MethodMich is fan van ASWH.quote:
Wie heeft er dit seizoen nog niet verloren?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beetje gefrustreerd Robbie? Ik kan er ook niks aan doen dat Den Bosch geen fatsoenlijke overwinning kan boeken
Wilhelmina ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie heeft er dit seizoen nog niet verloren?
Jij kan er weinig aan doen dat Cambuur een vrij matig team heeft. Echt onbegrijpelijk af en toe, breedtepasses die gewoon over de zijlijn werden geknald. Dus jou zal ik niet uitlachten. Wel Roy Wesseling.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:44 schreef Bombardier het volgende:
Als eerst proficiat.
Ik zit immers vaak bij Cambuur MM.
Dacht direct aan je, toen ik hoorde dat we ASWH lootten. En vannacht zelfs gedroomd dat je me uitlachte op het forum!
Ach, ik ben er ook een beetje tot veroordeeld omdat mijn schoonfamilie daar een rolletje speelt en ik toevallig van voetbal houd. Treurnis ten top aldaar, tot de catering aan toe.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij kan er weinig aan doen dat Cambuur een vrij matig team heeft. Echt onbegrijpelijk af en toe, breedtepasses die gewoon over de zijlijn werden geknald. Dus jou zal ik niet uitlachten. Wel Roy Wesseling.
Whahahaquote:Op woensdag 20 september 2006 15:44 schreef Bombardier het volgende:
En vannacht zelfs gedroomd dat je me uitlachte op het forum!
Brack speelt in Oostenrijk. Gaat goed met 'm, vernam ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Cambuur miste Brack natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |