Die is inderdaad helemaal niks dit seizoen, wordt tijd dat Oude Kamphuis 100% fit is, dan is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef zjroentje het volgende:
Mooie tactiek wel van ADO, alleen maar lange halen op Mols en Elia. Wat een paupervoetbal. En ik snap ook niet dat die Sibum in de basis staat bij Twente. Die voegt werkelijk helemaal niks toe.
Wat boeit het nu dat ze paupervoetbal spelen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef zjroentje het volgende:
Mooie tactiek wel van ADO, alleen maar lange halen op Mols en Elia. Wat een paupervoetbal. En ik snap ook niet dat die Sibum in de basis staat bij Twente. Die voegt werkelijk helemaal niks toe.
Zal ze idd niks boeien, ze hebben de punten gewoon hard nodig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat boeit het nu dat ze paupervoetbal spelen?
Ze staan wel gewoon 1-0 voor...
Lul niet zo dom, debiel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
wat liev, een suikeroompje voor feyenoord.![]()
de baas van Davilex.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef sjakie007 het volgende:
Wie zou het zijn?
Feyenoord staat voor een drastische verandering. Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft zich er in de persoon van Steven Rottier een nieuwe sterke man aangediend die de Rotterdamse club wil overnemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef sjakie007 het volgende:
Wie zou het zijn?
Ben jij eik Twente-supporter of gewoon een kneusquote:
Ik ben geen Twente supporter en ook geen kneusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ben jij eik Twente-supporter of gewoon een kneus
want?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Twente supporter en ook geen kneus
Ik ben 110% anti-ADO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |