ga niet zeggen waarom.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet over beginnen, Dizer.
Doe toch maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel me kut. KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT en ik ga niet zeggen waarom.
De Edward-Norton-DVD-Marathon is voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
Kut. Ik heb denk ik misschien een van de leukste avonden in mijn leven gehad, ik heb me er zo op verheugd en nou is het afgelopen. Ik wou dat mijn hele leven 1 zo een hele avond was. Waar ik me perfect voel. Heb ik normaal nooit.
Ha.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Edward-Norton-DVD-Marathon is voorbij![]()
?
Ja, als je vaag gaat doen, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
Ik ga slapen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als je vaag gaat doen, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Je bent de komma vergeten, klootzakquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel mooi mogen rijden in m'n baas, dikke wagen..
Ik denk eigenlijk dat het een grote teleurstelling wordt.quote:
Een vriendin van mij komt uit Culemborg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef rena het volgende:
Wat voor wagen?![]()
Ik ben vanavond van Culemborg naar Oosterhout gereden, wat een kut eind voor een beginnerEn veel file
![]()
![]()
Dan is het nog altijd baas'quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent de komma vergeten, klootzak.
...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd baas'
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd baas'
Zhenarquote:
quote:
quote:
Dat heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Subtiel van onderwerp veranderd:
Database-onderhoud zaterdag 23 september
.
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een vriendin van mij komt uit Culemborg!![]()
Dizzle?quote:
Dat ga ik hier niet zeggen!quote:
Waar komquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Canisfire het volgende:
Het is hier best veranderd in der loop der jaren he.
Of je bent gewoon een beetje dom.quote:
Ja ik heb jou ook gemistquote:
quote:
Misschien benquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen!!
Raad maar. Kans 1 op 8 ofzo![]()
Ik heb vandaag zo een leuke avond gehad. Ik ben er gewoon depri van gewordenquote:
Alles een beetje goed met Zhenar ?quote:
Dat zou kut zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
Misschien benik
het stiekem wel en weten we het niet van elkaar
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |