abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:57:17 #1
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42137190
Van Nistelrooy haalt uit naar Van Basten

AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy heeft voor het eerst hard uitgehaald naar Van Basten. De afgewezen Oranje-international bekritiseert in een interview in Sportweek het selectiebeleid van de bondscoach. "Het jammere is dat de bondscoach zich niet alleen laat leiden door voetbalkwaliteiten van spelers, maar ook door andere dingen. Ik noem dat het 'ik mag je-gehalte'", aldus Van Nistelrooy.

Van Basten riep de aanwinst van Real Madrid na het WK niet meer op. "Hij wil bepaalde persoonlijkheden gewoon niet in zijn selectie hebben. Zég dat dan. Draai er niet omheen", verklaart Van Nistelrooy in het sportblad. "Hij vond dat ik alledrie de poulewedstrijden slecht had gespeeld op het WK. Nou, als hij me tegen Ivoorkust slecht vond, is het misschien ook wel beter om niet met elkaar te werken."

De afgelopen twee jaar was Van Nistelrooy de eerste keuze voorin bij het Nederlands elftal. Na de groepsfase van het WK moest de Brabander zijn plek afstaan aan Dirk Kuyt
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:59:04 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:00:19 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42137267
en terecht opflikkeren met die kneus hij wil europees kampioen worden met jong Ajax.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:01:56 #4
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42137312
Ik mag heel van Basten niet...bedoel, Nederland heeft echt hele goede spelers op wereldniveau...en hij probeert het met groentjes te doen...pleur op met dat!
Bedoel...vind het ook opvallend dat geen ene neger in het elftal speelt.
Hoe kan je deze spelers nou ontkennen...bedoel als je ze niet mag dat is een ander verhaal...maar op kwaliteit kan je ze niet afrekenen.

Van Nistelrooij
MaKaaij
van Bommel
Seedorf
Davids

Deze spelers horen gewoon in het Nederlands elftal...althans als er intensie is om te winnen.
Dramaaa
Van mij mag van Basten douchen en Foppe de Haan erin.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:02:50 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42137339
Ruud .

Hij heeft volledig gelijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:03:27 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42137355
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:

Van mij mag van Basten douchen en Foppe de Haan erin.
. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42137379
Idd, ik zou Foppe de Haan wel eens als bondscoach willen zien.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:04:35 #8
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42137389
Juist...tis gewoon opvallend dat ie altijd naar Ajaxieden kijkt...dit weekend zat ie daar weer op de tribune.
Ook is het opvallend dat er gereserveerd is voor trainerschap bij Ajax...
Gozer is corrupt...denkt egt dat ie wat is...mischien wel een toffe voetballer geweest..but he aint ALL THAT!!
pi_42137396
Ik vind dit nog vrij netjes
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:05:57 #10
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42137424
Twee jaar lang was Ruud van Nistelrooy de vaste spits van bondscoach Marco van Basten. Tot die ene wedstrijd op het WK, tegen Portugal. Sindsdien is hij nooit meer opgeroepen. Voor de eerste keer geeft Ruud van Nistelrooy, in Sportweek, zélf zijn mening over Oranje en het beleid van Marco van Basten.

Hij zegt: “Het jammere is dat de bondscoach zich niet alleen laat leiden door voetbalkwaliteiten van spelers, maar ook door andere dingen. Ik noem dat het ‘ik mag je-gehalte.’”
En: “Hij wil bepaalde persoonlijkheden gewoon niet in zijn selectie hebben. Zég dat dan. Draai er niet omheen.”

Van Nistelrooy had overigens al een voorgevoel: “Meteen na het WK zei ik tegen mensen in mijn directe nabijheid: dit was het, Van Basten zal me niet meer oproepen. Dat gevoel had ik. En nu sta ik hier in de verleden tijd over het Nederlands elftal te praten. Dat is raar. Niet dat ik ooit zal bedanken hoor, dat niet. Ik hoor daar gewoon te staan, daar ben ik van overtuigd. Maar ik schijn er nu niet meer bij te horen. Terwijl ik denk dat het Nederlands publiek er recht op heeft om de beste spelers van het land in Oranje te zien. Ik vind dat ik erbij hoor.”

Van Nistelrooy heeft het ook over de meningsverschillen tussen hem en Van Basten tijdens het WK, met als hoogtepunt de discussie rond Nederland – Ivoorkust. ”Hij vond dat ik alledrie de poulewedstrijden slecht had gespeeld op het WK. Nou, als hij me tegen Ivoorkust slecht vond, is het misschien ook wel beter om niet met elkaar te werken.”
pi_42137483
Maak dan gewoon een goede mix ipv met allemaal groentjes te spelen.
pi_42137491
Dat mietje ruud had zijn smoel eerder open moeten trekken maar toen kwam het hem natuurlijk niet zo best uit.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:41 #13
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42137520
Foppe is lauw...zoiezo heeft ie jong Oranje voor het eerst in de geschiedenis Europees Kampioen gemaakt..en met Heereveen was ie ook altijd de Meester.
Daarom is het ook zo opvallend dat heel die shit corrupt is...bedoel hoe kan je Foppe met al zn ervaring trainer maken bij de Jeugd en van Basten die net kom kijken het Nederlands elftal laten lijden (jaja lijden met een lange ij hehehe)

Ik seg Foppe erin...van Basten dr uit!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:45 #14
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42137523
Ik mag van nistelrooy ook niet (lees. als voetballer). Als huntelaar in vorm is, is onze aanval goed met Kuyt, persie en Robben/Huntelaar!

verder mag ik van baste ook niet (lees. als coach)
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:48 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42137525
Welke topcoaches hebben we nog in Nederland? Adriaanse en Van Gaal zijn natuurlijk van grote klasse, maar vind ik te emotioneel. Co is goed in iets opbouwen van een kleine club, maar een land als Nederland zie ik hem dus niet doen.

Martin Jol vind ik wel een sterke persoonlijkheid met een goeie persoonlijkheid. Foppe is te koppig. Rijkaard te arrogant, nee ik weet maar één alternatief:

Guus kom naar huus!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42137553
Rijkaard heeft het goed gedaan bij Oranje. Mooi voetbal laten spelen waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen.
pi_42137577
Dat gejank dat hij alleen maar Ajacieden selecteert
Niet dat ik het met van Basten eens ben, maar om dat nu als reden te zien dat hij een slechte coach is . . .

Hij is een slechte coach, omdat hij spelers selecteert(de) als Jansen, Hofs, Vlaar, Emanuelson, enzovoorts. Het heeft verder niets met Ajax te maken.

Daarnaast is hij een slechte coach, omdat hij zijn beloftes niet kan nakomen.
En hij is een slechte coach om de reden die van Nistlrooy hierboven geeft.

Maar doe mij een lol en ga niet janken om het aantal Ajacieden dat er geselecteerd is . . . .
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:12:49 #18
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_42137600
Ruud heeft helemaal gelijk.
En als ik zo om me heen kijk vind het meerendeel van de Voetballiefhebbers dit ook maar toch kan die
gozer maar blijven zitten.
Zijn selectie beleid is alleen maar gericht op (oud) ajaxieden. Het is leuk dat ie allemaal jongeren de
kans geeft maar er kan beter een goede mix van gemaakt worden.
Daarnaast vind ik gewoon dat niet de beste spelers in het veld staan.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:13:07 #19
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42137611
In principe zegt Ruud alleen maar wat iedereen allang weet. Maar toch goed dat het (weer) een keer wordt uitgesproken. Ik vrees alleen dat Ruud niets kan forceren. Van der Sar moet zich er een keer mee gaan bemoeien. Dat is volgens mij de enige routinier waar Van Basten echt niet omheen wil en kan.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42137634
Na, ik vind dat van Basten gelijk heeft, Ruud heeft nog nooit goed gepresteerd bij het nl-elftal en hij heeft kans genoeg gehad. Kut voor Ruud, maar laten ze nu maar eens andere oplossingen proberen wat misschien het beste voor het elftal is.
pi_42137640
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef DubbelX het volgende:
Ook is het opvallend dat er gereserveerd is voor trainerschap bij Ajax...
Waar kan je dat doen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42137665
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef Sender_ het volgende:
Ruud heeft helemaal gelijk.
En als ik zo om me heen kijk vind het meerendeel van de Voetballiefhebbers dit ook maar toch kan die
gozer maar blijven zitten.
Zijn selectie beleid is alleen maar gericht op (oud) ajaxieden. Het is leuk dat ie allemaal jongeren de
kans geeft maar er kan beter een goede mix van gemaakt worden.
Daarnaast vind ik gewoon dat niet de beste spelers in het veld staan.
Daar hadden de meeste mensen in het begin anders weinig moeite mee om die zogenaamde volgevreten vedetten niet op te nemen in de selectie.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:18:38 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42137745
Heb totaal niks met Oranje, maar Ruud heeft wel gelijk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:20:33 #24
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42137790
Misschien is het een idee voor Ruud om eerst eens fatsoenlijk te gaan voetballen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42137835
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Napalm het volgende:
Misschien is het een idee voor Ruud om eerst eens fatsoenlijk te gaan voetballen?
Als je als bondscoach spelers van Real Madrid en Bayern Munchen niet opstelt, dan moet je eerst eens bij jezelf te raden gaan of het niet aan jou ligt dat ze niet presteren in het NL-elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')