Godzijdank eens een keerquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ja zo is het de moeite van het kijken waard.
Wat had ik fout gedaan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
even een titelfix
Je had achter de wedstrijd een #2 gezet (wat niet verkeerd is). Maar de #1 achter vrijdagavondwedstrijd laten staan en aangezien de titel steeds wordt aangepast aan de huidige wedstrijd, heb ik het zo opgelost.quote:
Struikelpartij 1e klas. Maar we weten waar Jaapie Uilenberg fan (en lid) van isquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef DarkShine het volgende:
Nog niet eens een vrije trap waardig! Laat staan een kaart voor JP
KNVB
Niveau is waardeloos, maar daarom vermakelijk. Ik heb nog geen goeie vrije trap of corner gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Boeiendste vrijdagwedstrijd ooit volgens mij
Agh het doorbreekt de traditie van niet scorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niveau is waardeloos, maar daarom vermakelijk. Ik heb nog geen goeie vrije trap of corner gezien.
Tuurliojk ik vermaak me primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het doorbreekt de traditie van niet scoren
Ik momenteel niet!quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik momenteel niet!
COME ON YOU YELLOW BOYS!
Lymf- en halsklierontsteking...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom ben jij niet in Enschede DS?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
2-2 gebleven dus? (heb geen tv met rtl7 hier)
Gezien de wedstrijd, en de scheids/grens en haar commentaar neem ik aan dat er een Chinees op de tribune zat!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Wat lult Barbara nu steeds met haar ''kersverse koploper''dat riep ze voor de wedstrijd al.
Roar wief.![]()
Nee KV Mechelen - KAS Eupen is een knaller.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef DarkShine het volgende:
Zal een slaapverwekkende pot worden...
Dat is een simpele 3-0 droog. En heb dit jaar op KV beter voetbal gezien dan menigeen club uit de Eredivisie hier laat zien!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee KV Mechelen - KAS Eupen is een knaller.
7 maar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef Thetallguy het volgende:
1-7
vlieg opquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Jasza het volgende:
Wat stond er op dat spandoek:
Adelaar ......
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Thetallguy het volgende:
ja tuurlijk is het terecht, maar daarom niet minder kut
idd die zit nou wel op kolen volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen, eindstand 1-0.
Wel een terechte uitslag, maar wat een zaadpot was het.!![]()
Ik vraag me af hoe lang Frans Adelaar nog trainer van ADO is.
Ik zag dat ik 1-2 had staan, die 2-2 van jou lijkt mij meer te billijken als ik dit zo zie. Eerder nog dat NAC wint.quote:
Maar je hebt 5 man nodig om hem kalm te houden buiten het veld, zoals Derksen zei... jammer van zoveel talent.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Blijft een leuk voetballertje om naar te kijken die Leonardo![]()
Er is geneens sfeer, geeneens háát! Is de alcoholverkoop in Breda stilgelegd ofzo?quote:
Dat is volgens mij inherent aan de vrijdagavondmatchquote:
das waar, maar daar hebben meer goede voetballers last van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar je hebt 5 man nodig om hem kalm te houden buiten het veld, zoals Derksen zei... jammer van zoveel talent.
'T is echt elke vrijdagavond raak he... Altijd kutwedstrijden. Alsof de eredivisieclubs een deal hebben gesloten met Talpaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef denthemen het volgende:
wat een hoerenwedstrijd
Officieel ben ik een kruik...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef denthemen het volgende:
wat triest dat er zo weinig kruiken zijn
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Officieel ben ik een kruik...Maar het interesseert me weinig deze wedstrijd.
Je neemt me de woorden uit de mondquote:
Derksen merkte vorig jaar eens op: "ik heb medelijden met mensen die hier een avond vrij voor hebben genomen" (of iets in die strekking)quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
'T is echt elke vrijdagavond raak he... Altijd kutwedstrijden. Alsof de eredivisieclubs een deal hebben gesloten met Talpadat ze op vrijdag allemaal slecht voetballen
Die doen het 90 minuten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin. Bij ado zou dit bij het volgende journaal de eerste headline zijn.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin. Bij ado zou dit bij het volgende journaal de eerste headline zijn.
Je vergeet de paginagrote foto op de voorpagina van de Telegraaf morgenvroeg...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
en Duitsland is Duitslandquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef DarkShine het volgende:
'Een typisch Engelse sfeer'. Rot toch eens op met het vergelijken, Engeland is Engeland en Nederland is Nederland!
Hier in de media wilt men altijd naar Engeland kijken, maar kijk toch gewoon naar Nederland. Fuck dat vergelijken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en Duitsland is Duitsland
Spanje = Spanje
Belgie = Belgie
etc
etc
etc
Maar dat willen de supporters van sommige clubs soms ook wel eens doen , maar ik geef je helemaal gelijk , Nederland valt niet te vergelijk met Engeland , hier moeten we met buscombi's en daar lopen ze gewoon door elkaar , en qua sfeer valt er helemaal niks te vergelijken , daar in Engeland weten ze wat hun team spelen is .quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier in de media wilt men altijd naar Engeland kijken, maar kijk toch gewoon naar Nederland. Fuck dat vergelijken!
dat levert voor mij volle bak op voor de totoquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:
0-0, zaadpot, vrijdag.
Het publiek is er stil vanquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
knijp me, er wordt gewoon in de goal geschoten bij een vrijdagavondwedstrijd
Hij probeerde de linkervoet van Snoyl te bijten...de voet wonquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Waarom is Tanghe zo snel gewisseld? Blessure?
1-1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO - FC Twente vanavond.
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd, verwacht een sterk ado
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
verwacht een sterk ado
Doe normaal manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Backdoorman het volgende:
twente is kwa selectie een stukkie zwakker mijns inziens...
Je wilt niet dat Twente wint, maar mede-degradatiekandidaat ADO mag niet te veel in lopen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hup gelijkspel!
U heet Jomanda? Damn je zat er gloeiend dichtbijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Je wilt niet dat Twente wint, maar mede-degradatiekandidaat ADO mag niet te veel in lopen?
ADO-hater meld zichquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
Ik kom net binnenvallen, hoeveel goals heb ik al gemist en hoeveel ADO-haters zijn er vanavond aanwezig?
Geenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
hoeveel goals heb ik al gemist
Hoiquote:en hoeveel ADO-haters zijn er vanavond aanwezig?
Die is inderdaad helemaal niks dit seizoen, wordt tijd dat Oude Kamphuis 100% fit is, dan is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef zjroentje het volgende:
Mooie tactiek wel van ADO, alleen maar lange halen op Mols en Elia. Wat een paupervoetbal. En ik snap ook niet dat die Sibum in de basis staat bij Twente. Die voegt werkelijk helemaal niks toe.
Wat boeit het nu dat ze paupervoetbal spelen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef zjroentje het volgende:
Mooie tactiek wel van ADO, alleen maar lange halen op Mols en Elia. Wat een paupervoetbal. En ik snap ook niet dat die Sibum in de basis staat bij Twente. Die voegt werkelijk helemaal niks toe.
Zal ze idd niks boeien, ze hebben de punten gewoon hard nodig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat boeit het nu dat ze paupervoetbal spelen?
Ze staan wel gewoon 1-0 voor...
Lul niet zo dom, debiel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
wat liev, een suikeroompje voor feyenoord.![]()
de baas van Davilex.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef sjakie007 het volgende:
Wie zou het zijn?
Feyenoord staat voor een drastische verandering. Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft zich er in de persoon van Steven Rottier een nieuwe sterke man aangediend die de Rotterdamse club wil overnemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef sjakie007 het volgende:
Wie zou het zijn?
Ben jij eik Twente-supporter of gewoon een kneusquote:
Ik ben geen Twente supporter en ook geen kneusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ben jij eik Twente-supporter of gewoon een kneus
want?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Twente supporter en ook geen kneus
Ik ben 110% anti-ADO
Komop pak je Twente sjaal en ga de straat opquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:09 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Komop pak je Twente sjaal en ga de straat op
ellendige wedstrijd weer
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
Vind je jezelf niet een beeeeetje zielig?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef twi het volgende:
He, cheer up. Als Sparta met 1-0 verliest staan zij weer onderaan
Ja dat is altijd bij een blessurebehandeling.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat hadden die gasten net voor irritant NHL orgeltje door de speakers schallen?
Of Vreven gaat niet aan spelbederf doen en probeert die bal uit de goal te koppen. Anders laat hij hem maar lekker gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:13 schreef bergkampf het volgende:
Ja ik ben er ook geweest.
Eerste helft was best aardig. met 1-0 ook de rust in. Vreven met z`n keepersaktie (STOM!)
maar met 10 man is ook vaak geen wedstrijd meer. Ze moeten iets aan die spelregels doen.
Ik vond dit meer iets voor: Penalty + geel.
Alleen rood bij een smerige overtreding, of een overtreding op een doorgebroken speler buiten de 16m. Daar binnen Penalty + geel. Hou je nog een wedstrijd
Idd wat een prutswedstrijdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef assie het volgende:
Het topic loopt niet meer zo.... Past wel in het beeld van de wedstrijden die uitgezonden worden
Tsja dit weekend zijn er wel redelijk veel interessante wedstrijden (toppers en derby's) en dit is wat overblijft aan wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef assie het volgende:
Het topic loopt niet meer zo.... Past wel in het beeld van de wedstrijden die uitgezonden worden
Schamen moet je je sowieso als Willem II fan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat is Willem 2 slecht. Niet te geloven ik zou me schamen als willem 2 fan.
`quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit niet echt op het puntje van mijn stoel nee...![]()
Je hebt idd medelijden met de mensen daar op de tribune..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |