Godzijdank eens een keerquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ja zo is het de moeite van het kijken waard.
Wat had ik fout gedaan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
even een titelfix
Je had achter de wedstrijd een #2 gezet (wat niet verkeerd is). Maar de #1 achter vrijdagavondwedstrijd laten staan en aangezien de titel steeds wordt aangepast aan de huidige wedstrijd, heb ik het zo opgelost.quote:
Struikelpartij 1e klas. Maar we weten waar Jaapie Uilenberg fan (en lid) van isquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef DarkShine het volgende:
Nog niet eens een vrije trap waardig! Laat staan een kaart voor JP
KNVB
Niveau is waardeloos, maar daarom vermakelijk. Ik heb nog geen goeie vrije trap of corner gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Boeiendste vrijdagwedstrijd ooit volgens mij
Agh het doorbreekt de traditie van niet scorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niveau is waardeloos, maar daarom vermakelijk. Ik heb nog geen goeie vrije trap of corner gezien.
Tuurliojk ik vermaak me primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het doorbreekt de traditie van niet scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |