quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Unsticky
Stickies zijn voor de dopingcommissie.quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Und Sticky
Nu dat nog eens in een stadion hangenquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
A.M.A.B.
Hoeveel krijg ik er voor?quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu dat nog eens in een stadion hangen
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef dndiek het volgende:
Tsja het is een tv-tip, dus misschien toch even de naam van het programma noemen en daarna centraal maken
Maar dus wel logisch dat nog iemand een topic hierover opent, omdat de titel van het open topic geheel niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond BBC1: 22.00: Undercover: Football's Dirty Secrets
Klopt. Ik heb dan ook de titel van het gesloten topic overgenomen naar het anderequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar dus wel logisch dat nog iemand een topic hierover opent, omdat de titel van het open topic geheel niet duidelijk is.
Er is een tijd terug hier een kleine discussie geweest dat men zich weer begon te ergeren aan de tvp's. Daarop hebben wij gezegd zo veel mogelijk de tvp;s te verwijderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:
wat is er toch mis met die TVP'salsof er hier 28 geplaatst worden
Welke tvp?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu ook consequent zijn en die TVP ook verwijderen Bos.![]()
dat vind ik dan weer niet kunnen, of je pakt het aan of nietquote:Op woensdag 20 september 2006 08:45 schreef Kaap het volgende:
Desondanks mis je toch wel eens TVP's, happens.
[Centraal] Real Madrid #17: Met Ruudje er bijquote:Op woensdag 20 september 2006 16:04 schreef editor2 het volgende:
ligt het nu aan mij of bestaat er simpelweg geen centraal Real Madrid topic? ik heb wel een Barcelona topic gevonden maar die van Real ontbreekt. Of kijk ik verkeert? hoe dan ook als het er niet is,kan er eentje met alle toeters en bellen erbij geopend worden?
quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Wat een mooie topicreeks is dit toch altijd!
Go Ahead Robbie!
quote:Hmm. Ik protesteer vanaf nu tegen elk topic van TerroRobbie.
Donequote:Op donderdag 21 september 2006 17:16 schreef DarkShine het volgende:
[LIVE Beker] sc Heerenveen - Roda JC & Veendam - Feyenoord
Zag nergens dat Veendam - Feyenoord ook erop was, dus als een modje ff de TT wilt aanpassen.
Dat past helaas niet. (titel net te lang)quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand van deze topic titel:
Het grote Feijenoord-topic #209: Onder druk tegen Veendam
Deze maken:
In moeilijkheden tegen Veendam
"Tijdrekken tegen Veendam" wel goed?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat past helaas niet. (titel net te lang)
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
"Tijdrekken tegen Veendam" wel goed?
Bronquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
TT werden toch niet tussentijds aangepast???
als je genoeg betaald kan allesquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
TT werden toch niet tussentijds aangepast???
Volgens mij is dat altijd zo geweest. Lekker zootje wordt het anders.quote:
Als de TS er om verzoekt of er in het topic te veel geklaagd wordt over de titel, waarom niet ?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd zo geweest. Lekker zootje wordt het anders.
Maar zal wel bij de oude mods zijn geweest.![]()
het topic was net 2 tellen los... Dan maakt het toch weinig uit?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat het anders een zootje word als er om de haverklap een TT wijziging plaatsvind? En jullie dan bezig blijven? Verder zou ik het niet weten? Ik heb die regel niet in het leven geroepen destijds.....
PS, kan deze topictitel gewijzigd worden naar gewoon ABN dan?
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
Het moet natuurlijk niet te vaak gebeuren, deze keer kon het m.i. gewoonquote:Op donderdag 21 september 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat het anders een zootje word als er om de haverklap een TT wijziging plaatsvind? En jullie dan bezig blijven? Verder zou ik het niet weten? Ik heb die regel niet in het leven geroepen destijds.....
Neequote:PS, kan deze topictitel gewijzigd worden naar gewoon ABN dan?
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
Hij had wel gelijk, want deze mooiste goals ooit is dicht.. (laatste post dateert van 7 maart 2001quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
Lastig he, zo'n search eens gebruiken:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=mooiste+doelpunt&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Most nait aal zo soezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Vertaling dan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan heus wel boers hoor.
Hallo! Ik heb posts verwijderd en ben daarna gaan werken. Als er dan nog offtopic wordt gegaan en Messenga ziet dat terwijl hij weet dat wij er even niet zijn, heeft hij alle recht hier te modden. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo zeg, in het ajax topic worden gewoon door een mod van buiten VBL posts van o.a. mij verwijderd. Het wordt steeds gekker hier.
Top reactie op een inhoudelijke post. Tjonge, wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt het mooi verzinnen ja.
Dat is het niet. Het is triest om iemands privéleven ergens uit het niets bij te betrekken. En als het je hier allemaal niet zint, wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarbij is het sowieso vreemd/triest dat berichten blijkbaar zonder enige bericht of reden verwijderd worden.
dat is al tijden zo, Messenga en ook Pfaf en Mitt hebben al vaker gegastmod hierquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt het mooi verzinnen ja.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarbij is het sowieso vreemd/triest dat berichten blijkbaar zonder enige bericht of reden verwijderd worden.
Daarom ben jij ook nergens een mod.quote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mod was had jij nu nog steeds nul posts.
De eerste serieuze post, 't duurde niet lang.quote:Op zondag 24 september 2006 05:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook nergens een mod.
Jou vervelen.quote:Op zondag 24 september 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is triest om iemands privéleven ergens uit het niets bij te betrekken. En als het je hier allemaal niet zint, wat doe je hier dan nog?
Dat klopt, maar dat is dan om slotjes te zetten ofzo. Dan is het meteen duidelijk wie en waarom het gedaan is. Nu worden er ineens zomaar minstens 10 posts zonder enig tegenbericht verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
dat is al tijden zo, Messenga en ook Pfaf en Mitt hebben al vaker gegastmod hier
Er wordt zo vaak offtopic gegaan en over 1001 onderwerpen in het ajaxtopic en in andere topics. Die posts worden ook niet zomaar verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal mij boeien. Je gaat uit het niets offtopic op een laffe manier ook nog. Laag, maar dat heb je zelf niet echt door geloof ik.
En ik heb die posts verwijderd, nogmaals. Als daarna op dezelfde manier is verder gegaan, heeft Messenga alle recht die posts zonder bericht te verwijderen. Hij hoeft zich echt niet te verantwoorden tegenover jou.
ze hebben er genoeg van denk ik. Het gaat definitief naar Onzinquote:Op zondag 24 september 2006 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Huh, het Ajax topic staat gewoon niet in de VBL-lijst, terwijl ik het wel in m'n active topics heb staan?![]()
Inderdaad. Alleen jij moet het weer op een lage manier doen. En dat wordt dus wel verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak offtopic gegaan en over 1001 onderwerpen in het ajaxtopic en in andere topics. Die posts worden ook niet zomaar verwijderd.
Het was nog altijd een Smurfquote:Op zondag 24 september 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Zoals Pa-Modou Kah (schitterende naam ook werkelijk!) zou zeggen: "TerroRobbie, ga gewoon naar de kleedkamer man!"
fouten die met MySQL te maken hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn al die MySQL errors de hele tijd.
Oprotten met die MySQL dan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fouten die met MySQL te maken hebben
als dat oprot is Fok! helemaal downquote:
Ik kan er zelf ook naast kijken, maar ik zie op dit moment nog geen nieuw deel. Dus moet er nog 1 worden geopend.quote:Op woensdag 27 september 2006 06:04 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi!
Ik kan het nieuwe PD topic niet vinden. Kan iemand me helpen?
Thnxie!
Okeequote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag deze dicht? Iemand was me voor.![]()
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, en wat voor "discussie" krijg je weer? Je eigen post in dat topic zegt genoeg.
Tuurlijk, "Zij" dit volgens jou, en jij dat volgens "zij". Hoera, een bash topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!
Klopt. Die zijn heilig hier. Dat weet je toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:13 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, over die club uit 020 mag schijnbaar niks gezegd worden...
Merge-verzoek gedaan voor Bommel en RvN dicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef RayMania het volgende:
Van Bommel bedankt voor Oranje
Mark van Bommel bedankt voor NL elftal !!
Mark van Bommel heeft bedankt voor het Nederlands elftal.
Dubbel (misschien een merge van deze).
Ruud van Nistelrooy bedankt ook voor NL elftal ! kan in:
Van Nistelrooy haalt uit naar Van Basten
In het gemiddelde ajax/feyenoord/livetopic (niks doorhalen want ze zijn alle 3 van toepassing) wordt net zoveel gebashed als in dit topic hoor...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, "Zij" dit volgens jou, en jij dat volgens "zij". Hoera, een bash topic!
Net alsof Twente ook zonder de hulp van de scheids kan winnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Dos37 het volgende:
Net alsof de mod die topic's zelf niet kunnen vinden
Je snapt het. Dan is nóg een topic overbodig, niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het gemiddelde ajax/feyenoord/livetopic (niks doorhalen want ze zijn alle 3 van toepassing) wordt net zoveel gebashed als in dit topic hoor...
Dan is dat duidelijk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt. Die zijn heilig hier. Dat weet je toch?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zijn trouwens 2 van bommel bedankt topics. Misschien mergen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Merge-verzoek gedaan voor Bommel en RvN dicht.
soms wel ja, ligt er een beetje aan of er FA's online zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow over het hoofd gezien, duurt dat zolang?
Er hangt nu een mooi slotje aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een fantastische goal van Van Persie!
Hij heeft 't er maar druk mee.quote:
Is dat niks dan? Ik kom niet zoveel meer in VBL, alleen nog een beetje in het EPL topic.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij levert goed werk. Aanzienlijk beter dan die andere flutmods.![]()
Een beetje zjroentje - pfap niveau.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat niks dan? Ik kom niet zoveel meer in VBL, alleen nog een beetje in het EPL topic.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef popolon het volgende:
[..]
alleen nog een beetje in het EPL topic.
Doel je op de mods of op hun clubkeuze's?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij levert goed werk. Aanzienlijk beter dan die andere flutmods.![]()
wilde het ook al even melden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Er mogen wel wat posts van mij verwijderd worden in het Ajax topic.
Donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Er mogen wel wat posts van mij verwijderd worden in het Ajax topic.
Het waren een aantal mislukte edits onder elkaar, wat eigenlijk 1 post had moeten voorstellen. Niks ernstigs, maar gewoon beter om het te verwijderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Waren je posts zo slecht dan? Zjroentje?
Hallo, is daar iemand?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Beschouw het volgende:
Twee voetbalonderschriften-topics geopend. De mijne kan wel dicht, was te laat.
Nee hoor want het moet Nederland-Albanië zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Done, done en done.
Ik vind het niet discrimenerend. Ookal zullen het inderdaad niet allemaal joden zijn, toch zijn de Israeliers over het algemeen joden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:03 schreef Roi het volgende:
[EK 2008 Kwalificatiegroep E]: Met Rusland en Engeland!
Discriminerend. Er voetballen ook trouwens 2 arabieren voor Israel.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Kill_em_all het volgende:
De jong hoort in een boom thuis, hij voetbal zoals die eruit ziet, als een aapje.
Dit soort post geeft aardig z'n oevre in VBL weer...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Kill_em_all het volgende:
BliksemSchight, je bent een mongoollekker met je hoofd in marco zijn aars blijven zitten dan komt het wel goed hoor.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wil een modje dat even wijzigen in #214?
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Bos81 het volgende:
OKee, we zullen de user in de gaten houden
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemen
inderdaad nog selectief ook, dat is discriminatie tov van de andere zwarte spelers!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
Dat Oranje publiek
Kan ook wel dicht, gaat geheel offtopic. Een keer gereageerd op een Roda/KVM flame met als resultaat dat het topic totaal niet meer over die cliniclowns van oranje gaat
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!![]()
![]()
Mijn jodenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.
Je moet de zijnquote:
Wanneer worden spelers van Ajax op TV Beelden geschorst?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk topic?
Als er gebashed of geflamed word over 020 is men er direct bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow die broer konijnIk houd het ook allemaal niet meer bij tegenwoordig.
Als je de laatste maand bekijkt heeft hij toch zeker 4 slotjes gezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Sand en Bos zijn werken volgens mij en Kaap is in lucht opgelost..............
dat roep ik al tijden! TR for mod!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef RayMania het volgende:
Ruilen voor jou Terror? Jij bent wel actief tenminste.
Huilliequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er gebashed of geflamed word over 020 is men er direct bij.
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Kaap heeft het op dit moment druk op zijn werk, daarom is hij nauwelijks online op dit moment.
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?
Nee hoor. Valt alleen opquote:
Ja hoor dat weet ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag liegen toch?
Fuck...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je de laatste maand bekijkt heeft hij toch zeker 4 slotjes gezet.
Tegenover 29 van sandman en 50 van Bos
Maar niet tot 50quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat zelfs Robbie wel in een kort tijdsbestek tot 4 kan tellen hoor.
Ctrl + F will do the job.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar niet tot 50.
En borisz, zal even overleggen met FokSport...
Volgens mij hoeft hij inderdaad niet 24/7 te werken, maar goed, als de andere mods er geen problemen mee hebben, dan zal het mij aan mijn kont jeuken of hij er is of nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef RayMania het volgende:
Feit blijft natuurlijk dat Kaap minder aanwezig is dan de andere mods.
Ik pak het opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef borisz het volgende:
Fok! wereldvoetballer van het jaar idee voor een Sticky of voor een submit met FOK!sport?
Wees dan ook zo vrij om even te vermelden dat Shmoopy jou heeft gevraad mij te mailen, maar ik moet nog steeds iets van je ontvangen. Dan praten we wel weer verder.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand het modderate gedrag van Da_sandman in de gaten gaan houden? Feyenoord supporters met een opmerking die gewoon door de beugel kan en niks mis mee is krijgen meteen een laatste waarschuwing en ajacieden die constant lopen te trollen krijgen helemaal niks!
Geen Calimero gedrag, maar gewoon de harde waarheid... Ik heb met Shmoopy gemaild en die vond mijn eerste waarschuwing ook zwaar overdreven.
Oeh, dat moest ik nog doen jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik pak het op
Sandmannetje was het btw vergeten te zeggen
Ik wandelde hier toevallig voorbij
Er stond niet in de mail dat ik dat moest doen. Shmoopy mailde me dat ze de waarschuwing overtrokken vond, en dat ze de mail door heeft gestuurd naar jou. In die mail stond alles wat ik er van vond, dus als je die gelezen hebt weet je hoe ik er over denk. Ik zou niet weten wat ik je voor de rest zou moeten mailen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wees dan ook zo vrij om even te vermelden dat Shmoopy jou heeft gevraad mij te mailen, maar ik moet nog steeds iets van je ontvangen. Dan praten we wel weer verder.
Dit is wel een banwaardige opmerking jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Allemachtig, al weer een punt dankzij de scheidsrechter
Volgende week moet het maar eens flink afgestraft worden. Ik kan niet wachten!
Heb ik jou wat gevraagd? Het is een discussie tussen mij en Da_sandman. Als je de reacties bekijkt waar ik een waarschuwing voor kreeg is dat idd een banwaardige opmerking.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is wel een banwaardige opmerking ja
Niet als het op deze manier moet als het nu gaatquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach jongen, je bent gewoon een irritant stuk vreten. Mij maakt het geen het zak uit hoor, ik kan je alleen maar uitlachen, maar als je weer een ban krijgt is dat gewoon terecht.
Je hebt het nu over Erwtensoep?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Alsof de mening van schmoopy, over welke onzin jij hier al maanden uithaalt, ook maar enigszins serieus te nemen is. Enige zelfkritiek is wel op z'n plaats. Maar dat kan ik natuurlijk niet verwachten van jou. He, da's nou wel weer dom van me.
Erwtensoep is ook irritant, maar die gaat niet lopen janken bij schmoopy en haalt het bij lange na niet bij DK.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Erwtensoep?
Zeg gewoon niks als je niet weet waar je over praat. Voor al die uitlatingen heb ik een ban gehad. Na de ban begin ik weer met een schone lei. Na de laatste ban heb ik niks verkeerds gedaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Alsof de mening van schmoopy, over welke onzin jij hier al maanden uithaalt, ook maar enigszins serieus te nemen is. Enige zelfkritiek is wel op z'n plaats. Maar dat kan ik natuurlijk niet verwachten van jou. He, da's nou wel weer dom van me.
Natuurlijk begin je niet met een schone lei. Haal die illusie nou uit dat hoofd met die dikke plaat voor je kop.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zeg gewoon niks als je niet weet waar je over praat. Voor al die uitlatingen heb ik een ban gehad. Na de ban begin ik weer met een schone lei. Na de laatste ban heb ik niks verkeerds gedaan.
Hij zou gelijk hebben als hij Erasmusch zou heten. Hij heeft door zijn maandenlange gezuig en getroll het voor elkaar gekregen dat hij gewoon z'n trolls voor zich mag houden, en anders is 'ie exit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
DK heeft in deze gewoon gelijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Erwtensoep is ook irritant, maar die gaat niet lopen janken bij schmoopy en haalt het bij lange na niet bij DK.
Erwtensoep is qua trolls meer van jou niveautje. Soms grappig, soms meestal niet. Gelukkig post die op z'n tijd ook nog normaal mee en heeft hij het nog niet voor elkaar gehad om meerdere Feyenoord-topics compleet te vergallen.
Nogmaals zeg nou gewoon niets, als je niet weet wat de afspraken zijn die ik heb gemaakt met Shmoopyquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk begin je niet met een schone lei. Haal die illusie nou uit dat hoofd met die dikke plaat voor je kop.
Dat is toch hetzelfde? Janken bij de admins. Dat schmoopy een van de zoveel admins is die allemaal 0,0 affiniteit hebben met VBL doet daar niet aan af. Verander de naam in yvonne, nikky, Duderinnetje of weet ik wie er allemaal op dat mailadres reageren, en er staat nog steeds precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
zeg gewoon niks als je niet weet waar je het over hebt. Ik ben helemaal niet gaan janken bij Shmoopy. Ik heb gewoon een mail gestuurd naar forum@fok.nl omdat ik het ergens niet mee een was. Shmoopy reargeerde daar op.
Ik weet hoe je post, en ik weet over welke waarschuwing je valt. Over die die je kreeg over je opmerking over vak 410. Heel grappige opmerking inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nogmaals zeg nou gewoon niets, als je niet weet wat de afspraken zijn die ik heb gemaakt met Shmoopy
Dat het niet grappig was betekent niet meteen dat ik een waarschuwing daar voor moet krijgen. Het was ook geen getrol ofzo, want ik ging er niet op door ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef twi het volgende:
Ik weet hoe je post, en ik weet over welke waarschuwing je valt. Over die die je kreeg over je opmerking over vak 410. Heel grappige opmerking inderdaad.
Je weet waar je mee bezig bent, al maanden lang. Dan vind ik het hypocriet dat je dan niet met de consequenties kunt leven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja, iemand mailen omdat je het ergens niet mee eens bent wil meteen zeggen dat ik aan het janken ben...
Het was niet alleen niet grappig, het was een opmerking waar je gegarandeerd happers op krijgt. En dat wist je van tevoren, anders had je 't niet gepost. Dus nu hypocriet zeggen dat het een grappige opmerking was, of dat het geen troll was, dat is natuurlijk lachwekkend. Dat je erger hebt gedaan, staat buiten kijf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat het niet grappig was betekent niet meteen dat ik een waarschuwing daar voor moet krijgen. Het was ook geen getrol ofzo, want ik ging er niet op door ofzo.
Het gaat toch niet over mijn postgeschiedenis. Het gaat erom waarvoor ik de waarschuwingen heb gekregen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet waar je mee bezig bent, al maanden lang. Dan vind ik het hypocriet dat je dan niet met de consequenties kunt leven.
Hoeveel keer ben je nu precies voor trollen en sarren en domme ziektes/opmerkingen gebanned? En dan weet je nu ineens niet meer wat een troll is?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over mijn postgeschiedenis. Het gaat erom waarvoor ik de waarschuwingen heb gekregen.
Ik vond juist totaal niet meer aan het trollen en aan het sarren was na de laatste ban.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel keer ben je nu precies voor trollen en sarren en domme ziektes/opmerkingen gebanned? En dan weet je nu ineens niet meer wat een troll is?
Par-fucking-don?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb met Shmoopy gemaild en die vond mijn eerste waarschuwing ook zwaar overdreven.
Tegen wie heb jij het nou?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker eens op
Realiseer je je nu wel dat je nu solliciteert naar elke zondag zo'n 600 topicreports?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Het beste lijkt me om gewoon op een normale manier op hem te reageren of gewoon niet. Mocht je toch iets van trolwaarde zien, reageer dan niet maar maak een topicreport aan, zodat de mods kunnen zien of het daadwerkelijk banwaardig is.
Tegen jou. Wat doe je hier? Denk je dat je grappig bent ofzo? Of kom je de boel nog even lekker opstoken?quote:
Dat zal wel reuze meevallenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Realiseer je je nu wel dat je nu solliciteert naar elke zondag zo'n 600 topicreports?
Nou twi, zolang jij niet weet wat er in de mailwisseling tussen mij en DK stond, zou ik maar wat voorzichtiger zijn met conclusies trekken, je staat nl nogal de plank erg mis te slaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef twi het volgende:
Ah, shmoopy is zonder c.
Nou, shmoop, het is dat je het weet, Da_Sandman is prima op de hoogte van wat er zich al maanden en maanden afspeelt rond Dirk-Kuijt en is daar in de ogen van mij erg (lees: veel te) objectief in. Hij is dus capabel genoeg om zelf z'n waarschuwingen uit te delen, dus je hoeft daar verder geen afspraakjes over te gaan zitten maken.
Ik post waar ik wil, en ik adviseer jou om met dit rare gedrag te nokken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegen jou. Wat doe je hier? Denk je dat je grappig bent ofzo? Of kom je de boel nog even lekker opstoken?
Ga dat a.u.b ergens anders doen en neem die fucking (om maar even in jouw jargon te blijven) oneliners van je mee.
Compleet gebaseerd op de opmerking van Dirk-Kuijt dat jij de opmerking zwaar overdreven vond, natuurlijk. Nam ik 'm een keertje serieus, gebeurt zoietsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou twi, zolang jij niet weet wat er in de mailwisseling tussen mij en DK stond, zou ik maar wat voorzichtiger zijn met conclusies trekken, je staat nl nogal de plank erg mis te slaan.
En dat DS prima op de hoogte is van wat hier gebeurt hoef je mij niet te vertellen, daarin heeft hij mijn vertrouwen.
Voortaan eerst checken of je info wel klopt svp.
Waarom zou ik in cursus moeten gaan bij Cultheld? Volgens mij is mijn post gedrag toch echt anders geworden na mijn laatste ban.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef twi het volgende:
Dirk-Kuijt moet zich nu gewoon realiseren dat hij het bij veel users verbruid heeft. Misschien moet 'ie in cursus gaan bij cultheld, die heeft het tij nog een beetje weten te keren.
Ik heb je beslist geen gelijk gegeven, ik heb gezegd dat ik het niet raar vond dat ie je in de gaten hield nav je eerdere gedrag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zwaar overdreven is wel zwaar overdrevenMaar je gaf me geen ongelijk.
Moe je ook niet doehoen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Compleet gebaseerd op de opmerking van Dirk-Kuijt dat jij de opmerking zwaar overdreven vond, natuurlijk. Nam ik 'm een keertje serieus, gebeurt zoiets
Vind je het erg als ik jou nu niet serieus neem?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Compleet gebaseerd op de opmerking van Dirk-Kuijt dat jij de opmerking zwaar overdreven vond, natuurlijk. Nam ik 'm een keertje serieus, gebeurt zoiets
Ik ook. En ik ben ook niet gevoelig voor dreigementenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik post waar ik wil, en ik adviseer jou om met dit rare gedrag te nokken.
Omdat? Jij bent degene die hier de situatie vertekend weergeeft door die oh-zo belangrijke mailwisseling met forum@fok.nl naar jouw mond te praten. Maargoed, ik ga me maar weer met nuttige dingen bezig houden. Zonde van de database-ruimte, en m'n mening is duidelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik jou nu niet serieus neem?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga me maar weer met nuttige dingen bezig houden.
Nou ben ik persoonlijk niet zo van het dreigen, maar als je vanuit het niets gaat lopen flamen, zoals jij nu doet, dan loop je simpelweg tegen een ban op.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben ook niet gevoelig voor dreigementen.
Er is al uitgelegd waarom hij er wat weinig is.quote:Maar nu je hier toch bent, even een vraagje. Is het normaal dat een bepaalde mod slechts eens in de 14 dagen iets doet?
probeer je te solliciteren danquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben ook niet gevoelig voor dreigementen.
Maar nu je hier toch bent, even een vraagje. Is het normaal dat een bepaalde mod slechts eens in de 14 dagen iets doet?
Flamen? Ik heb je verzocht weg te gaan. Eerst onvriendelijk toen vriendelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou ben ik persoonlijk niet zo van het dreigen, maar als je vanuit het niets gaat lopen flamen, zoals jij nu doet, dan loop je simpelweg tegen een ban op.
Je mag dit beschouwen als je 2-e waarschuwing, of je post normaal, of je gaat even weg.
Die bovenstaande post zijn tegenwoordig ook gebruikelijk in het Feyenoord topic. Vooral Erwtensoep maakt zich er herhaaldelijk schuldig aan. Alleen word er nooit zichtbaar tegen hem opgetreden. Ik heb hem nooit een waarschuwing of een ban daar voor zien krijgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bovenstaande posts zijn in het Ajax topic gebruikelijk, als het erger wordt treed ik daar tegenop. Meestal is het Dirk die weer verder gaat, maar goed, dat heeft hij zelf niet door. Daarom zie FB.
mooiquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik pak het op
Sandmannetje was het btw vergeten te zeggen
Ik wandelde hier toevallig voorbij
Ho even. Hier ga je de fout in. Jij gaat een forum admin verzoeken weg te gaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flamen? Ik heb je verzocht weg te gaan. Eerst onvriendelijk toen vriendelijk.
Maar in vragen beantwoorden ben je niet zo goed? Ik vraag of het normaal is? Niet wat de reden is. Daarbij neem ik aan dat hij niet 24 uur per dag en ook in het weekend werkt? Dus haal Suijk, Vaduz en Rubbereend ff terug die zijn allemaal werkloos maken er zo weer een gezellige boel van.
Kerel, zélfs ik heb een leven naast Fok!.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maargoed ik weet nu nog steeds niets omdat Da_sandman niet reargeerd.
Ik vind wel dat er meer met gelijke maatstaven gemeten moet worden.
Ik quote even iets wat hij net heeft gepost in het Feyenoord topic:
[..]
Die bovenstaande post zijn tegenwoordig ook gebruikelijk in het Feyenoord topic. Vooral Erwtensoep maakt zich er herhaaldelijk schuldig aan. Alleen word er nooit zichtbaar tegen hem opgetreden. Ik heb hem nooit een waarschuwing of een ban daar voor zien krijgen.
En daar ga jij weer de fout in.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ho even. Hier ga je de fout in. Jij gaat een forum admin verzoeken weg te gaan. Laat ik het op zijn zachts naief noemen.
Verder gaat het jou geen moer aan wat Kaap in zijn leven doet. Dat hij hier de laatste tijd weinig aanwezig is heeft hij enkel aan mij, Bos en de forum admins te verklaren, nooit aan jou.
Erwtensoep loopt de laatste tijd constant te trollen in het Feyenoord topic... Sorry hoor maar als je dat niet ziet dan ben je echt blind. En die 3 reacties die ik gaf in het ajax topic waren echt geen getrol.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerel, zélfs ik heb een leven naast Fok!.
Daarom reageerde ik vanavond zo geirriteerd. Ik was eventjes niet online, en ik moest maar meteen in de gaten gehouden worden omdat ik niet in het Feyenoord topic in was gegaan op posts van Erwtensoep. Je gaat dan toch niet meteen zodanig janken in FB?
Verder vind ik dat Erwtensoep een paar plagerijtjes poste. Als je goed hebt opgelet vanmiddag (jij bent immers altijd online anders kan je mij er niet van beschuldigen niet online te zijn) heb je kunnen zien dat ik een hoop getroll heb verwijderd na afloop van RKC Waalwijk - Feyenoord. En je snapt dat dat geen getroll van Feyenoorders is geweest.
Over jouw opmerking in het Ajax topic, dit was niet een plagerij meer te noemen. Je zegt wel met een schone lei te zijn begonnen, maar doe dat dan ook. Laat zulk soort trolls dan, je weet zelf (dat geef je zelf toe) dat men happig is op jou. Je blijkt er echter op te kicken, dus geef ik je een laatste waarschuwing. De vorige was zoals ik al zei misschien wat snel, deze blijft echt staan.
Nu spreek je jezelf echt tegen. Je vindt de reacties van erwtensoep getroll, ze staan gelijk aan die van jouw, maar die zijn dan weer geen getroll?quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Erwtensoep loopt de laatste tijd constant te trollen in het Feyenoord topic... Sorry hoor maar als je dat niet ziet dan ben je echt blind. En die 3 reacties die ik gaf in het ajax topic waren echt geen getrol.
Meet gewoon met gelijke maatstaven, want wat je nu doet maak je jezelf alleen maar belachelijk, de laatste paar posts in het Feyenoord topic door leest merk je ook dat meerdere users het met me eens zijn.
A) Het boeit bij mij echt niet welke kleur of welke rang iemand op dit forum heeft. Als ik me aan iemand erger verzoek ik die persoon gewoon om ermee op te houden/weg te gaan. Maar als jij het oke vind dat een FA zich op een dergelijke niets toevoegende, niet grappige, en eigenlijk gewoon trollende manier in discussies in "jouw" subforum dient te moeten mengen, prima hoor!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho even. Hier ga je de fout in. Jij gaat een forum admin verzoeken weg te gaan. Laat ik het op zijn zachts naief noemen.
Verder gaat het jou geen moer aan wat Kaap in zijn leven doet. Dat hij hier de laatste tijd weinig aanwezig is heeft hij enkel aan mij, Bos en de forum admins te verklaren, nooit aan jou.
Maar nu ben je gelijk al een stuk duidelijker en was dan eerder duidelijk geweest naar iedereen toe, dat had een hoop discussie gescheeld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het blijkbaar een enorm issue is dan maar even voordat de MED komt.
We, althans ik, hadden het iets netter naar buiten willen brengen, maar goed.
Later vandaag zal er een MED uitgaan waarin staat dat zowel Kaap als ik zullen stoppen met modden op VBL. Bos81 zal wel aanblijven.
Als ik voor Kaap mag spreken, hij heeft zoals hier al gemeld de laatste tijd gewoon te weinig tijd en daardoor ook te weinig zin nog te modden. Zelfs gewoon Fok!ken was er al amper meer bij. Daarom is hij al een tijdje terug tot de beslissing gekomen zich tijdelijk terug te trekken, inmiddels is dat veranderd in een definitief stoppen.
Voor mij geldt dat ik hier ben gekomen onder de voorwaarde dat Suijk en Vaduz snel weer als user terug zouden mogen komen. Dit is echter nog niet het geval, vandaar dat ik me terugtrek als moderator.
Vanavond zal er een sollicitatieprocedure gestart worden.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:53 schreef Eilanden het volgende:
'te druk hebben' is nu bij Kaap ineens veranderd in 'te weinig zin' en dat is m.i. heel wat anders
Wat je eigen beslissing betreft, daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen! Als je onder bepaalde voorwaarden accoord gaat en men voldoet niet aan die voorwaarden en dat je daarop principieel bent en je conclusie trekt vind ik![]()
éensquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Sandman bedankt! Je hebt het goed gedaan als mod
Ik.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:29 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd welke lamlul nu mod wordt...
Het is te vroeg om daar al uitsluitsel over te geven.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer worden de opvolgers bekend?
Op dit moment nog nergens volgens mij. Houdt Med maar in de gaten, daar zal dus een eventuele sollicitatie ronde bekend worden gemaakt.quote:
En een uurtje later wordt er al een opvolger bekend gemaaktquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is te vroeg om daar al uitsluitsel over te geven.
1tje inderdaad. Maar wanneer nummer 3 erbij komt is nog onduidelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En een uurtje later wordt er al een opvolger bekend gemaakt![]()
Nee, want dat moet zorgvuldig gebeuren, net als de vorige keerquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1tje inderdaad. Maar wanneer nummer 3 erbij komt is nog onduidelijk
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:34 schreef twi het volgende:
Jammer dat Da_Sandman gaat, maar respect voor z'n principes
Het is namelijk natuurlijk ook gewoon ACHTERLIJK dat die twee nog niet terug zijn.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:30 schreef Cart_man het volgende:
En ik denken dat het niet erger kan. Messenga als mod.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het blijkbaar een enorm issue is dan maar even voordat de MED komt.
We, althans ik, hadden het iets netter naar buiten willen brengen, maar goed.
Later vandaag zal er een MED uitgaan waarin staat dat zowel Kaap als ik zullen stoppen met modden op VBL. Bos81 zal wel aanblijven.
Als ik voor Kaap mag spreken, hij heeft zoals hier al gemeld de laatste tijd gewoon te weinig tijd en daardoor ook te weinig zin nog te modden. Zelfs gewoon Fok!ken was er al amper meer bij. Daarom is hij al een tijdje terug tot de beslissing gekomen zich tijdelijk terug te trekken, inmiddels is dat veranderd in een definitief stoppen.
Voor mij geldt dat ik hier ben gekomen onder de voorwaarde dat Suijk en Vaduz snel weer als user terug zouden mogen komen. Dit is echter nog niet het geval, vandaar dat ik me terugtrek als moderator.
Vanavond zal er een sollicitatieprocedure gestart worden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:34 schreef twi het volgende:
Het is namelijk natuurlijk ook gewoon ACHTERLIJK dat die twee nog niet terug zijn.
is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef rubbereend het volgende:
en oja, wbt D-K.......... die had allang weg moeten zijn
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:39 schreef Cart_man het volgende:
Het grote Feyenoord topic #216 De joden komen naar Rotterdam
Mag wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |