Je bedoelt dat Klaas-Jan dit dagelijks doet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Niet zeiken, dit onderwerp is van alle tijden
Dan ben jij echt blind. Waar is daarbij de bal, duidelijke trap en schop. En zo zal ajax dit jaar nog veel vaker gematst worden, mark my words.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef sanger het volgende:
Ik zie geen slaan hoor, hij springt tegen hem op. Weliswaar zonder reden maar goed.
Ben jij achterlijk ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef sanger het volgende:
Ik zie geen slaan hoor, hij springt tegen hem op. Weliswaar zonder reden maar goed.
Of je het nu wel of niet opstuurt, dat maakt geen flikker uit. Hij is van Ajax dus krijgt via TV Beelden uiteraard geen schorsing.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zou zeggen, stuur dat filmpje eens naar de KNVB
Niet zo opvallendquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Klaas-Jan dit dagelijks doet?![]()
Had de reacties wel eens willen weten als dit omgedraaid was...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:04 schreef Frasier het volgende:
Wat een drama!![]()
Zit 't zo diep dat je er nu nog een topic over opent? Beetje gefrustreerd?
Danny Blind ?quote:Fuck Calimero-gedrag.
Ja,ja..die KNJB..altijd weer hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef DarkShine het volgende:
Het is meer dat Cissé voor de 2de keer een schorsing krijgt die onterecht is/minder had moeten zijn! Eerst na NEC thuis vorig seizoen 5 wedstrijden, en na Excelsior 4 wedstrijden voor een knuffel...
Wat ben jij achterlijk zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Of je het nu wel of niet opstuurt, dat maakt geen flikker uit. Hij is van Ajax dus krijgt via TV Beelden uiteraard geen schorsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |