quote:Voetbaltrainer laat falend elftal aftuigen
Geen donderpreek in de rust, geen boetes. De trainer van Metallurg Lipezk, uitkomend in de derde Russische voetbaldivisie bedacht een indringender methode om zijn elftal het sportief falen onder ogen te brengen. Hij huurde een professionele knokploeg en liet de spelers aftuigen.
De knokploeg kweet zich professioneel van zijn taak. De doelman, een aanvaller en de aanvoerder van het team moesten naar het ziekenhuis, waar artsen onder meer een hersenschudding constateerden. De coach is inmiddels door de clubleiding ontslagen.
Na twee nederlagen ontstond een conflict tussen coach en spelers. Er vielen boze woorden, onder meer over omkoping. De coach is de baas, dus die ontbood in zijn woede voor goed geld enkele gespierde mannen. De knokploeg ging op het trainingsveld de selectie te lijf. Een van de gorilla's trok zelfs een pistool en vuurde een rubber kogel af die een speler aan een arm trof.
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Die man wil ik als coach
Mwoah, ik denk dat zijn haat tegen Ajax ongeveer even groot is als die van jou/onsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.
Hadden we maar zo'n coachquote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Die man wil ik als coach
Laat Ron Jans maar komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.
Boussaboun en Vincken... Niets mis mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
Van Hooijdonk, Boussaboun, Vincken, Kolkka...
Geen type voor fnoord. Adelaar schijnt binnenkort weer vrij te zijnquote:
Hoe kan je dat nou zeggen, ze zijn gewoon duidelijk te licht.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boussaboun en Vincken... Niets mis mee.
Ook al in FB gepost: Helaas past dat nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan een mod er: "In moeilijkheden tegen Veendam" van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |