Logisch toch: bij F'noord zitten de fans in het stadion en bij Ajax voor de TVquote:
Topaankopenquote:Op zondag 24 september 2006 14:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geen Tiendali in de basis. Denk datie met 3 verdedigers speelt? Of Lucius rechtsback.
Och, als je zijn geschiedenis bekijkt is het niet gek dat Feyenoord niet met hem verder wilde hoor:quote:Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef Steve_I. het volgende:
Danko als topscorer van de eredivisie![]()
Wat een mongeaul is die Woerts ook zeg... hij scoorde niet... nee duh, het scoort nogal moeilijk VANAF DE BANK! pisnicht.
Danko heeft er over 3 wedstrijden evenveel inliggen als Souflaki in zijn hele beste seizoen![]()
idd. ik heb afgelopen vrijdag een kaart voor vak VV gekocht (waar ik voortaan altijd zit dit seizoen), voor de wedstrijd tegen Lokomotiv Sofia.quote:Op zondag 24 september 2006 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko, Danko, Danko, Danko![]()
Wel stom dat ze de 2de ring sluiten terwijl ze er wel kaarten voor verkopen![]()
bij mij in vak zingen ze altijd wel, de man met de hardste stem van nederlandquote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
Excelsior opgeroldWas je in het stadion vanmiddag? Feyenoord speelde uiterst belabberd en had mazzel dat excelsior ook niet in goede doen was. Toch met opgeheven hoofd het stadion verlaten.
en wat is het stil zeg in de Kuip, alleen het moment met Gyan was mooi
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord.quote:Op zondag 24 september 2006 10:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ferry de Haan heeft een Excelsiorverleden hoor, die hebben jullie destijds bij ons opgepikt.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord II.quote:Bij Van Dieren was er geen club meer die hem wilde en Excelsior heeft hem zelf een contract aangeboden destijds.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord III.quote:Bandjar moest weg afgelopen jaar bij Feyenoord en Excelsior biedt hem een contract aan.
Dus heeft'ie een Feijenoordverleden/ link met Feijenoord IV.quote:Graafland zit inderdaad nog een linkje, maar hoe precies weet ik niet.
Jullie keeperstrainer heeft nog een blauwe maandag bij ons gespeeld?quote:Goed, technische staf dan, Lokhoff en Hoekstra lijken me duidelijk. Hoekstra heeft inmiddels zat aanbieden om bij feyenoord aan de slag te gaan afgewezen. Wie uit onze staf zou dan van feyenoord afkomstig zijn?
Hij mocht weg bij ons, aangezien wij Koeman hadden/hebben en geen assistent meer nodig hebben met Metgod en Duut (!!!) ..quote:Ja en idd Been heeft ons naar de eredivisie gebracht, om daarna zijn contract met Feyenoord!!! te verbreken. Te gek voor woorden, aangezien excelsior weer met feyenoord een contract had waarin hij voor 2 jaar naar ons zou gaan.
Niet zo happenquote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
Excelsior opgeroldWas je in het stadion vanmiddag? Feyenoord speelde uiterst belabberd en had mazzel dat excelsior ook niet in goede doen was.
Ja ik ben nog een beetje in de wedstrijd-sfeer. Nog nooit zo dicht bij een stunt tegen feyenoord geweest (in mijn excelsior-periode dan, natuurlijk was er 30 jaar geleden die 0-4).quote:
Saidi was goed ja, Greene ook. Zijm vond ik aan onze kan erg goed eigenlijk, en Bruins viel zwaar door de mand.quote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Sieme zijm is een kutje
Saidi speelde goed
Het zal z'n reden hebben dat er zoveel met een link bij jullie zittenquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Mindlight het volgende:
Ohh zo een link, ik begreep je verkeerdTsja dan heb je gelijk
quote:Van den Herik krijgt advies niet meer in De Kuip te komen
Volgens Radio Rijnmond analist Emile Schelvis heeft Jorien van den Herik van de politie het advies gekregen om voorlopig niet meer in De Kuip te verschijnen. De positie van de voorzitter staat onder grote druk bij de fans. Zij willen dat hij vertrekt en hebben diverse acties gepland voor de nabije toekomst. Bij cruciale duels zoals de UEFA Cup wedstrijd van komende week zouden vanwege het sportieve belang geen acties worden gevoerd.
quote:Geheime ontmoeting met enkele Feyenoord fans
Een achttal individuele Feyenoord fans zou vanmiddag een geheime ontmoeting hebben gehad met Woerts en Strooband over de ontstane onrust onder de fans. Dat meldt Radio Rijnmond vanmiddag. Geen van de partijen wilden na afloop van het gesprek iets naar buiten brengen over de inhoud van dat gesprek.
quote:Koeman kiest voor individuele trainingen in aanloop naar UEFA Cup duel
In de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia werkt Feyenoord op maandag en dinsdag geen algemene training af. De twee dagen zullen in het teken staan van individuele training en verzorging. Op woensdag, één dag voor de wedstrijd tegen de Bulgaren, wordt er weer met de gehele groep getraind. Die oefensessie wordt vanaf 14:00 uur afgewerkt op het trainingsveld naast De Kuip.
quote:Op zondag 24 september 2006 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
- Huysegems.... Bank
- Tiendalli..... Bank
- Charisteas.... Afgedankte jood
- Lucius..... Voegd niets toe
- Timmer..... Was niet nodig, en blunderd
- Kolkka....................................................
Goed aankoopbeleidWe zijn sowieso een andere richting ingeslagen
![]()
doe eens normaal...quote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB laat Koeman dood gaan ofzoEr moet meer regime komen!
nicky had pijn ? kolkka tja, ging opzich nog wel zn man voorbij en schoot nog ff op doel. pierrequote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mja ff emoties he.... Maar ik snap zijn keuzes de laatste tijd echt niet. Waarom steeds Kolkka??? Waarom werd Nicky gewisseld....
meteen genezen zeker?quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef ThE_ED het volgende:
Nounou, mijn eerste voetbalwedstrijd (in een stadion dan heh) en wat spannend was het.Nouja, iig 1-0 geworden.
Onder de douche zing ik nog harder dan wat er vandaag was hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
bij mij in vak zingen ze altijd wel
Euh, nou en?quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Mindlight het volgende:
en wat is het stil zeg in de Kuip,
Kippevel.quote:alleen het moment met Gyan was mooi
Ik juichtequote:Op zondag 24 september 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, nou en?
[..]
Kippevel.![]()
De gasten vandaag, die gingen juichen bij het wisselen van Kolkka mogen dood.
Stoere jongen ben jij manquote:Op zondag 24 september 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
Had je naast me moeten zitten, had ik je van het vak geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |