quote:Voetbaltrainer laat falend elftal aftuigen
Geen donderpreek in de rust, geen boetes. De trainer van Metallurg Lipezk, uitkomend in de derde Russische voetbaldivisie bedacht een indringender methode om zijn elftal het sportief falen onder ogen te brengen. Hij huurde een professionele knokploeg en liet de spelers aftuigen.
De knokploeg kweet zich professioneel van zijn taak. De doelman, een aanvaller en de aanvoerder van het team moesten naar het ziekenhuis, waar artsen onder meer een hersenschudding constateerden. De coach is inmiddels door de clubleiding ontslagen.
Na twee nederlagen ontstond een conflict tussen coach en spelers. Er vielen boze woorden, onder meer over omkoping. De coach is de baas, dus die ontbood in zijn woede voor goed geld enkele gespierde mannen. De knokploeg ging op het trainingsveld de selectie te lijf. Een van de gorilla's trok zelfs een pistool en vuurde een rubber kogel af die een speler aan een arm trof.
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Die man wil ik als coach
Mwoah, ik denk dat zijn haat tegen Ajax ongeveer even groot is als die van jou/onsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.
Hadden we maar zo'n coachquote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]Die man wil ik als coach
Laat Ron Jans maar komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Adriaanse er wel voor aan, maar die heb ik liever niet.
Boussaboun en Vincken... Niets mis mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
Van Hooijdonk, Boussaboun, Vincken, Kolkka...
Geen type voor fnoord. Adelaar schijnt binnenkort weer vrij te zijnquote:
Hoe kan je dat nou zeggen, ze zijn gewoon duidelijk te licht.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boussaboun en Vincken... Niets mis mee.
Ook al in FB gepost: Helaas past dat nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan een mod er: "In moeilijkheden tegen Veendam" van maken?
Net alsof harde coaches meteen goed zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Ook te soft. Een bikkelharde coach wil ik zien!
We zijn er nog niet hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
Knappe overwinning hoor
fnoord cupfighters
Hij moet natuurlijk ook wel wat voetbalverstand en tactisch inzicht hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net alsof harde coaches meteen goed zijn.
Die dikke Marokkaan red ons net wel evenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen, ze zijn gewoon duidelijk te licht.
"Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam, maar we hebben toch gewonnen en daar gaat het om. We moeten nog hard trainen en veel meer op elkaar ingespeeld raken".quote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is wachten op het interview met Koeman![]()
Wanneer begint'ie dan eens met dat harde trainen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
"Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam, maar we hebben toch gewonnen en daar gaat het om. We moeten nog hard trainen en veel meer op elkaar ingespeeld raken".
Morgen zoals gewoonlijk eerst maar eens beginnen met het laten vervallen van de ochtendtraining!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wanneer begint'ie dan eens met dat harde trainen?![]()
Dé manier om je team beter op elkaar ingespeeld te laten raken en te oefenen op zwakke puntenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Morgen zoals gewoonlijk eerst maar eens beginnen met het laten vervallen van de ochtendtraining!
Daar krijgen we ook moeite mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu maar hopen dat we FC Eindhoven loten, dat zou dan het enige lichtpuntje voor mij zijn deze avond.
op dit niveau zijn er geen zwakke tegenstandersquote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Daar krijgen we ook moeite mee.
Ach so...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet wat er (exact) volgende week is?
Precies. Maar goed dat die Drent het niet kwam verpesten net als een paar jaar geleden in de Kuipquote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef devv05 het volgende:
Niet meteen zo negatief doen, jullie waren gewoon gelijkwaardig aan Veendam
Raar gedoe idd. Zuiverloon laten gaan en dan Tiendalli kopen. Lazovic verkopen en Charisteas kopen. Het is gewoon pure kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Erasmusch het volgende:
Die Tiendalli is ook wel een hele versterking tov een Zuiverloon...
Gewoon een coupe plegen. DK molt Jorien, Cart_Man wordt verdediger, snabbi wordt trainert.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen moet onderhand oprotten... Wie gaan er dan overblijven? En wie stellen het bestuur dan aan?
De socio'squote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wie stellen het bestuur dan aan?
Om ziek van te worden. Lazovic verkopen was geen goede zet maar opzich nog wel te overkomen. Maar dan Charisteas halen?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Raar gedoe idd. Zuiverloon laten gaan en dan Tiendalli kopen. Lazovic verkopen en Charisteas kopen. Het is gewoon pure kapitaalvernietiging.
Op langere termijn wel. Laat Adriaanse 2 jaar z'n gang gaan en we staan weer aan de top. Maar het zal wel Been worden dan ofzo, die echt geweldig presteert met NEC momenteel!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef snabbi het volgende:
Koeman is niet echt een trainer die het team beter maakt. Koeman vervangen is alleen ook niet de oplossing voor deze problemen.
En nog van Gaal aanstellen als TD, en je komt er wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Op langere termijn wel. Laat Adriaanse 2 jaar z'n gang gaan en we staan weer aan de top.
Van Gaal is natuurlijk veels te veel Ajacied.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En nog van Gaal aanstellen als TD, en je komt er wel.![]()
Die verkopen zijn waarschijnlijk gedaan om de begroting rond te krijgen. Vergeet niet dat destijds Kuijt niet verkocht was en er ruimte gemaakt moest worden om hem nog een jaar te kunnen betalen. Charisteas is gewoon een paniek aankoop.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef Ricky_ het volgende:
Om ziek van te worden. Lazovic verkopen was geen goede zet maar opzich nog wel te overkomen. Maar dan Charisteas halen?Zuiverloon verkopen was gewoon oerdom.
Niets tegen Mario persoonlijk trouwens. Laat hem maar lekker assistent zijn bij Feyenoor.dquote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Op langere termijn wel. Laat Adriaanse 2 jaar z'n gang gaan en we staan weer aan de top. Maar het zal wel Been worden dan ofzo, die echt geweldig presteert met NEC momenteel!
Van Gaal was sarcastisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef devv05 het volgende:
Adriaanse, van Gaal... gelukkig blijven jullie wel realistisch
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wanneer is die 3e ronde?
NEC uit zal wel mooi zijn
Ben ik het een keer met je eensquote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als Feyenoord wint wel
![]()
wie had dat mogen denkenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ben ik het een keer met je eens
Dan meld ik mij bij deze aan als spits.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gewoon een coupe plegen. DK molt Jorien, Cart_Man wordt verdediger, snabbi wordt trainert.
Zuiverloon wilde bij ons geen rechtsback.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Raar gedoe idd. Zuiverloon laten gaan en dan Tiendalli kopen. Lazovic verkopen en Charisteas kopen. Het is gewoon pure kapitaalvernietiging.
Oké, ik word wel ballenjongen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan meld ik mij bij deze aan als spits.
Waarom niet naar Veendam?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doe je snel dan...
Breekebeenijzer Vincken![]()
quote:KOEMAN: ‘WE HEBBEN VEERKRACHT GETOOND’
Erwin Koeman was de eerste om toe te geven dat het niet goed was wat Feyenoord donderdagavond liet zien in het noorden van het land. Tot de laatste minuut hing een verlenging in de lucht tegen eerstedivisionist BV Veendam. ‘De uitvoering was zeker niet goed, we gaven de doelpunten veel te gemakkelijk weg’, zei Koeman, die ook pluspunten zag. ‘We hebben uiteindelijk veerkracht getoond en zijn doorgegaan tot de laatste seconde. Dat is goed om te zien.’
Feyenoord mocht dan geen goede indruk maken, de doelstelling werd wel bereikt. De Rotterdammers bekeren verder en dat was vooraf het enige wat telde. Koeman: ‘Veendam was een lastig horde en ik ben blij met dit resultaat, want we gaan wel door naar de volgende ronde. De fouten waren frustrerend. Dat is iets waar we als trainers zijnde op blijven hameren. Die fouten kan Excelsior zondag ook afstraffen. Dat moet beter. Maar we hebben wel veerkracht getoond. Hierop moeten we vanaf nu verder
Hij wilde gewoon niet bij een zinkend schip spelenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zuiverloon wilde bij ons geen rechtsback.
Tjah, dan houd het op hey.
Raar dat'ie dat dan bij SCH wel wil, tjah...
kwam bij mij ook weer bovenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:19 schreef MarkNMGN het volgende:
krijg een 'Ik zie progressie', dejávu.
quote:Veendam was een lastig horde en ik ben blij met dit resultaat
Ik verbaasde me als niet Feijenoord supporter ook al over die uitspraak. Dat lijkt me toch een top-club onwaardig, dergelijke uitspraken. Ik snapte vorig jaar al niet waarom Koeman een contractverlenging kreeg, ik heb sterk de indruk dat Gullit meer bereikte.quote:
OMGquote:
ik zei het al ergens anders maar met Timmer in de goal zie ik dat zomaar gebeuren , zijn we het dan weer met elkaar eensquote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Zal je zien dat Excelsior zondag gaat winnen. Heb al de hele week zo'n voorgevoel.
liever nietquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Dan liever die reactie van Ten Cate.
Kevin Blomquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
liever nietwat ie ook gezegd mag hebben
deze arbiter gaf iig 1 fout toe.
wie fluit er zondag?![]()
pas over twee maanden deze wedstrijd. Kan van alles gebeurd zijn, dus ff afwachten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef MarkNMGN het volgende:
RKC - Feyenoord dus.
ophoeren met die tyfusdwaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stevens zou ik wel eens voor de groep willen zien
juist nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jij neemt mensen die Adriaanse voordragen serieuzer als mij???
Dan ik is het. En volgens mij droeg jij zelf Adriaanse voor?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jij neemt mensen die Adriaanse voordragen serieuzer als mij???
Ik zei dat er een type Adriaanse moest komen, maar niet Adriaanse zelf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ik is het. En volgens mij droeg jij zelf Adriaanse voor?
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
"Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam, maar we hebben toch gewonnen en daar gaat het om. We moeten nog hard trainen en veel meer op elkaar ingespeeld raken".
Dat zei hij nog niet eens.quote:Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam
Nee, is expres zo gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beide Koemans moeten naar een club die ze getraint hebben toeval ?
Bedoel je dat we nu underdog zijn en over 2 maanden wellicht niet meer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
pas over twee maanden deze wedstrijd. Kan van alles gebeurd zijn, dus ff afwachten.
Die mongool moeten ze echt zo rap mogelijk bij het grofvuil pleuren...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Waaaah, Kolkka was beste van het veld.
Jammer..quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef MarkNMGN het volgende:
RKC - Feyenoord dus.
De minst slechte..quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Waaaah, Kolkka was beste van het veld.
Hofs was de beste man. Daar gaat tenminste nog een beetje dreiging van uit. Boussaboun viel verdienstelijk in. Meer niet. Die deed gewoon 'his job'quote:
Supportershome was top, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef FLR het volgende:
Voor de rest was het best gezellig. Zaten nog veel Feyenoorders ook op NA. Nog meer mensen zich zitten ergeren aan de lokale zangers en ander vermaak? Gelukkig vielen de boxen op een gegeven moment uit. Bier in het Veendam-hok voor 1 euro was dan wel weer okMe uiteindelijk best vermaakt aan de Langeleegte.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Cart_man het volgende:
Dat is gewoon vak410 op het platteland.
Een kleuterklas op een trekker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is gewoon vak410 op het platteland.
Jah en?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij zo in die kleuterklas
1984, een kleuter? Ik ben van 85 en voel mezelf al oud...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij zo in die kleuterklas
Zuiverloon doet het ook geweldig bij dat clubje uit Heerenveen, ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Erasmusch het volgende:
Die Tiendalli is ook wel een hele versterking tov een Zuiverloon...
Aad de Mos ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beide Koemans moeten naar een club die ze getraint hebben toeval ?
Zal vast niet slechter zijn dan Tiendalli.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zuiverloon doet het ook geweldig bij dat clubje uit Heerenveen, ja.
Nee.... Dacht 2,2 miljoen voor neer gelegtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was Huysegems niet transfervrij?
Spelers kopen van bevriende zaakwaarnemers en makelaarsquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe steekt het scoutingsbeleid bij Feyenoord eigenlijk in elkaar?
het precieze bedrag is volgens mij onbekend, maar inderdaad meer dan 2 miljoen als het goed is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee.... Dacht 2,2 miljoen voor neer gelegt
Binnen 1 week 3 goals onterrecht afgekeurdquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef Raydh het volgende:
Weetje wat ik niet snap.Waarom word feyenoord weer benadeeld met 2 doelpunten.IS dit express.Of wat moet ik hiervan vinden.
Snap het niet.
Zal wel blij zijn als castelen en leonard meespelen.Daar heb ik alle vertrouwen in.Dan gaat het ook beter.
Nu rkc.Ben benieuwd.Hopelijk gaan we winnen.Feyenoord dan he
We shall see!!
Het enige positieve aan Erwin vind ik op dit moment wel dat hij Ali B. en Saidi nog wat kansjes geeft... verder heb ik hem nooit enigzins constructief gevonden; hij heeft tot nu toe ook geen een speler beter laten spelen. Ondanks dat de verdediging en het aankoopbeleid bij gullit brak was kan je niet zeggen dat hij niet heel veel betekend heeft voor DK en Kloe....quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ali in de spits zondag ( hopelijk )
Twente-Roda, de 1-1 van Twente was nog niet eens over de lijn...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef Raydh het volgende:
Weetje wat ik niet snap.Waarom word feyenoord weer benadeeld met 2 doelpunten.IS dit express.Of wat moet ik hiervan vinden.
Snap het niet.
Zal wel blij zijn als castelen en leonard meespelen.Daar heb ik alle vertrouwen in.Dan gaat het ook beter.
Nu rkc.Ben benieuwd.Hopelijk gaan we winnen.Feyenoord dan he
We shall see!!
+ een penalty niet gegeven...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Binnen 1 week 3 goals onterrecht afgekeurd![]()
Lekker bier drinken in de kroeg en relluhquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef PsychoDominator het volgende:
En dan? Met 4-0 afgeslacht worden door de joden?
Jij wel, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker bier drinken in de kroeg en relluh![]()
Ja, niet dus. Het is een goede trainer maar echt niet dat hij bij Feijenoord aan de bak komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse moet trainer worden, Fuck it dat die Ajax heeft getrained. Een trainer met regime en krachtige handelingen. Waar spelers bang voor zijn en alleen daardoor al 2x meer hun best gaan doen.
Dat zal ik nog is graag bij Feyenoord zien! Dan worden we nog is kampioen
Het bestuur durft hem denk ik na al die comotie over Charisteas ook niet aan te stellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Het is een goede trainer maar echt niet dat hij bij Feijenoord aan de bak komt.
Kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zal me benieuwen of er nog acties tegen het bestuur komen... Ik hoor er weinig meer over. Zondag zal er denk ik alleen een spandoek hangen met " Jorien Rot Op" en er zal wel gezongen worden "Jorien het is de hoogste tijd" meer niet denk ik.
Tja, Hij is er toch nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stom
Wat moet je anders op dit moment?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stom
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat moet je anders op dit moment?
excelsior thuis wordt toch 3-0 of +quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?
Er wordt gewoon constant actie gevoerd. Elk onvertogen woord is een actie opzich.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?
Wie moet die doelpunten gaan maken dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
excelsior thuis wordt toch 3-0 of +
Hofs zal er wel 1 of 2 maken, en Ali maakt wel een goal.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie moet die doelpunten gaan maken dan?
En als Gyan speelt dan wordt er dus echt niet gescoord aan Excelsior-kant.
Feyenoord moet gewoon duidelijk aan de fans hun beleid verantwoorden zodat er rust in de tent keert en spelers minder druk voelen van buitenafquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse moet trainer worden, Fuck it dat die Ajax heeft getrained. Een trainer met regime en krachtige handelingen. Waar spelers bang voor zijn en alleen daardoor al 2x meer hun best gaan doen.
Dat zal ik nog is graag bij Feyenoord zien! Dan worden we nog is kampioen
Yeah right, zie jij Feyenoord op dit moment een rond á la Hearts, Schalke, Ferencvaros, Basel doorkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
en groepsronde UEFA CUP zullen we ook wel doorkomen
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Yeah right, zie jij Feyenoord op dit moment een rond á la Hearts, Schalke, Ferencvaros, Basel doorkomen.
Nou, ik niet
Gelukkig speelt Veendam geen europeesvoetbal. Dus die kunnen we niet tegen komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijn
Tyfusendquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Veendam geen europeesvoetbal. Dus die kunnen we niet tegen komen![]()
Stel dat we weer in deze poule zullen komen, gaan we zeker niet doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijn
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stel dat we weer in deze poule zullen komen, gaan we zeker niet door
Noem maar op danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
We hebben wel een aantal aardige spelers.
Ik vind je een aardige gozert met oprechte gevoelens voor de club, maar wel een beetje dom en zeikerig soms.quote:
Spelers als de Guzman, Hofs, Saidi, Vlaar, Drenthe, Greene, en Castelen zijn 'aardige' spelers. Als je daar een stuk of 2 hele goede spelers tussenzet ziet de toekomst er een stuk zonniger uit.quote:
quote:SLUITING TWEEDE RING
Wegens de beperkte kaartverkoop voor deze wedstrijd is besloten om de 2e ring van de Stadiontribune (geel), de Olympiatribune (blauw) en de Marathontribune (groen) te sluiten. Bezoekers worden door verwezen naar gelijkwaardige vakken op de 1e ring:
QQ naar Q, RR naar R, TT naar T, UU naar U, PP naar P, OO naar O, NN naar N, BB naar C, CC naar C, DD naar D, EE naar E, FF naar F, HH naar H, en JJ naar J.
klopt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Spelers als de Guzman, Hofs, Saidi, Vlaar, Drenthe, Greene, en Castelen zijn 'aardige' spelers. Als je daar een stuk of 2 hele goede spelers tussenzet ziet de toekomst er een stuk zonniger uit.
scheelt weer schoonmaak kosten hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef PsychoDominator het volgende:
Over welke wedstrijd gaat dat?
Misschien willen ze mensen bij elkaar zetten zodat het er op TV niet te leeg uitziet?
www.marktplaats.nl en 19:45 donderdag Ned 3 aanzettenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal een trieste bedoeling worden in het stadion zonder een 2de ring. Heb er nu al spijt dat ik een kaartje heb gekocht
![]()
Is toch maar gein manquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl en 19:45 donderdag Ned 3 aanzetten![]()
parterrequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
0e ring
Vorig jaar geweest, maar ben niet van plan dit keer er weer 4 voor in de trein te zitten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaja, Maar wie gaat er maandag ?
Ik wel denk ik
Je bent Tim vergeten. En die is wel wereldtop.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozert met oprechte gevoelens voor de club, maar wel een beetje dom en zeikerig soms.
Ook met spelers kaliber de Guzman, Hofs, Castelen, Greene, Saidi en Lucius, ondanks geen wereldtop, moet je van een club als Hearts kunnen winnen![]()
Ja gratis ken lachen worden met Leonardquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent Tim vergeten. En die is wel wereldtop.
Jong Feyenoord - jong 020 is gratis gewoon? Zal er ff over nadenken, misschien ga ik wel
hehequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef ruud_fr het volgende:
jij met je gejank over dat ov altijd, koop een auto
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga ook denk ik, alleen de RET gaat dus staken? Dan maar de trein naar station Rotterdam Zuid en een stukje lopen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ja dat denk ik ook
donderdag gelopen vanaf station lombardijen naar de kuip. is niet echt aan te raden
Ono had ook zo'n struik op zijn hoofd hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef BigFire het volgende:
wees maar blij dat jullie Vagner Love niet hebben aangetrokken. link dat haar![]()
En jullie maar klagen over wanbeleid......quote:Samenwerking met Feyenoord gaat voort
2006-09-23
De samenwerking met Excelsior leek op sterven na dood. Feyenoord wilde dit seizoen geen speler meer uitlenen, terwijl Excelsior juist nu weer op het hoogste niveau uitkomt. Alleen Gyan maakte de overstap, maar daar werd een goede vergoeding voor betaald. Sinds maanden zaten beide partijen gisteren weer rond de tafel, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Het is bedoeling dat het contract met drie jaar wordt verlengd,’’ aldus Woerts in het AD.
Euh.. Ook jullie profiteren?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef Mindlight het volgende:
Voor jullie is dit zeker niet verkeerd nee. Ik snap alleen excelsior niet.
Love = Cultquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef BigFire het volgende:
wees maar blij dat jullie Vagner Love niet hebben aangetrokken. link dat haar![]()
Hoe dan? Types Connolly en Buffel zijn er niet bij jullie, en voor zover er wat talentvols rondloopt zit dat al bij een andere club (bijvoorbeeld Biseswar). En verder krijgen we dit seizoen eindelijk weer een goede pers vanwege de succesvolle transfers en huurlingen van afgelopen transferperiode. Waarom jezelf nu dan weer afhankelijk maken van de afvallers van Zuid?quote:
Dan rot je op naar de plek waar je thuis hoortquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoe dan? Types Connolly en Buffel zijn er niet bij jullie, en voor zover er wat talentvols rondloopt zit dat al bij een andere club (bijvoorbeeld Biseswar). En verder krijgen we dit seizoen eindelijk weer een goede pers vanwege de succesvolle transfers en huurlingen van afgelopen transferperiode. Waarom jezelf nu dan weer afhankelijk maken van de afvallers van Zuid?
Weer gescoord???quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ben wel benieuwd naar de goal die hij vandaag weer maakte
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan rot je op naar de plek waar je thuis hoort![]()
Kelder Jupilerleague![]()
![]()
Thuisblijven is leukerquote:Feyenoord - Lokomotiv slechts 1 helft live op tv
De Nos zendt alleen de eerste helft van Feyenoord - Lokomotiv Sofia live uit, de 2e helft wordt niet uitgezonden en is alleen live te volgen in de Kuip.
Programma op de NOS:
18.30u start uitzending
18.45u Live 1e helft Herenveen - Setúbal
19.45u Live 1e helft Feyenoord - Lokomotiv Sofia
20.45u Live hele wedstrijd ajax - Ik Start
Laten we er een leuke middag/avond van maken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Uiteraard.
Wel belachelijk dit... joden is helemaal niet spannend meer.
Hopelijk Feyenoord ook niet, maar toch
Hehe en terecht, wie wil er nou met Knoeiman trainenquote:Johnson koos voor Redknapp en niet voor Feyenoord
Geschreven op 23 september 2006 om 16:53
De verdediger Glen Johnson kon deze zomer naar Feyenoord op huurbasis. Maar hij koos uiteindelijk voor Portsmouth. In The Daily Mail legt hij uit waarom hij bewust voor Portsmouth koos.
Dat Johnson koos voor Portsmouth lag niet aan Feyenoord. Maar wel aan Harry Redknapp, legt de centrale verdediger van Chelsea uit: 'Ik kon ook naar Feyenoord op huurbasis. En de manier waarop ze het voorbereid hadden, beviel me. Maar ik wilde graag werken met Harry Redknapp. Hij zorgt ervoor dat je je goed voelt. En dat je je gewaardeerd en gewild voelt. En hij weet wat hij wil. Hij is scherp. Maar het positivisme straalt op ons allemaal af'.
Johnson gold als een van de grote talenten van Engeland, maar de laatste seizoenen is zijn carriere wat in het slop geraakt. Afgelopen zomer werd hij bij een wedstrijd van Engeland onder 21 naar huis gestuurd. Hij kwam tijdens de training in conflict met coach Peter Taylor die hem vervolgens naar huis stuurde.
Vast zo mooi als de drie van hem :quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ben wel benieuwd naar de goal die hij vandaag weer maakte
[afbeelding]
Spelers met een Feijenoordverleden in Excelsior;quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:00 schreef Mindlight het volgende:
[..]Voorlopig doen wij het zonder feyenoorders (nou ja ok Gyan dan) niet slecht. Beter dan ooit zelfs
Zal hem nog eens wijzen op die mail van 2 weken geledenquote:Punt is: hij (Danko) scoorde niet, it is that simple, dan kun je lang en breed discussieren, maar als de voledige technische staf een advies uitbrengt, zul je dat moeten volgen.
Ferry de Haan heeft een Excelsiorverleden hoor, die hebben jullie destijds bij ons opgepikt. Bij Van Dieren was er geen club meer die hem wilde en Excelsior heeft hem zelf een contract aangeboden destijds. Bandjar moest weg afgelopen jaar bij Feyenoord en Excelsior biedt hem een contract aan. Graafland zit inderdaad nog een linkje, maar hoe precies weet ik niet.quote:Op zondag 24 september 2006 08:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spelers met een Feijenoordverleden in Excelsior;
Sigourney Bandjar (alleen in de jeugd meen ik)
Ronald Graafland (eeuwige 3de keeper?)
Ferry de Haan ()
René van Dieren
Die zullen er ook wel een manier gekomen zijn?
Ook in de technische staff loopt het één en ander rond met een Feijenoordverleden.
En de laatste trainer die van Zuid jullie kant op is getrapt heeft jullie naar de Eredivisie gebracht
![]()
Hij loopt 1 op 1quote:Op zondag 24 september 2006 11:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel ironisch dat Danko ze nu wel scoort, zal niet zeggen dat ie hetzelfde had klaargespeeld bij Feyenoord, maar het was toch een goed alternatief geweest ipv Harry Souflaki aantrekken..
* FrankyMcG gaat zich douchen en rijdt dan naar Rotjeknor!
Heeft ie de records van Charisteas wel gezien dan? Die scoort lekker vaak zeker?quote:Op zondag 24 september 2006 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik citeer een zin uit een mailtje van 2 weken geleden die ik kreeg van Chris Woerts. Ik had gevraagd waarom we in godsnaam Lazovic weg deden en een afgedankte jood er voor terug haalde.
[..]
Zal hem nog eens wijzen op die mail van 2 weken geleden![]()
Logisch toch: bij F'noord zitten de fans in het stadion en bij Ajax voor de TVquote:
Topaankopenquote:Op zondag 24 september 2006 14:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geen Tiendali in de basis. Denk datie met 3 verdedigers speelt? Of Lucius rechtsback.
Och, als je zijn geschiedenis bekijkt is het niet gek dat Feyenoord niet met hem verder wilde hoor:quote:Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef Steve_I. het volgende:
Danko als topscorer van de eredivisie![]()
Wat een mongeaul is die Woerts ook zeg... hij scoorde niet... nee duh, het scoort nogal moeilijk VANAF DE BANK! pisnicht.
Danko heeft er over 3 wedstrijden evenveel inliggen als Souflaki in zijn hele beste seizoen![]()
idd. ik heb afgelopen vrijdag een kaart voor vak VV gekocht (waar ik voortaan altijd zit dit seizoen), voor de wedstrijd tegen Lokomotiv Sofia.quote:Op zondag 24 september 2006 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko, Danko, Danko, Danko![]()
Wel stom dat ze de 2de ring sluiten terwijl ze er wel kaarten voor verkopen![]()
bij mij in vak zingen ze altijd wel, de man met de hardste stem van nederlandquote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
Excelsior opgeroldWas je in het stadion vanmiddag? Feyenoord speelde uiterst belabberd en had mazzel dat excelsior ook niet in goede doen was. Toch met opgeheven hoofd het stadion verlaten.
en wat is het stil zeg in de Kuip, alleen het moment met Gyan was mooi
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord.quote:Op zondag 24 september 2006 10:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ferry de Haan heeft een Excelsiorverleden hoor, die hebben jullie destijds bij ons opgepikt.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord II.quote:Bij Van Dieren was er geen club meer die hem wilde en Excelsior heeft hem zelf een contract aangeboden destijds.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord III.quote:Bandjar moest weg afgelopen jaar bij Feyenoord en Excelsior biedt hem een contract aan.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord IV.quote:Graafland zit inderdaad nog een linkje, maar hoe precies weet ik niet.
Jullie keeperstrainer heeft nog een blauwe maandag bij ons gespeeld?quote:Goed, technische staf dan, Lokhoff en Hoekstra lijken me duidelijk. Hoekstra heeft inmiddels zat aanbieden om bij feyenoord aan de slag te gaan afgewezen. Wie uit onze staf zou dan van feyenoord afkomstig zijn?
Hij mocht weg bij ons, aangezien wij Koeman hadden/hebben en geen assistent meer nodig hebben met Metgod en Duut (!!!) ..quote:Ja en idd Been heeft ons naar de eredivisie gebracht, om daarna zijn contract met Feyenoord!!! te verbreken. Te gek voor woorden, aangezien excelsior weer met feyenoord een contract had waarin hij voor 2 jaar naar ons zou gaan.
Niet zo happenquote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
Excelsior opgeroldWas je in het stadion vanmiddag? Feyenoord speelde uiterst belabberd en had mazzel dat excelsior ook niet in goede doen was.
Ja ik ben nog een beetje in de wedstrijd-sfeer. Nog nooit zo dicht bij een stunt tegen feyenoord geweest (in mijn excelsior-periode dan, natuurlijk was er 30 jaar geleden die 0-4).quote:
Saidi was goed ja, Greene ook. Zijm vond ik aan onze kan erg goed eigenlijk, en Bruins viel zwaar door de mand.quote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Sieme zijm is een kutje
Saidi speelde goed
Het zal z'n reden hebben dat er zoveel met een link bij jullie zittenquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Mindlight het volgende:
Ohh zo een link, ik begreep je verkeerdTsja dan heb je gelijk
quote:Van den Herik krijgt advies niet meer in De Kuip te komen
Volgens Radio Rijnmond analist Emile Schelvis heeft Jorien van den Herik van de politie het advies gekregen om voorlopig niet meer in De Kuip te verschijnen. De positie van de voorzitter staat onder grote druk bij de fans. Zij willen dat hij vertrekt en hebben diverse acties gepland voor de nabije toekomst. Bij cruciale duels zoals de UEFA Cup wedstrijd van komende week zouden vanwege het sportieve belang geen acties worden gevoerd.
quote:Geheime ontmoeting met enkele Feyenoord fans
Een achttal individuele Feyenoord fans zou vanmiddag een geheime ontmoeting hebben gehad met Woerts en Strooband over de ontstane onrust onder de fans. Dat meldt Radio Rijnmond vanmiddag. Geen van de partijen wilden na afloop van het gesprek iets naar buiten brengen over de inhoud van dat gesprek.
quote:Koeman kiest voor individuele trainingen in aanloop naar UEFA Cup duel
In de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia werkt Feyenoord op maandag en dinsdag geen algemene training af. De twee dagen zullen in het teken staan van individuele training en verzorging. Op woensdag, één dag voor de wedstrijd tegen de Bulgaren, wordt er weer met de gehele groep getraind. Die oefensessie wordt vanaf 14:00 uur afgewerkt op het trainingsveld naast De Kuip.
quote:Op zondag 24 september 2006 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
- Huysegems.... Bank
- Tiendalli..... Bank
- Charisteas.... Afgedankte jood
- Lucius..... Voegd niets toe
- Timmer..... Was niet nodig, en blunderd
- Kolkka....................................................
Goed aankoopbeleidWe zijn sowieso een andere richting ingeslagen
![]()
doe eens normaal...quote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB laat Koeman dood gaan ofzoEr moet meer regime komen!
nicky had pijn ? kolkka tja, ging opzich nog wel zn man voorbij en schoot nog ff op doel. pierrequote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mja ff emoties he.... Maar ik snap zijn keuzes de laatste tijd echt niet. Waarom steeds Kolkka??? Waarom werd Nicky gewisseld....
meteen genezen zeker?quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef ThE_ED het volgende:
Nounou, mijn eerste voetbalwedstrijd (in een stadion dan heh) en wat spannend was het.Nouja, iig 1-0 geworden.
Onder de douche zing ik nog harder dan wat er vandaag was hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
bij mij in vak zingen ze altijd wel
Euh, nou en?quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
en wat is het stil zeg in de Kuip,
Kippevel.quote:alleen het moment met Gyan was mooi
Ik juichtequote:Op zondag 24 september 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, nou en?
[..]
Kippevel.![]()
De gasten vandaag, die gingen juichen bij het wisselen van Kolkka mogen dood.
Stoere jongen ben jij manquote:Op zondag 24 september 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
Had je naast me moeten zitten, had ik je van het vak geslagen.
Nee, ben ik niet maar als ik ergens niet tegen kan is het dat soort gedrag. Dan kanker je maar lekker op uit de Kuip en anders wil ik wel een handje helpen.quote:
Je moet je maar kritiekloos als simplistisch klapvee gedragen?quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet maar als ik ergens niet tegen kan is het dat soort gedrag. Dan kanker je maar lekker op uit de Kuip en anders wil ik wel een handje helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |