Twente-Roda, de 1-1 van Twente was nog niet eens over de lijn...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef Raydh het volgende:
Weetje wat ik niet snap.Waarom word feyenoord weer benadeeld met 2 doelpunten.IS dit express.Of wat moet ik hiervan vinden.
Snap het niet.
Zal wel blij zijn als castelen en leonard meespelen.Daar heb ik alle vertrouwen in.Dan gaat het ook beter.
Nu rkc.Ben benieuwd.Hopelijk gaan we winnen.Feyenoord dan he
We shall see!!
+ een penalty niet gegeven...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Binnen 1 week 3 goals onterrecht afgekeurd![]()
Lekker bier drinken in de kroeg en relluhquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef PsychoDominator het volgende:
En dan? Met 4-0 afgeslacht worden door de joden?
Jij wel, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker bier drinken in de kroeg en relluh![]()
Ja, niet dus. Het is een goede trainer maar echt niet dat hij bij Feijenoord aan de bak komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse moet trainer worden, Fuck it dat die Ajax heeft getrained. Een trainer met regime en krachtige handelingen. Waar spelers bang voor zijn en alleen daardoor al 2x meer hun best gaan doen.
Dat zal ik nog is graag bij Feyenoord zien! Dan worden we nog is kampioen
Het bestuur durft hem denk ik na al die comotie over Charisteas ook niet aan te stellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Het is een goede trainer maar echt niet dat hij bij Feijenoord aan de bak komt.
Kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zal me benieuwen of er nog acties tegen het bestuur komen... Ik hoor er weinig meer over. Zondag zal er denk ik alleen een spandoek hangen met " Jorien Rot Op" en er zal wel gezongen worden "Jorien het is de hoogste tijd" meer niet denk ik.
Tja, Hij is er toch nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stom
Wat moet je anders op dit moment?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stom
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat moet je anders op dit moment?
excelsior thuis wordt toch 3-0 of +quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?
Er wordt gewoon constant actie gevoerd. Elk onvertogen woord is een actie opzich.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet opeens stoppen met actie voeren. Waarvoor heeft de actie bij Sparta dan nut gehad? Het beste zou zijn als we weer verliezen tegen Excelsior, maar dat wil niemand. Of zouden ze Koeman er dan uit flikkeren en zelf dan blijven zitten?
Wie moet die doelpunten gaan maken dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
excelsior thuis wordt toch 3-0 of +
Hofs zal er wel 1 of 2 maken, en Ali maakt wel een goal.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie moet die doelpunten gaan maken dan?
En als Gyan speelt dan wordt er dus echt niet gescoord aan Excelsior-kant.
Feyenoord moet gewoon duidelijk aan de fans hun beleid verantwoorden zodat er rust in de tent keert en spelers minder druk voelen van buitenafquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse moet trainer worden, Fuck it dat die Ajax heeft getrained. Een trainer met regime en krachtige handelingen. Waar spelers bang voor zijn en alleen daardoor al 2x meer hun best gaan doen.
Dat zal ik nog is graag bij Feyenoord zien! Dan worden we nog is kampioen
Yeah right, zie jij Feyenoord op dit moment een rond á la Hearts, Schalke, Ferencvaros, Basel doorkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
en groepsronde UEFA CUP zullen we ook wel doorkomen
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Yeah right, zie jij Feyenoord op dit moment een rond á la Hearts, Schalke, Ferencvaros, Basel doorkomen.
Nou, ik niet
Gelukkig speelt Veendam geen europeesvoetbal. Dus die kunnen we niet tegen komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijn
Tyfusendquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Veendam geen europeesvoetbal. Dus die kunnen we niet tegen komen![]()
Stel dat we weer in deze poule zullen komen, gaan we zeker niet doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er gaan er 3 door in zo ronde van de 5. Niet meer dan normaal dat Feyenoord daar door komt, in welke vorm ze ook zijn
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Stel dat we weer in deze poule zullen komen, gaan we zeker niet door
Noem maar op danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
We hebben wel een aantal aardige spelers.
Ik vind je een aardige gozert met oprechte gevoelens voor de club, maar wel een beetje dom en zeikerig soms.quote:
Spelers als de Guzman, Hofs, Saidi, Vlaar, Drenthe, Greene, en Castelen zijn 'aardige' spelers. Als je daar een stuk of 2 hele goede spelers tussenzet ziet de toekomst er een stuk zonniger uit.quote:
quote:SLUITING TWEEDE RING
Wegens de beperkte kaartverkoop voor deze wedstrijd is besloten om de 2e ring van de Stadiontribune (geel), de Olympiatribune (blauw) en de Marathontribune (groen) te sluiten. Bezoekers worden door verwezen naar gelijkwaardige vakken op de 1e ring:
QQ naar Q, RR naar R, TT naar T, UU naar U, PP naar P, OO naar O, NN naar N, BB naar C, CC naar C, DD naar D, EE naar E, FF naar F, HH naar H, en JJ naar J.
klopt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Spelers als de Guzman, Hofs, Saidi, Vlaar, Drenthe, Greene, en Castelen zijn 'aardige' spelers. Als je daar een stuk of 2 hele goede spelers tussenzet ziet de toekomst er een stuk zonniger uit.
scheelt weer schoonmaak kosten hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef PsychoDominator het volgende:
Over welke wedstrijd gaat dat?
Misschien willen ze mensen bij elkaar zetten zodat het er op TV niet te leeg uitziet?
www.marktplaats.nl en 19:45 donderdag Ned 3 aanzettenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal een trieste bedoeling worden in het stadion zonder een 2de ring. Heb er nu al spijt dat ik een kaartje heb gekocht
![]()
Is toch maar gein manquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl en 19:45 donderdag Ned 3 aanzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |