ophoeren met die tyfusdwaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stevens zou ik wel eens voor de groep willen zien
juist nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jij neemt mensen die Adriaanse voordragen serieuzer als mij???
Dan ik is het. En volgens mij droeg jij zelf Adriaanse voor?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jij neemt mensen die Adriaanse voordragen serieuzer als mij???
Ik zei dat er een type Adriaanse moest komen, maar niet Adriaanse zelf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ik is het. En volgens mij droeg jij zelf Adriaanse voor?
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
"Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam, maar we hebben toch gewonnen en daar gaat het om. We moeten nog hard trainen en veel meer op elkaar ingespeeld raken".
Dat zei hij nog niet eens.quote:Een club als Feyenoord had natuurlijk nooit zo in de moeilijkheden moeten komen tegen Veendam
Nee, is expres zo gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beide Koemans moeten naar een club die ze getraint hebben toeval ?
Bedoel je dat we nu underdog zijn en over 2 maanden wellicht niet meer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
pas over twee maanden deze wedstrijd. Kan van alles gebeurd zijn, dus ff afwachten.
Die mongool moeten ze echt zo rap mogelijk bij het grofvuil pleuren...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Waaaah, Kolkka was beste van het veld.
Jammer..quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef MarkNMGN het volgende:
RKC - Feyenoord dus.
De minst slechte..quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:23 schreef Cart_man het volgende:
Waaaah, Kolkka was beste van het veld.
Hofs was de beste man. Daar gaat tenminste nog een beetje dreiging van uit. Boussaboun viel verdienstelijk in. Meer niet. Die deed gewoon 'his job'quote:
Supportershome was top, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef FLR het volgende:
Voor de rest was het best gezellig. Zaten nog veel Feyenoorders ook op NA. Nog meer mensen zich zitten ergeren aan de lokale zangers en ander vermaak? Gelukkig vielen de boxen op een gegeven moment uit. Bier in het Veendam-hok voor 1 euro was dan wel weer okMe uiteindelijk best vermaakt aan de Langeleegte.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Cart_man het volgende:
Dat is gewoon vak410 op het platteland.
Een kleuterklas op een trekker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is gewoon vak410 op het platteland.
Jah en?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij zo in die kleuterklas
1984, een kleuter? Ik ben van 85 en voel mezelf al oud...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij zo in die kleuterklas
Zuiverloon doet het ook geweldig bij dat clubje uit Heerenveen, ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Erasmusch het volgende:
Die Tiendalli is ook wel een hele versterking tov een Zuiverloon...
Aad de Mos ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beide Koemans moeten naar een club die ze getraint hebben toeval ?
Zal vast niet slechter zijn dan Tiendalli.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zuiverloon doet het ook geweldig bij dat clubje uit Heerenveen, ja.
Nee.... Dacht 2,2 miljoen voor neer gelegtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was Huysegems niet transfervrij?
Spelers kopen van bevriende zaakwaarnemers en makelaarsquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe steekt het scoutingsbeleid bij Feyenoord eigenlijk in elkaar?
het precieze bedrag is volgens mij onbekend, maar inderdaad meer dan 2 miljoen als het goed is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee.... Dacht 2,2 miljoen voor neer gelegt
Binnen 1 week 3 goals onterrecht afgekeurdquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef Raydh het volgende:
Weetje wat ik niet snap.Waarom word feyenoord weer benadeeld met 2 doelpunten.IS dit express.Of wat moet ik hiervan vinden.
Snap het niet.
Zal wel blij zijn als castelen en leonard meespelen.Daar heb ik alle vertrouwen in.Dan gaat het ook beter.
Nu rkc.Ben benieuwd.Hopelijk gaan we winnen.Feyenoord dan he
We shall see!!
Het enige positieve aan Erwin vind ik op dit moment wel dat hij Ali B. en Saidi nog wat kansjes geeft... verder heb ik hem nooit enigzins constructief gevonden; hij heeft tot nu toe ook geen een speler beter laten spelen. Ondanks dat de verdediging en het aankoopbeleid bij gullit brak was kan je niet zeggen dat hij niet heel veel betekend heeft voor DK en Kloe....quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ali in de spits zondag ( hopelijk )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |