Maar je hebt 5 man nodig om hem kalm te houden buiten het veld, zoals Derksen zei... jammer van zoveel talent.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Blijft een leuk voetballertje om naar te kijken die Leonardo![]()
Er is geneens sfeer, geeneens háát! Is de alcoholverkoop in Breda stilgelegd ofzo?quote:
Dat is volgens mij inherent aan de vrijdagavondmatchquote:
das waar, maar daar hebben meer goede voetballers last van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar je hebt 5 man nodig om hem kalm te houden buiten het veld, zoals Derksen zei... jammer van zoveel talent.
'T is echt elke vrijdagavond raak he... Altijd kutwedstrijden. Alsof de eredivisieclubs een deal hebben gesloten met Talpaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef denthemen het volgende:
wat een hoerenwedstrijd
Officieel ben ik een kruik...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef denthemen het volgende:
wat triest dat er zo weinig kruiken zijn
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Officieel ben ik een kruik...Maar het interesseert me weinig deze wedstrijd.
Je neemt me de woorden uit de mondquote:
Derksen merkte vorig jaar eens op: "ik heb medelijden met mensen die hier een avond vrij voor hebben genomen" (of iets in die strekking)quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
'T is echt elke vrijdagavond raak he... Altijd kutwedstrijden. Alsof de eredivisieclubs een deal hebben gesloten met Talpadat ze op vrijdag allemaal slecht voetballen
Die doen het 90 minuten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin. Bij ado zou dit bij het volgende journaal de eerste headline zijn.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin. Bij ado zou dit bij het volgende journaal de eerste headline zijn.
Je vergeet de paginagrote foto op de voorpagina van de Telegraaf morgenvroeg...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
en Duitsland is Duitslandquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef DarkShine het volgende:
'Een typisch Engelse sfeer'. Rot toch eens op met het vergelijken, Engeland is Engeland en Nederland is Nederland!
Hier in de media wilt men altijd naar Engeland kijken, maar kijk toch gewoon naar Nederland. Fuck dat vergelijken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en Duitsland is Duitsland
Spanje = Spanje
Belgie = Belgie
etc
etc
etc
Maar dat willen de supporters van sommige clubs soms ook wel eens doen , maar ik geef je helemaal gelijk , Nederland valt niet te vergelijk met Engeland , hier moeten we met buscombi's en daar lopen ze gewoon door elkaar , en qua sfeer valt er helemaal niks te vergelijken , daar in Engeland weten ze wat hun team spelen is .quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier in de media wilt men altijd naar Engeland kijken, maar kijk toch gewoon naar Nederland. Fuck dat vergelijken!
dat levert voor mij volle bak op voor de totoquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:
0-0, zaadpot, vrijdag.
Het publiek is er stil vanquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
knijp me, er wordt gewoon in de goal geschoten bij een vrijdagavondwedstrijd
Hij probeerde de linkervoet van Snoyl te bijten...de voet wonquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Waarom is Tanghe zo snel gewisseld? Blessure?
1-1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO - FC Twente vanavond.
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd, verwacht een sterk ado
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
verwacht een sterk ado
Doe normaal manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Backdoorman het volgende:
twente is kwa selectie een stukkie zwakker mijns inziens...
Je wilt niet dat Twente wint, maar mede-degradatiekandidaat ADO mag niet te veel in lopen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hup gelijkspel!
U heet Jomanda? Damn je zat er gloeiend dichtbijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Je wilt niet dat Twente wint, maar mede-degradatiekandidaat ADO mag niet te veel in lopen?
ADO-hater meld zichquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
Ik kom net binnenvallen, hoeveel goals heb ik al gemist en hoeveel ADO-haters zijn er vanavond aanwezig?
Geenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef Thetallguy het volgende:
hoeveel goals heb ik al gemist
Hoiquote:en hoeveel ADO-haters zijn er vanavond aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |